I prugetti curative di u vinu sicariu

U vinu sicuru, uttene da uva, hà assai prudenzi medicinali. Per via di a cumpurtamenta chimica unica è di e proprietà fisiulogica, hè eccellente per l'utilizazione in usi medichi. Enoterapia - a cusì chjamata scienza speziale, chì studia i metudi è i metudi d'usu di u vinu di u vinu di u trattamentu di parechji malatii. E quale sapemu di i propietati medicinali di u vinu sicariu?

L'omu hè longu scupertu a pruprietà unica di i vini. I vini sechi stoffa sò stati usi cum'è antisepi. In a Grezia antica, i feriti sò stati vindici è i venditi impregnati cun miracle-beate sò appiicati à e ferite. In l'Europa Occidentale durante u Medievu u vinu hè stata chjamata "bè di i Diu", è a guariscia cù u vinu seccu hè cunsideratu magia.

U vinu sicuru cù i so pruprietà dietetica hè più adattatu per u corpu umanu. A so cumpusizioni chimica è l'urigine naturali hà un effettu benèficu nantu à i bioenergeti umani. U vinu di uva furtifiche u corpu umanu, dà vivacità. U vientu particulare u vi assicurale afecta a restaurazione di a vitalità in l'anziani, è ancu impedisce u sviluppu di l'arteriosclerose di i vini. "U vinu hè u latti di l'anziani" - questu hè ciò chì dicenu, chì significheghjani i pruprietà ùtule di u vinu.

Un effetti benèficu nantu à a pelle di un omu rinforza u vinu naturale di u vinu. U vinu sicuru contene assai sustanzi: vitamine, aminòcidu, microelementi. U vinu mellora u tonu di a pelle è purifica u corpu.

Trioxistilbene hè una sustancia di u vinu naturale naturale. Stu cumpurtamentu unicu di u vinu di u vinu hè un effettu benefizièvule nantu à a prevenzioni di u cancer è rallente u crescente di e celu.

U vinu seccu era u bè antibacterial properties. Duranti i manifesti di epidemichi in l'alivi di vignaghjoli, u numaru di vittimi sò generalmente assai menu. In quessi casi, hè cunsigliu per i medichi, inveci di l'acqua piacè, l'usu di vinu di a tassa, ma necessariamente diluted cù l'acqua 1: 1, datu chì l'acqua ancu diluita cù l'acqua hà un effettu antibacterial pusitivu. I pupulazioni chì cunsumanu securie u vinu sicuru sò menu esposti à i battìri. Inoltre, u vinu sicariu u tabellu biancu assicuta sete sete. I studienti spiciali sò rializati, chì cunfirmaru chì u vinu di uvizinu suprime i bacteria di malaria di malaria, tuberculosi è colerà.

L'usu di u vinu seccu hè cunsigliu per e seguenti malatii:

1) In vitimintenza, i vini naturali di uva sò assai utili. Contenenu molti di varietà di vitamine è anu u so effettu più pusitivu nantu à l'organiziu debilitatu. Cù un espansione di u paci di u corpu hè cunsigliu per vìviri un cume di selli di vinu di u portu. Cù una diminuzione drammatichi in l'appetite o una pèrdita sclusiva di questu, hè valore d'avè aduprà 50 grammi di vermutu o vinu di portu una mezzu prima di l'alimentazione, ma micca più di 100-150 grammi. Vermouth in quantità maiò ùn hè micca cunsigliatu. I supplimenti d'ortizie, chì aghjunghje à questu, sò amari, aumentanu a pruduzione di u ghjacci gastru è stimulà l'appetite.

2) In casu di disordini metabolichi è obesità, u vinu seccu hè ancu utilizatu. I so pruprietà mediali cuntribuiscenu à a rimuzione di toxine è toxine, nurmalizà i prucessi metabolichi. Prufessiunale, hè pruvatu chì u vinu seccu hè u pruprietariu d'abrandà u nivellu di colesterol. Quandu a radiazzioni irradianti, u vinu russu uvizatu secondu u effettu pusitivu.

3) Per i friddi è e malatie cronica, cum'è a grippa, a pneumonia, a bronchite, u vinu naturale sicuru vi aiuta. U più adattatu hè u vinu rossu di table o vinu mulled.

4) Se avete diabetes mellitus, avete deve vigilà seguità u cuntenutu di zuccaru in u vinu, avete aduprà qualificazioni di vini in uvizami in u quali u cuntenutu di zuccaru ùn hè micca più di 4 grammi per litru.

5) In u casu di e fratture è di i malatii di u sistema musculoskeletore, un effettu benèvulu hè novu provisto da u vinu naturale di u staghinu naturali riccu in sustanzi minimi.

6) Per i prudezii intestinali è i malatii di u viaghju gastrointestinali, hè vinu seccu rossu cù una alta cuncetrazione di tannini. Queste varietà di vini cù l'ulcera è i cicati anu rifurmi è effetti curativi in ​​a mucosa di u viaghju gastrointestinali.

7) Per rinfurzà u musculu heart, champagne o vinu biancu hè cunsigliatu, chì favurèvule per u mantenimentu di l'attività cardiaca devessa. Per migliurà l'elasticità di i vini sanguini è impediscenu a furmazione di trombi in elli, vini bianchi sicchi sò cunsigliati. U vinu di uve ancu a pruprietà di prevenzione di l'infartamentu di miocardi. I vini Champagne veneranu a ventilazioni da un cumbugliu in u centru respiratorju.

8) In casu d'anemia, i vini bianchi di tavulinu sò utuli. Per impediscenu a deposizione di salti in u corpu umanu è sguassate l'eccessi chì anu esistenti di i so vini bianchi è bianchi rossi rigulari.

Dosi.

Per beneficià da a recepzione di u vinu d'uvinellu deve esse presitu in dosis limitattu limitattu, chì depende di l'età, di u pesu, di u crescitu di una persona particulare. Hè cresce chì a norma di u vinu per ghjornu hè di circa trè vette drunk durante un manghjatu, è pè e donne di sta tarifa hè a mità chì per l'omi. Inoltre, l'effetti negativu di u vinu di u vinu pò esalté è quandu si mischieranu cù qualsiasi altre bevi, in particulare cù vodka o a cerveza.