E exercici fisichi per a perdita di pesu dopu à partitu

L'inguernu di una donna incinta hè normale (cusì a natura cura di a salute di u zitellu). "U culprit" di lungi extra in a cintina, cadenti è nucciasti sò l'hormone di prolactin secreti da a glàndula endocrina. Hè sta sustegnu chì cuntribuisce à l'appetite aumentatu durante a gravidanza. Cumu perchè u pesu dopu à partitu? Cù l'esercitazioni fìsica per a pèrdita di pesu dopu à dà nascita seranu aiutu à ritornu rapidamente à a forma?

I ghjurnali sò chjosi di nutizie nantu à quantu rapidamente a "Madonna nova mamma" tornanu à u normale. Molti donne credi chì "show business stars" ùn anu micca prublemi pisci, chì perde un pesu dopu à dà nascita sò una materia naturali è simplice. Ùn importa ciò chì hè. Sò famiglie sò u listessu populu chì noi. U sicretu di a perdita di pisu postnatu hè di seguità i assai cunsiglii di attitudini di fitness, nutricionisti è di altri professorii chì sceglienu a so pensione di pisci è i dieti chì anu seguitu da a partenza.

Hè assai difficiuli di esse dumandà una ghjovana mamma per vede cum'è un mudellu immediatamenti dopu à partitu. Ci hè necessariu tempu per restaurà a figura. Riturnà a flexibilità corpu, restaurate a forza è tonu aiuta u cumplessu di l'eserzioni Cindy Crawford. Tutti l'esercii inclusu in u cumplessu sò faciuli è sicuru, ogni donna pò abbia.

U sistema di exerciti Cindy Crawford si componi di dui parti. Per fà l'esercizii di a prima parte pò esse iniziatu in i primi ghjorni dopu à u partitu. Dopu à sei simani, pudete attravirsà a seconda parte di u cumplessu.

Se u nàscita hà fattu u naturale, senza cumpressioni, pudete cumenciu cumprà a prima parte di l'esercitu u stessu ghjornu dopu a nascita di u zitellu. Prima di principià l'eserciziu, assicuratevi di cunsultà u vostru duttore. A primu parti di l'esercitu hè di ristrutturazioni di i musculi, chì sò strapati à u nascita. Se in a classe sò sensu dolore o incomodità, fannu a esercitivu, chjamate u mèdicu. In u futuru, a prima parte di l'eserciti seranu usata da voi cum'è un warm-up.

1. Kegels.

Imagine chì tene u so urinatu, stende i musculari circa a vassa è pruvate à guardà in stu statu per almenu 10 seconde. Rendite prestent'à u musculu. L'esercitu "Kegel" hè stata pensata per rinfurzà i musculi pélviques, per esempiu per a prevenzioni incontinenza. Hè da esse fatta 3 o 4 volte à u ghjornu per 5 setze di 10 riplicate ogne.

2. Ponti è libberà di i cosci.

Mettite sottu à u pianu, fate i vostri ghjinochji, i pidali devenu nantu à a chjappia. Pianu pianu pianu à un'orienti in profonda, ampliendu i musculi di a stampa. Pigliu l'exhale, pulling the press to the spine. Simultanamente, cun strenu, sottu u muscoli di a pelvica è pressu à pusà. Se vulete a vostra pressa abdominal per ricuperà più rapidamente, fate stu travagliu per 15 à 25 rivoluzioni à u ghjornu. À u tempu, a carica pò esse cumplessa: quandu si sparghje, susciteghja u maestru è eseguite u ponte. In u stessu tempu, avete sentutu chì i musculi di a superficia di e cosce è a pelvis stalla. Pruvate per stà in a puscia di u ponu à circa 20 sondi, da turnà à a pusizione di partenza. Esercitu in questa versione si deve esse fattu 4 o 6 volte.

3. U ghjattu.

    Fate nantu à quattru ardhe, mantene a to back straight, pute a palme sottu à e to spalle, i vostri ghjinochje sottu i vostri maletti. Exhale, arcu a vostra back-up e pulling the coccyx down and forward, spalle è testa pruvate à rilassate. Allora nzala, sullivanu a testa e daveru a vostra volta, torna à a pusizione di partenza. L'esercitu "cat" ùn solu furtificheghja i musculi di u spinu, ma ancu faciele flexible. Per alcuni risultati pusitivi, eseguite da almenu 4 a 6 giorni à ghjornu.

    4. Stretching the back of the thighs.

    Fate nantu à a spalle, pigliate un ghjinochju à u vostru pettu è a siconda siccà à l'anguli right (u pede hè nantu à u pianu). Còscia cunffrenza à u pettu cù e mani. Fascià a voglia à patteneurà ghjunghje, scherza u avanti è ligne. Pruvate sentire quantu musculi spieganate in a vostra cuddana. Per strincà a so vaghja perfetta, aghjunghje in questa position per circa 15 sondi, da turnà à a pusizione di partenza. Per ogni stata, duvete rializà dui repitizioni.

    Etenzioni di a seconda parte di u cumplessu: "Big Four".

    1. Squats.

    À u pianu davanti à voi, fate uni pochi carti di ghjochi. Stallate direttamente, l'coccita ci deveranu quì, i pedi sò larghebbe à l'ispalla, e mani sò situati longu u zucchero, e spalle è relaxati, i musculi di a stampa sò strained. Sente à sente, trasfiriu u pesu di u corpu à i tacchi. A spina à u listessu tempu pruvatu à mantene a fretta, ùn abbiate a pelvis sottu u livellu di i ghjinochjati. Avà, sciuglierà una di e carte. Piglià a carta in manu, riturnate à a pusizione di partenza. Questu esercitivu hè assai utili à i malati è i neri. Cumentu a so armata cù 10 repitizioni, sviluppantanu à 20.

    2. Disasters.

    Piacà à i carti di ghjucà in fronte (circa 60 cm) è à pocu à u vostru manca. Pusete e to pede nantu à l'anch'elli di i spalle, i musculi di a stampa stante, i ghjinochje si detechse. Fate un attaccu, facendu un grande passiu avanti à i carti, fate i vostri ghjinochje. U to dòrmite ghjucu toccu toccu u pianu, a manca hè stata vicinu à u mari. Cù a vostra diritta, piglià a carta da u ponte, ritornu à a pusizione di partenza. Realice 10 repitizioni per u pede di l'u paese, è da 10 per u pede. U numaru di repetizione pò esse aghjuntu annantu à 15 - 20. U cascarli sò assai utili per i musculi di i braccialidi, i buttigli è i cosci.

    3. Push-ups.

    Stand in tutti quattru. Pusenu i ghjinochji detti di i ghjinuvesi di u filu, si sparghje. Mantene e to manu dirittamenti, postu i to mani à u largu di e so spalle, i vostri ditte punteghjà. Avà cumincià i malamenti è tense l'abdomen per esse chì u vostru corpu diventa in casi una linea recta. Mentri purtava i malati è u corpu in un statu stabilitariu, fate lentamente i vostri braccia è chiuppa à u pianu in dui cori. Quandu cambiassi, e spalle è i mandà duveranu nantu à u listessu livellu. Senza un pocu in questa position, da turnà à a pusizione di partenza. Push-ups help strengthen the pectoral muscles, triceps and spine. L'urtuliziu accumenza cù 8 repitizioni, svolgiunamenti à 15.

    4. Levante u casu.

    Fate nantu à a spalle, Fate i vostri ghjinochje (i piedi nantu à a chjera). Posa e mani darrere di a testa, fate tene i vostri ditte in u lock. Aghjustate i musculi di a stampa, debbuli in u focu in a direzzione di a spina. Lentamente subvencione a testa è e spallemi dui recontu, dopu à tempu cù l'exhalazione, strapate a scapula da u pianu. Ritorna à a pusizione iniziale (in dui cunta). Quandu u exercisu hè realizatu, i travaglii di u muvimentu abdominale. Prima, fà 10 replicate, sviluppantinu à 20 anni.