Ùn teme u parturientu, teme à dà nascita

Ogni mamma futura, per suprattuttu, preoccupa di a salute di u futuru picciottu, a so propiu salute, rilazioni cù i amare, spessu oblendu chì u periodu di gravidanza hè un tempu unicu è unicu chì ella è u zitellu sò un solu unicu. Temi di pene, mi sò teme à dà nascita - u tema di a nostra rubrica ora.

U Pregnant hè sempre l'aspetta d'una nova cosa. Ùn era senza figliolu - Emu sarè una mamma, eru a mamma d'una zitella - divintarà ognuna di un zitellu (o duie zitelli o una heroina di a matri) ... Qualch'innovazione sempre dà alloghju à l'ansietà: affa di tuttu, ùn pò micca mai esse sicuru di tuttu ciò chì aspetta "allora a faccia" Serà perfettamente perfetta, è avete trattatu cun ellu. A maiò spessu, i temerà si cuncentravanu circa li stessi interrugazioni naturali. È parechji di l'avè truvatu risposti.


Aghju paura chì u me picciriddu sviluppatu bè modu sbagliatu

Sò solu sò incinta per parechimi settimani, ma ùn sia digià sensibilitatu à a "signalia di alarme" da u vostru corpu. Purtatò lu stomacu - è vi scooters voce per circà una ragione in i fori di Mum. Qualchissia sturgiatu in un paru di metri - è quì hè digià in un abbracciu cù un termòmulu chì si sèrvianu à u riscu di friddi, perchè in u primu trimester, deve esse particularmente cura. È tuttu u tempu chì aspetta crescente, quandu u pusitore hà da aspittà l'appughjate cun un pezzu o un bastone - chì ùn deve micca signalamenti?


Cumu pudè aduprà?

Ùn abbandunate u calendariu necessariu di i medizzioni. Parechje cunfessi chì parechji primi UZ E i so teme per a salute di i migghiori diminuinu qualchi.

Ùn fucalizza nantu à l'aspettu medici di a gravidanza. Ùn ci hè nunda di malu cù a vigilanza di pesu, pigliendu prucesse è prublemi di l'adattazione in una manera puntuale. Questu hè cumu tutte e pratiche sane attenu in paesi civilizzate. Ricurdativi chì u gravidenza ùn hè micca una malatia, ma una cundizione perfettamente naturali per ogni donna.

Sì avete qualchissia suspetti, fate chì a probabilità di truvà una patologia, è a so evoluzione futura ùn hè micca u stessu. È ogni devenza da a norma di u sviluppu sò micca un diagnosticu.


Ùn teme ùn endurenu u zitellu

In fattu, un zitellu sanu hè stata guardata in u corpu fermu, è dumannatu d'allora prima chì u tempu ùn hè micca cusì faciu! Inoltre, a vera majurità di tutti i miscarrizzi, secondu l'statistiche, succede quandu una donna è ùn ùn suspettà micca di u so gravidenza - tuttu ciò chì hè successu hè perciutu cum'è menstruazione ordinarja. Questu hè dovutu à u fattu chì un ovu fecundatu hè più vulnerable quandu "viaghjà" à traversu i tubi fallopi è ùn hè micca stabilitu in l'utru. Cù l'embarrassimentu creatu, stu risicu hè ridduzu significatu.


Cumu pudè aduprà?

U piriudu di u risicu perchè hè u primu trimesteru, quandu i rudimenti di tutti l'urganisazione è sistemi di u zitellu sò furmati. À questu tempu, prughjettanu più cuntezzione di l'effetti di l'ambiente - tutti i tipi di virus, nicotina è alcool, radiazione, esposi longu à u sole, vibromassage.

Dati à 2u-24 simane è 28-29 simane sò crìtichi per i femine cù u cuntenutu elevatu di l'hormone sessu masculinu (in particulare se u "picciottu"). Se si unu di elli, secondu i risultati di e teste, pudete esse prescribed preparations speciale per mantene u nivellu di l'hormone femminile.

Malgradu a natura di a vostra situazione, avete aduprà a so attività. A più restante, rinunziassi sforzu fisici eccessivu, scurdate per un pocu di l'esercito estremu, andate à l'attitudini di i fisichi.

Aghju paura chì ùn aghju micca affittu u dulore di nascita

Sì in ogni movie u caractère principale di cumincià à parturisce, ella necessariamente chianci è esigene l'urgente anesthesia. Dopu avè vistu cartucciu, è avè intesu a storia di una novella nascita in pocu tempu ("Se sapi ch'ella sia quessa, ùn accunsenu micca!") Avete da aspittà nervosa per u principiu di u prucessu. È spirammintata chì sia ancu puderebbenu tene.


Cumu pudè aduprà?

Solu u 20-30% di u dolore chì e donne in u travagliu pò sinte sò veramente ghjustificate da cuntrazzioni musculari. U restu - u risultatu d'accentu praticu mentale, d'expectativa è di teme à a parturientu, u timore di dà nascita. E donne chì sò i so situazioni, dani nascinu conscientu, vi diceranu chì u dulore hè stata tolestu o ùn ci era nimu in tuttu. Cù più forti u panicu, u sguardu u dulore: in tuttu, l'hormone di l'esternale di l'esternale hè alliberatu in u sangue. In u risultatu, i musculi stensiziuni, i navi, è i nervi di l'utru sò esprimintati - tuttu questu hè a prima u risultà di u dulore.


Fattu

Paradoxalmenti, hè l'ansia più grande di una donna incinta chì aiuta à preparalli pè i cambiamenti chì a so ghjustu, è sintinu à a maternità.

U pallimentu in l'elementu hè radicali diferenze da quellu chì avete in malatii, feriti, morbidi. U dolor di famiglia ùn hè micca u nimicu, ma un assistente chì porta a rettatura aspittava cun u zitellu. Piglia un setghju prima di u nàscita, chì andarè à scuntate stu pettu, è cusì stranu, ùn sarà più débilè.

Amparate diverse mètudi d'anesthesi in nascita: maschera, tecniche respiratori, poses. Ùn ùn cunfidanu micca in a universalità di unu di elli. U vostru amicu era più propensu di soprappi u dulore ancestrali mentri mententi à u so cantu, è per voi, per contru, pò esse liberatu si fendu o caminate durante u piriu di intensi attaccoli.


U Preguenza volte un occasione di una "prova di litmus", chì mostra tutti i teme è i cumplessi chì anu durmivanu in una durmiera tranquillamente in una donna (per via, in a so mòglia) alla vita prima. Temi di partitu, u timore di dà nascita, ùn deve micca impidisce à l'internu o fraccionate da elli, da l'annunzii mosche. Cumplate i vostri preoccupies à un duttore, amici viventi. Ùn amucece u vostru situ ansiusu, ha bisognu di truvà un modu di viaghju - vi puderete pruvà l'energia negativa per l'eserciziu fìsicu, i balli o sculture. Se sente chì a vittoria hè più freti à u so nomu, vi assicurà à dumandà aiutu à i psiculogi perinatali. Seranu aiutu per separà u granu razzjonali di l'emozioni è amparà cumu per trattà cun elli. Dopu tuttu, una mamma felice hè una prumuzione di a salute spirituali è fisica di i so migghii futuri.


Aghju paura chì a me intima rapportu cù u mo maritu ùn hè micca listessa

In fronte à e primi simane di gravidanza cù fatica, sumerezza, nausea, ùn averebbe micca bè chì tornanu à a vita sessuale attiva in u passatu cinque anni. E dopu "u terzu vultudu" diventa u to vitru è u to vitellu - sibbandu una pusizione cumu cun ogni simana hè cada vez più difficili. Nta stu periodu difficiule, u maritu amicu spessu mantene à l'abbandunà, è u vulete accuntintà da pensà chì questu serà sempre cusì cusì.


Cumu pudè aduprà?

In i primi trè mesi da u gravidenza, l'assenza di u desideriu sessuale hè abbastanza naturali. Avete un cuntenutu più altu di l'hormone sessu femminile, chì hè necessariu per a manteniri l'embarassu. Ma u numaru d'hormone masculine (stimulante naturali), à u cuntrariu, minimizza. Ùn hè surprisante chì durante stu piriu ùn vole micca nimu è nimu. In u terzu trimesteru, i timpesti hormonali finiscinu, è i vostri brami di voi volenu.

Sò desiderate, anche spuntate di u pigmentu, a ghjustu gràzia è alcuni à u nasu di u stomacu, ùn hè micca cusì faciule. Pè u fattu chì l'omi cunzidenu ferma sessioni sessualmenti ferma, hè assai difficiule per cuncilevi cun un corpu cambiantemente cambiante. Chì puderete cunsiglià in stu casu? Ùn sò micca limitati à una dimensione generale. Puderete almenu un vestitu bonu è un ghjocu di bè vistimenti, in particulare, postu chì tutte e cose maravigliose ciò chì pudete fà e un pezzu dopu à dà nascita.

Ancu s'è i piacè sessuale ùn ci micca inspiratu à tuttu, ci sò e cose chì hà cunfortte cun più di minuti. Per esempiu, abbuglianza, muschi, massaggi o solu strugnate. Tuttu chistu vi permettenu micca di perditu durante novi mesi di a vostra sensualità è di ritornu rapidamente à a forma immediatament dopu à partitu.


Aghju paura chì ùn aghju micca da pudè zuttà u mo figliolu

U latti di mama è a cosa più preziosa chì una mamma hà datu à un zitellu. Ma di colpu, questu hè esattamente ciò chì ùn puderete micca fà? Sugumamente, anu troppu picculu (grande), un pezzu "incorrect", micca chì l'eredità, u stress ...


Cumu pudè aduprà?

Sicondu i sperti in a lactera, a vostra piacè psicologica per amparà per u longu di più pussibule hè u compenze principali di u successu di l'amegà. Eccu tutta a depende di a vostra attitudine. Se fermu sicuru chì voi avè u latte, è puderà alimentà a molla chì hà bisognu, da esse cusì.

О Ancu u ghjornu di prima di u partitu, certeu leghje parechje cunsiglii è cunsiglii à a lactona. Ma una cosa hè di cunnosce i reguli di maschera, pumping o putting the baby à a pene, è l'altru hè di appricà à a pràtica. Assicuratevi di dumandà à una infermiera in l'uspitalu o un vechju maiò in u salottu per vede tutte sse una saviezza simplice, almenu una volta.

Si pensa à vultà à u travagliu immediatu dopu à u nascitu, o i vostri bòcciuli sò "micca in tuttu destinati à i zitelli" (sò à forma di flat), bombi di mussa speciali, pezzulli è indumenti di pezzi di colmu di latte nantu à i vostri aiuti.


Aghju paura chì ùn aghju micca amatu u zitellu in a manera chì hè, è esse una bona mamma per ellu

Fighjate à i fotografici cù l'angeli rondini saranu, cuminciate à sognu chì prestu prestu un serene ritruvamentu è u vostru miraculu pronto ... È da sùbitu, ricordu chì un paru di zitelli chiancianu in a buttrega di parechji ghjorni. È hè diventata per voi chì i figlioli chì ti piace ùn sò micca tutti è micca sempre. Di colpu, è u to pocu ùn puderà fà una "impressione propria" nantu à voi, è ùn pò micca trattà cù a tendernità materna? ...


Cumu pudè aduprà?

A Natura ùn hè micca vain furnitu per un periudu di novi mesi prima di u nàscita di u zitellu. Duranti stu tempu, senza furzà l'eventi, avete l'oportunità di adattà per un novu periodu di a vostra vita, ancu s'ellu ùn senti micca bè micca pronta per a maternità. À u listessu tempu, ùn avete bisognu di pruvà à pensà ciò chì passanu. U futuru hè in u futuru, è oghje hè necessariu di vive oghje. Assicuratevi, cù a nascita di un zitellu, assai in a vostra vita cambiassi, inclusa l'attitudina versu i zitelli.

Molte parechji sò assai assicurati in u gravidenza è a parturientu chì ùn guardiniscenu micca ciò chì hè, u zitellu chì ghjornu di nascita. Se si unu di elli, ùn anu micca: a vilicità di e reazzione mentale è a so mututa hè assai diffirenti per tutti. Dopu qualchì tempu in i preoccupazioni nantu à u zitellu chì pigliate è amarà.

Prima di u nàscita di un zitellu, decide per voi stessu: ùn vogliu circà una raggiuni per tutti questi "ai, perchè?" O "oh, ma hè questu normale?". Eppo mi piace, è si ralleghe à a manera di siccà i so ochji, si dispensa a lingua è, ghjuchèndulu, circerca di u pettu. È pruvate per paragunaraghju cù l'altri figlioli più menu spessu.


Temi di beneficiu!

Dapoi u tempu anticu, e donne embarazione anu pruvatu à prutezzione di pussibuli influenzi negattivi, tristi esperimenti, sferisce, se possu. Ma quì hè a paradossu: studii di longu studii di i psiculoghi stannu chì a stizza di lumi è di curretta in u corpu di a mamma hè assicurata necessaria. Quelli chì ei mariani eranu guardati cù cura di qualunqui disturbimentu, ùn si putevanu tene senza parte. Addiventanu, si pratèndinu à a vista di i più luntanu di prublemi in a vita, coped with insults, irritation, evaluations negattivi di i so azzioni da altri pirsuni, eranu più passivi chì pari. Spiecanu cusì pè u fattu chì quandu una mamma hà sperendu u stress, u so corpu "comparte" cù u zitellu a fisiologia di a so vita è a compensazione. Per amparà questu fora di u corpu di a mamma hè assai più difficliore ca l'internu. Allora i porsi è l'excitazioni di a mamma sò nant'à u sensu necessariu per u zitellu cum'è a vaccinazione contra u simbulu. In picculi quantità, sicuru!