U musculu tailandese hè una pianta medica

Parechje pò crede chì u musculu d'Islandese creci in u paese di u stessu nomu è hè chjamatu cusì appuntu. Inoltre, questu hè micca veru. Hè interessante chì ùn ùn micca riferisce à i mushi, ma à i lique. U muszu d'Islanda hè una pianta medica, hà a forma d'un arbulu, chì hè spargugliatu, alcuni dotze centimetri in altezza, i so foglie sò forked è brittle, è un pocu s'assemiglia à u corndu di un cervu. I branchi di a pianta sò curbili, crescenu in gruppi sulforati è anu una larghezza di migliu centimetru à dui. Da l'internu, sti ramoscchi sò marroni o verdi cù parchjica bianca, è a so parti supranava hè brunetta-verde o d'oliu. Moss Iceland cresce in i boschi, ancu in u sole, questu, in i pianini boschi è altri, è ancu si trovi in ​​u paesu.

Sapendu u so proprietà utile, a ghjente recogerete sta pianta à a fine di l'estate è in u castagnu, à u principiu. Siccinu di sta tipu di lichenu si trova in l'aria, ma avete bisognu di assicurà chì a pianta ùn hè micca per un bellu pezzu in un postu luminoso, chì questu quì da parechji sustanzi utili. U musculu d'Islandese hè usatu, per esempiu, in a medicina famigliali. In modu, pudete aghjustà à u tè.

Chì ci hè utile in sta pianta? Stu lique custituita u settanta per centu di u molu. Hè nutate chì in u musculu d'Islandese sò quelli chì anu una prupietà antibacteriale di l'acidi organici, cuntene un clorur di sodiu è l'assassinu, chì mata l'agenti causattivi di a tuberculosis. L'enzymes, iodine, è dinò parechji vitamali (A, B12, B1) è sustanziali volatile sò ancu in questa pianta. In generale, tutte e sustegnu utili di u musculu d'Islandese sò destinati à rinfurzà u sistema immune.

A causa di l'altu cuntenutu di u muccata, a pianta hè sappiutu di sguassà l'irritazione, cumu pò esse u mussu, chì culligà u oropharynx mucosa, stomacu è intestinali, lascià è fendu l'inflammazione. Per queste scopi, u musculu d'Islandese sò prudutti cum'è tè, chì aiuta à ridivà di a tezza, per sguassà a inflamazioni di l'encensi è l'amigghji (per lavu a so bocca è a gola). A decocuile di u musculu d'Islandese hè ancu trattatu cù e picculi ferita. A strada, questu tipu di lique hè più amara, chì hè assai utili per annulà u tonu di l'intestini è l'stomacu - improvisa l'appetite è a digestioni, chì pò esse impurtante in l'aghjustamentu di u corpu in frottamentu di malatie infizziosi. In vista di u precedente, u musgo d'Islandese pò esse cunsideratu assai efficace per u trattamentu di diversi malati.

U fattu tristitu hè chì l'usu di u musculu islandese per u trattamentu hè raru. S'ellu ci hè una malatia di a pertussis, questu lichen hè indispensabile, cum'è effetivamente contru una tezza. U sistema di a Salute di u Statu di a Regione Italiana hà determinatu chì sta pianta pò esse usata in casu d'irritazione causata da catarro di l'organi respiratorii superiore.

U muslo d'Islandese hè ancu usatu in a medicina famigliali, è a prima menciónu di questu hè inserita in registri di u XVII seculu. Allora u musculu d'Islandese era trattatu cù l'asma, a tette, a tuberculosis, in generale, a malatia pulmonale. U tè da sta pianta hà aiutatu i pratichi chì pacenanu l'acne (chì hè difficiulmente cura) è altri malatii di a pelle. In casu, l'acne si pò esse sbulitatu solu se tenete a patience, perchè duvete bisognu questu tè cù trè cups annu per u tempu.

U più interessante hè chì u musculu d'Islandese, cù tuttu a so utilità, praticamenti ùn averebbe micca dannatu è ùn ha micca effetti effetti.

A sta piantazioni medica hè usata per fà ogni tipu di infuzioni è caldi. Eccu alcuni di elli:

1. Pigliate un medio litru di latte è acqua furiu, aghjunghje a questa muzzica una culloca di u lichen seccu è machacatu è aghjunghje u caldu per frette nantu à u caldu pianu. Allora lasciate durante una meza ora, è dopu - strain. Se ùn avete micca pensà à piglià l'infuzione, pudete spulà u latte da a ricetta.

2. Mettite 100 g di muscola Islandese sfucata in un litru di acqua fredda. Uttenite per un ghjornu, purgate e mette u licitu in u bagnu di acqua. U calchinu serà prestu quandu u so voluminu hè ridduzzione da mità o da un terzu. U calchinu dispostu in questu modu hè utilatu com'è laxattivu, deve esse pigliatu trè volte à u ghjornu, quandu a meza ora hè allora prima di pranzi. Sì sta strumentu hè troppu forte per voi, pudete reducià a reception. Pigliate a medicina hè necessariu parechje volte.

    Da a scorcia di a pianta, pudete fà tutti i lochi di lotioni, è ancu lavuleghja in a presenza di ferite purulente, lascidi prufanati da i microfoschi, è di furmassi è ardenti. Circa trè à quattru volte à u ghjornu, i sedutti sò mudificate.