Fobbi: horrore, timore, teme, pànicu


Fobiji sò un fenomenu pocu cunfusu. Ma micca raru. Puderanu cambià una persona à u ghjocu di ricunniscenza, facenu amassi o odià è ancu portanu à suicidiu. I fobati basi sò cunnisciutu à tutti - teme à l'aranci, a bughjura, i cani, l'acqua è cusì. Ma ci sò stranguli è sorprendenti chì ùn avete micca cunnosce ...

Chì ci hè vultendu à u mentu annunziate una fobia - horror, teme, teme, pànicu? Tuttu chistu è veramente certu. Avete probabilmente anu intesu a dicisioni famosu di Einstein: "Sulu dui cosi sò infinitu - l'universu è l'stupidità umana". Vuliu aghjunghje l'altru - è u scantu umanu. Ùn ci hè micca limità per a fobie di u populu in u mondu grande è chjucu. Qualchì parechji parranu strati e anchi grazii, ma in fattu ùn hè micca funny. Dopu tuttu, fobie ùn guariscenu micca à u trattamentu, sopratuttu si sviluppenu in a zitiddina.

Fobia 1. Catufobia - quandu una persona hà teme à pusà

Sì, hè quì. Di solitu, tali fobia si prisenta à l'età di scola. Per esempiu, quandu un zitellu si seduce nantu à un ogne persicu o accidenti si mette in una sedia. Cusì, a bretta di l'alcuni di i cumpagni di a scola pò esse a causa di u sviluppu di fobia di qualcunu di i pari. A gente chì suffrevanu da sta fobia ponu vincenu varicesi, per quessi sò sempre in i so pedi. Queste persone ùn ponu truvà un postu di travagliu. Bonu, forsi, se stu travagliu hè "standing". Emu dumandate cumu queste a ghjente andate in lu lettu? Dopu tuttu, prima di ghjinochje, anu da esse à pusà nantu à u lettu?

Fobia 2. Hadonophobia - timore di piacè

Una fobia depressiva, sopratuttu spiciale per l'adulte. Hè diffesu dì cum'ellu cumu manifesta, ma una cosa hè di sicuru: quandu si sentenu beni, sò assai bagnu. U destinatu di una persona chì avia una fobia hè horrore, teme, teme, panicu prima l'oppurtunità di esse felice è cuntenutu. Hè impussibile imagine a prufundità di u soffrenu di sti pirsuni.

Fobia 3. Europhobia - teme l'orgue di genitale femminile

Stu timore, probabbilmente, hè rooted in l'esperimenti assuciati cù u nascita di un zitellu. I primi mumenti di l'apparenza in questu munnu sò assai intensi chì u zitellu sviluppa inconsciente sta fobia per u restu di a so vita. L'omi è a donna poveru dinò di listessa manera. Ùn sò micca capaci di crià una famiglia è di guidà una vita sessuale normale. In questu casu, a maiò parte di l'omi principienu per manifestazzi tendenzi omosessuali. Con donne, tuttu hè assai più cumplessu. Hè scantatu di elli stessi, o più di i so proprie. Un pensamentu chì hà l'avete conduite in horrore, provoca panicu. E cumu pudemu vivu cun questu? Ancu pensate terribili.

Fobia 4. Gipopotomomonstrosesskvppedaliophobia - teme à dichjarà longa parole

Una sola ironia di destinazione! Hè sta fobia chì hè chjamata a parola più longa in a lista completa di fobi umani. In fattu, stu scantu hè abbastanza cumuni è ponu assai afflittu à i patroni. Hè difficiuli di dilla da questu fobia venga, ma viaghjate sempre a vita di una persona in un pesadore. Eppuru, per mette in stampavvi, pò ancu ottene certi successi in a vita. Probabilmente ...

Fobia 5. Metafobia - timore di l'alcohol

Cù sta fobia, l'unicu pensatu di l'alcohol è l'horrore, u timore è u panicu. Per micca di dì per guardà a buttiglia cù l'alcoolidità in manu o à tastà u so cuntenutu. Ùn ci hè nunda chì pensanu! Parechje persone chì anu da a metafobia pensanu à l'alcohol cù i sintomi sintomi: nausea, bocca seca, mani friddi è umdi, debule in i peri, un core aggitatu. Sti sintomi sò prubabilmente similari a chiddi di i persone chì anu drentu l'exfoliativi eccessivamente. A fruntiera trà l'obsessione cù l'alcohol è u so timore ùn hè micca cusì ovvidu. Hè per quessa chì sta fobia hè cusì difficiuta di trattà.

Fobia 6. Ozmophobia - timore di l'olfattu è di i sapori

Tali paroli usiali "hè insanely delicious" pò in a riunioni un omu fugliale per questa fobia. Questi parsoni sò obligati di manghjarè i freschi in tutti i so viti, per evitari smarrate riffulente (è in generale à l'oliu di qualcosa) l'oggetti. Hannu a diri, questu hè micca assai successu. Sì, per suprattuttu, ùn porta micca una mascara especial chì deteste l'aria. In generale, tali persone chjaramente micca inutile.

Ci sò assai altri fobiati strammi, cum'è u timore di u celu, u timore di i Cinese, barbie, caratteri calchi, amori è ancu a so propria mamma ... Fobie ponu esse incurabile, ma l'experti ùn urganizza à ùn rinunzià è pruvate à cummattiri sta malatizza.

Ci hè parechji tipi di trattamentu. Sì vi siate persistente, avete una chance veramente di ridivà di i pezzi obsessive. Per un principiu, pudete pruvate masaje, shiatsu per esempiu. L'urdinò hè di furnisce un sensu di libertà internhe. A través d'aquesta massa, a circulazione di u sangue, u sistema nervu stimulare è distribuzione di l'energia è l'armunia di l'anima è u corpu hè rializatu.
A psicoterapia è a meditazioni pò ancu aiutà. Qualchi espertevelli recomendaranu è l'ipnosi per stabilisce a fonte di u scantu. In u corsu di u trattamentu, a ghjente serà "pusitata" in fronte à face cù e fobie. Hè prumessu chì à qualchissia ellu hà da cumincià à superà u so propiu scantu.