Pruvalenza utili di i fichi è u so usu di a medicina famigliali

A figu, chì hè ancu chjamata a ficu, o ficu di ficu, hè vinutu à noi di l'India è di l'Asia Minor. A più di 400 spezie di sta pianta sò cunnisciutu in u mondu. Oghje pò esse truvatu in u Mediu Oriente, a Regione Meditarranea, u Caucasu, l'Asia Centrale è a Crimea. In Russia, creci in a parti miridiunali è europea.

Dapoi u tempu anticu, i fichi eranu famusi per i so prupitati medicinali, chì purtò à u so usu attivu in u trattamentu di varii malatii. More details about all this avemu dicu in l'articulu di l'oghje "Proposti utili di i fichi è a so applicazione in a medicina famigliali".

U ficu ùn hè micca solu un arbre, ma un arbusto. Hè diffusion è ramificatu, pò pudè alcuni alcuna di 10 metri.

Stu arbre hè distinatu da un corcu pocu cumuni: a so inflorescenza nasci in bundi bianchi vacche è i frutti crisenu sola nantu à l'arbre femminili. Un altru nome chì pudete esse familiarizare cù i frutti di u vinu. U poliniziu di i fichi face cù l'aiutu di una sola spezia di vespelli, è senza esse chjaru ùn puderianu micca esse. Da questu pudemu cuncludi chì a pianta hè capriciosa, mentri li frutti pò apparenza rapidamente - dopu à 2-3 anni, è ùn anu micca destrozi di pesti.

I Figli sò cunziddi un arburu sacru, a Bibbia spessu spessu. Molti cose chì Adantu è Eve fècenu a so primu vistimentu di e foglie di u ficu quandu manghjonu u fruttu pruibitu. Sicondu parechji studiaturi, eranu figue chì eranu i fruttu pruibitu esse citatu in a Bibbia, ma l'Europeani dicenu chì era una uva, perchè ùn puderianu micca capisce u ficu.

U ficu hè un parente di u ficus è di l'arcipelagu, chì hè familiar à molti di noi chì hè una pianta.

A frutta di u ficu hè nutritiva è gustosa, è i fichi fanu cù fiori rougeschi è gialli, perchè pò esse cunfunditatu cù una farina, ma u baccelli viole sò ancu cunnisciuti. In forma fresca, i fichi ùn ponu micca esse guardatu per un bellu pezzu, per ciò chì secondu u secante, seccu è seccu in u sole, è u zuccaru da questu in i fichi si face più grande.

Sempri cundizioni favurèvuli, una ficu pò vippi longhi è duverà frutti per circa 200 anni. Dopu avellu era cunnisciutu in tempi antichi, in Grecia è l'antica Arabia.

Un'altra grandi Avicena trattò i fichi cù i malati per i malati, malaria, a frebba, è ancu trattati tumuri, ulcers, furuncles, syphilis è leprosy. Inoltre, Avicenna hà cridutu chì i fichi pò facenu cun un poisone è longu à mantene a ghjovani, è com'è agenti cusmeticu.

Trattamentu cù i fichi

A medicina moderna hè dinò chì i pruprietà ùtili di i fichi prupone parechji sustanzi chì componenu sta pianta. In a so basa, preparanu medichi chì sò stati usati in u trattamentu di tromboi, malatie cardiovascular, tromboflebitite, è cuntribuiscenu à a creazione di sangue.

L'infusione di i fichi sò utile per compressi è di acne di rinfrescanti, è per u trattamentu di l'abscessi è di i tumuri. L'olii essenziali, chì sò cuntenuti in i fichi, sò sappiutu a mantene a prupositu di u sangue in a norma è impediscenu da esaminà, ùn hè micca bisognu di eddu l'aspirina, chì licenziate u sangue, abbastanza di manghjà per un mese, una fica frutta un ghjornu è un mese per ripetiri u cursu.

Inoltre, l'usu di i fichi hè assai utili à e persone chì u travagliu hè rirelatu cù a creatività è i cunduti mentali - artisti, scrittori, cumpusitori, poeti, affare.

Contenutu calori è cumpusizioni di figue

I panii di fichi sò assai corsi altri - circa 240 kcal per 100 g, è sò ancu saturati cù sugari è carbuidrati. Inoltre, in fichi, ci sò fibri dietetici, àvuli organici è fècula. In quantità limitati, i proteini, l'acidi saturati è u grassu sò prisenti; carotene, vitamini B, A e C. Conte minerali - fosforu, calcium, sodium, magnesium, iron, ma più di tutti i figue - potasio.

Usendu i fichi in a medicina famigliali

In a medicina non tradiziunale, i fichi fôru usati per trattà a gastritis è a stinziazione, è a scorchizza di baga utilita in bronchitis, infezzione, tracheitis è altri patologii respiratorii. Hè ancu utile cum'è rimediu antipiritu è ​​sudorificu. Per fà questu, avete bisognu à vìviri un bevande è di cunfettu di i fichi.

A decocuzione di e foglie di i fichi hè ùtule à a tezza, è per e di malatie, cum'è diarrea, coalition, disenteria. I fichi pò distrughjenu i parassiti è i patogeni.

I medichi ùn anu cum'è numeri di fichi à i malatii cù a tette, anemia, un asma bronchial, dolore kardijaku, takikardja, nefrite - bħala diuretic.

L'eserciziu, a garganta di sera, a febbrae forte, a roncatura, infezioni di a cavità orali, pudete piglià una decocultura di frutti secchi di questu arburu. Per fà questu, 1 tbsp. i fichi chjudi di dui cunti d'acqua fogara, foglie è foglie foglie foglia à 10 minuti. Cool, strain and drink regularmente, 4 volte à ghjornu per mezu di u vetru.

Sì dite u ficu cù u latti, dà alivio di parechje malatie. 4-5 bacchi pour un vetru di latti quannu, lasciate a raccumannarisi, da fogliate è manghja a mità di vetru da dui à quattru volte di ghjornu. Hè utile per applià i fichi, chì anu riescitu prima in u latti, à l'abscessi è l'abscesses, questu aiutà à aghjurnà u prucessu curatori.

I medichi ci prumettenu di piglià a urolithiasis, postu chì i fichi aiutanu à sfigurate è caccià i peccati di l'organi.

3-5 foddi di ziti chì deve di vintu un vetru d'acqua fogera, foglie foglie 5 minuti nantu à caldu bassa, è poi cura stretchendu e bile. Hè stata fatta da l'alimentazione in tuttu u ghjornu.

Cum'è e cumpetenze malatii di a pelle chì si sviluppanu degnu di una diminuzione di a funzione di i melanòciti (vitiligo è a calvicie di u nidificazione), unu deve aduprà infuzione da e foglie di fichi. 2 cullizzioni sò stati ripresu. e tralcià e foglie, fraccione duie tazzi d'acqua furiu, permettenu stallà durate una ora, poi l'infuzione hè filtrata è utilizate a mità di u vetru 4 volte à ghjornu durante 20 minuti prima di manghjà. Hè ricurdatu ancu di applicà a so manciata fresca di sta pianta à spots bianchi, è a pigmentazione di a pelle serà restituita.

U zucchero, priparatu da friddi freschi di staghjunata, perfetta à a moisturizeghja a pelle, propensa à a siccà, favurizeghja u trattamentu di ferite è l'acne, rinfrisca marcelli è scorri a felucci. Questi prufessiunati di i fichi si eranu menzionati in leia antichi orientali.