Protege a vostra face da sequenza è sbucciatura

A maiò parte di e donne pensanu chì scaling e stazza seca hè a lotta di e donne cù a pelle seca. In fattu, a pelle grasosa pò esse ancu scaly. Tuttavia, per a pelle grasosa, ùn pudete micca usà pesche, imbriccate crema è mascare. Inoltre ùn hè micca indispensabile d'utilizate locu assai attivo, alcoħolicu è tonic, i lavanu a pezzu di secrezza, assai secca a pelle.
A pelle à u stessu tempu purga da a secunna è cumincià à pruvà pruduttivu di u filu di a pelle. In cunsiquenza, a face si prumove in una frittata oliu, ancu s'ellu hà lavatu. In quantu per lavà, per a pelle furia, ci hè una massa di scumatura, gels, sapi, olivi per a purificazione di a pelle. Queste scumette cuntenenu una gran cuncintrazione di sustanzi purificante chì aghjettivu influenza a uparite di u pelle. A pelle Azzurri necessita a limuzia è cura di l'aria, chì hè tutta secca è sensible. Se a pelle pruduci una cantera eccessiva di sebum, ùn pruvate micca di disgrazià.

Per a pelle di furza hè necessariu d'utilizà scuma di purificazione purita chì ùn mancu micca alcolu è sulfate. Unu di e manere efficace di sparing a purificazione di una persona hè lavatu cù a farina di farinata. Per lavà, i flatte d'avena sò adattati senza adittivi, in terra à a farina. A sera avete bisognu di voglia 1 tsp. avena è lava in a mattina. Quelli chì l'utilizanu senza sbandite, l'effetti seranu ligeramenti più dépunse, ma in questu casu avete sferisce a parolla di a faccia. Un lavatu chì ùn solu limpieghja a pezza di a faccia, ma ancu di tutte e sbuchja di a faccia.

Per un effettu more efficace, pudete fà maskerie d'olii in notte. Qualessu tipu oliu, puderete esce, quì, è cusì a pelle hè oliu, ma a butte hè diversu. Avemu parlatu di lumi, olii di cura è l'olii essenziali chì cuntenenu un magazinu di nutriutti per a nostra pelle. Per rinforà scaling da a faccia è sopr'à u sensu di a pelle strapata, hè necessariu di misurà 0,5 cullaretta di l'oliu di jojoba è 1 stazzia d'oli essenziale di neroli. L'oliu d'i Jojoba hè, in fattu, una cera di u liquidu chì hà una vita longa assai longa è ùn hè micca oxidatu à u tempu. Funcione perfettamenti perfetta, nutrizzioni è rienvereghja a pelle di a fàccia è u collu, idealmentu cum'è un oliu di base, ùn troppa pori è ùn hà micca listessa cia. Oli essenziale di neroli hè un struzzamentu, un effettu di nurmalizazione, hà un effettu perfettu perforatu. Per fà una mascara, mischjà l'olii è applicà una strata fina in u to fàccia, preferibule per a notte. A pelle absorbe a mascara in tutta a notte, diventa un viscotta è liscia, tutti i cunchirsori sparanu è a face si pare cusì dopu i prucessi di salone.

Hè impurtante d'observà a dosa di l'olii essenziali, puderanu causari reaczioni allergii quandu anu aplicatu eccessivamente. Ùn aduprate micca l'olii essenziali per purtà a pelle, l'usu solu in una mistura cù l'olii di basa è l'altri diluanti.

Un altru mètudu effittivu à a lotta di a pelle seca hè una maschera di farina di granola, soda è kefir. Avete bisognu 1 tbsp. l. a farina di corne, 0,5 tsp. baking soda è 1 tsp. kefir. Tuttu chistu haiu esse mischju è appiicatu à a faccia. Dopu à sta mascara di 10 minuti, a faccia torna bisuognu, dispiace è suppli.

Per prutezzione di a vostra face da a siccà, usa l'acqua termale o fiurali in forma d'un spray, perfetta umicidia a faccia senza lavà i maquillaje. Ùn viaghjerunu purtate da i mascarati forti, ricurdativi, a pelle di a fàccia hè assai ghjustu è esige un trattamentu currettamente. In u mumentu tempurale ùn pruvà micca espieghjatu a to face à u ventu, ùn vi mannanu purtatu da un scherzu etere, perchè tuttu chistu ùn influenza micca e cundizione di a nostra pelle in u megliu modu. Rince u makeup off your face, se a to pellica ùn pò micca tollerà purificazione d'scumatura è gels, utilice olii privati. Sì bella!