Prosperità di i salotti

In u Rinascenti, u standard di bellezza era biancu, senza mancu pruminturà di tanning a pelle. Questa bianca hè stata ottata in tutti i modi dispunibuli, tutte e ragazze hà pruvatu à blanfranchessà a faccia è e mani à u massimu. Ma allura u focu accadutu à a moda è tutti corse à a spiaggia è à u solarium. In ogni casu, ci hè una grande sfarenza entre u bronzu naturali è u lattice ultraviolet. Circate ciò chì i prosa è cune di u salottu ottene, è seranu discuttu sottu.

Pros

U solariu avi assai vantazzii in relazione à u suli aperti. I vantaghji di cremà in u solarium sò obvi. U primu, hè dispunibili tutta l'annata. Questa accessibilità ùn hè micca solu l'occasione di visità u solarium in l'invernu, ma u so costu - ogni famiglia puderà affordà di truvà soldi per un viaghju à u solarium.

Siconda, u prucessu ùn duverà assai tempu (in particulari, in comparatione cù l'ore passati nantu à a spiaggia). Inoltre, a durazione di a sessione hè calculata per specialists, è questu u risicu di creme di a pelle.

Tercero, a radiazione in u solariu hè assai selettiva - sò filtri privati ​​chì reduci l'effettu di u fotograficu di a pelle. U crescita inevitabbile hè sottu à a influenza di ragi ultravioletti di u solitu ordinariu.

Cusì, a primu mancu, u solarium hà qualchì vantaghju. In fatti, questu hè micca bellu veru.

Cons

Sorti corti in u solarium ùn sò micca accidintali - hè per l'altu livellu di radiazioni. L'intensità di lampade in un solarium ponu accade à l'estressi di qualchi mota di pelle - hè moltu più altu ch'è u solitu soli. A più alta di l'intensità di i ragi ultraviolet, più dannu moltuali è molecular à a pelle. A riduzione di a durazione di i prucessi in u solarium ùn sia micca eliminatu solu questu problema. Nove, particularmente turbosolarians moderni oghje sò ancu più periculosi.

A disposizione di un solarium in tuttu l'annu hè ancu un minus. Ùn bisognu micca di scurdà chì a creazione suluzione hè acquistata solu per a bellezza esterna, ma hè ancu a salute. Hè una sintesi di vitamina D3, chì hè prudutta sottu a radiazioni UV. In l'invernu, per una sintesi nurmale di sta vitamina, a pelle hè luminosa, senza timida, per chì in ogni caminu in l'aire frescu per ellu, abbastanza radiavi ultraviolet passa per a sintesi di vitamini. Minus salon tan hè chì cù a vitamina D3 ùn hè micca sintitizzati in quantità suffine.

Infine, ùn devi micca chì a ciencia moderna ùn hè micca sanu sanu di a fisiologia umana. Queste prucessu sò oghji cunsiderate chì sò tutte e sicuru, è dumane, avanti i vantaghji addizzjonali è i disvantages di i saloni di salumeria pò esse scupertu. E questu significa chì u solariu ùn hè micca una alternativa riesciata à u sole, cum'è assai pirsuni pensanu.

In u invernu, pudete visità u solarium, ma moderatu, senza circà à ottene un bronzu in bronzu. À l'estiu, hè ottellu per visità u solariu in tempore chjuccellu, chì ne necessaramente cumminà cù un sunscrittu. Stu approcciu vi darà cù u più bellissima cù u risicu minimu è i più grandus di salute.