A film "Sabrina", Julia Ormond

A film "Sabrina", Julia Ormond, in u quale hà ghjucatu u rolu principali, hè un remake. Dunque, quellu chì qualcunu ùn pò micca piglià Sabrina Julia. In ogni casu, hè fundamentale incorreite. Sabrina Julia Ormond pussedi u so caratteru stessu, i so propri espressioni faciali, u so propriu charisma. Audrey Hepbourne hà avutu a so propria Sabrina, chì currisponde à a vista di u mundiale è l'attitudine di i anni cinquanta. Toccate stu caratteru, Julia ùn hà micca vulutu fari un clone. Sabrina Ormond hè in tuttu distintu. . Ogni Sabrina hè bonu in u so modu. Audrey è Julia sò belli è talentu, solu in a so manera. Ormond hè una figurazione più moderna di u caratteru, perchè ùn pudete aiutà senza l'amore. L'attrice hè interessanti è talentu. È Sabrina hè sola una di e so eroine. L'attrìzia pò esse assai diffirenti, chì cuntene à personne radicamenti à upposti. Per u viscuvaru, Ormond hè un omu chì cumpatitanu perfettamente cù u rolu in u "Barberi Siberiano". Parechje persone chjamate stu film è cunsideranu cum'è una veru maestru. Hè per quessa chì in u nostru articulu hè valutate à parlà di Julia Ormond.

Naughty artist

Julia Ormond nascì nantu à u quartu di ghjinnaghju 1965. Hè una donna inglesa. A cità nativa di Julia hè Epsom. I so genitori èranu un populu pratichi. U mo babbu hè un capu di computer, è a mo mamma hà travagliatu in casa è hà suscitatu a so figliola. Ma, pocu dopu a nascita di Julia, u so daveru ùn sorri senza furtuna. Hè statu capaci di ricchiserate in un corpu pocu, perchè a zitella aduprà a so zitella in a bona prosperità. Julia hà ancu una sorella cun quale anu crisciutu. Eppuru, i bandi bianchi in vita, sfurtunatamenti, ùn sò micca eterni. Dunque, in a meza settanta, in a famiglia di a famiglia Ormond, principiava. Patri e mamma decidenu divorzià. U Patria dicia chì, se e fate piglia a parti di a so mamma, anu da esse da lascià u mansionu di vintica. Stu chenchanti ùn hà micca travagliatu pè e zitelli, si abbandunonu tuttu è andonu sinu à a so mamma. Ma per Julia, ùn ci era micca gran duluri in u fattu chì hà perditu risorse materiali. A zitella avia sempri un caratteru vivante è intricatu. Ùn era micca unu di quelli chì pruvàvanu un vestiti è facianu capelli. Puderia, Julia pudaria vede cù i picciotti chì ghjucanu à i ghjocu. Ma, in u stessu tempu, siccomu l'oranza di u zitellu era assai piace à l'arti è u teatru. Hè sempre participatu in diverse produczioni è hà dettu cun grande successu.

Ancu s'ellu ùn era micca interessatu à a carriera di una attrice. U fattu hè chì Ormond era assai piazzatu à l'arti di disegnu, è sopratuttu l'astrettu. Dunque, era cunvinta ch'eddu vulia diventà un artista. Ma, dopu intratteni à a scola d'arte, Julia s'hè sappu di sèntirisi chì questu ùn hè micca a prufessione ch'ella vulia fà a so vita. Sì, certamente mi piace di disegnu, ma ghjera amata assai più. Perchè, dopu un annu di studiu à l'Ecole di Arti, Julia spiccò e classi è andò per entre in l'Academia di l'Arte dramatica di Londra. Webber-Douglas. Molti sò stati stupiti di u cambiamentu in a decisione di Julia, ma micca a so mamma. Sappieghja perfetta chì a so figliola puderia esse imprevisible. Ma, ancu à u stessu tempu, hà sapiu ancu chì a zitella averà sempre nantu à stubbornly, se veramente hà pigliatu in certi affari. Per quessa, a mo mamma ùn era micca preoccupatu di a so figliola, è averà allora à a capitale. Sapia chì Julia ùn hè micca stata perduta è alcanza tuttu ciò chì vulia. A fine, successe. Julia intrì in una istituzione d'educazione supiriori, è cuminciò à capì a basi di a scienza di l'ipocrisia. Di sicuru, era necessariu di vive in a capitale per qualcosa, per quessa, in parallelu à l'studii, Ormondu hà travagliatu com'è servitore è vendezza in l'Heathrow Airport. Quandu si sintia triste o stanchi, a zitella andò per caminari in musei è in galerie d'arte. Quessi camini cunsulava a cunsulazione è i detti l'alimentariu per u pensamentu. Ormond pudia passà à u museu durante ora. Per via, questu amori di a pintura hè statu priservatu per ella finu à oghje.

Bright è diverse

Quandu Julia graduò di l'Academia di Londra, andò in u teatru. A zitella chjaramente era un talentu, postu chì un annu passò, quandu hà avia adavviate è era un attore di u teatru riescitu. Perchè u rolu chì hà ghjucatu in Cristobal Hampton's play "Faith, Hope and Charity", a ghjovana attrista u guillu u premiu dramaticu di critica di Londra per u prima debut di l'annu. À u stessu tempu, Ormondu hà fattu un rolu in a serie di TV "Traffic". A so eroine era un addictu di droga. In generale, 1989 hè specialu per a zitella. No solu ch'ella hà assicutatu u successu in a so carrera. Inoltre, era questu annu chì Julia hà maritatu cù l'attore Rory Edwards. Allora, da quellu tempu in a vita
Julia hà principiatu un altru bandiu biancu. U ghjucò in a mini-serie "Young Catherine", dopu ghjucò u rolu di Nadezhda Alliluyeva in a film "Stalin". Dopu à quessa, a zitella hà principiatu à prestu attenzione no solu à i rializatori in inglese, ma ancu in Hollywood. Allora Julia hè in u 1993 in a pelle "U figliolu di Macon". U so carattaru caderu in amuri cù l'audienza. Inoltre, puderanu apprezzà a bellezza di u so aspettu è u corpu, perchè a pelle hè episodi quandu Julia hè nantu à a schermu completamente naked.

In generale, Ormondu hà fattu assai roles brillanti è belli. Chì duverà u so caratteru in "Legends of Autumn" stand alone. In questa film, Julia hà ghjucatu nantu à u stessu chianu cù l'attori famosos cum'è Brad Pitt, Aidan Quinn e Anthony Hopkins. Dopu à sta film, u titulu di una nova stella di Hollywood hà stata rinfurzata. Tuttavia, era megliu bisognu, perchè Ormond era capaci di ghjucà l'eroine. Ellu sempre hà pruvatu à cambià u rolu è hà fattu di tutti quelli roli chì era interessatu.

In quantu à u "Barber of Siberia", dopu, cumu puderete vede, Julia hà tocatu à spietra cù a cultura russa è l'eroine in Russia. Cusì, hà gudutu di ghjucà unu di i rolli principali in questa film. A so Ghjera era sincera, reale è a so propria. Fusiona cù u gustu russu di u fini di u XIX seculu. Julia hà piaciutu diventata da Michalkov è ripigliò a felicità u travagliu fattu.

In più di l'essenza d'una attrice Julia, ella ancu participeghja in carità è prova di fà stu mondu un postu megliu.