Cinque Regule Simile per una Vita Felice

L'equilibriu d'una persona cù a cirtezza cumpletu pò esse chjamatu a basa di a felicità. I persona felice cù gran vulintu andà à travaglià, perchè i piacè è cun grande gioia in a sera torna in casa. Una maraviglia cusì grande pò esse ottimatu da tutti. Ci hè ancu regule per ghjunghje l'armunia. Chì ghjè a felicità? Purpose? No, hè una strada longa. Ogni stage da ellu hà bisognu à apprezzà è avè solu l'aspettu pusitivu. Se qualcosa va sbagliu, avete bisognu di pensate ciò chì a vita dice, perchè ùn manca a so lezzioni? E dopu avè realizatu, crede ch'è tuttu serebbe dinò. A vita si avanza rapidamenti, è dopu una piova torrenciale hè sempre un sole. Avete bisognu di travaglià per una vita felice. Chì sò ste règule?

Fisioterapia
Ogni omu sapi chì ùn pudete micca cumprà a salute per soldi. Ma i pirsuni cumincianu à capiscenu questu solu quandu a malatia viaghja in casa è per migliurà a salute si face assai difficili. Hè assai più faciule per prevene è prevene a malatia.

Cumu? Fighjate à u gimone, fate l'esercitazioni di u dumiccu, pigliate un cuntrastu di scatula in a mattina, cura l'endurance. E fate chì i cattivi simplicità diventanu una parte di i pioculi di a vita di l'annu. Parlate cun un psicologu, aiutavà aiutà à prevene i malatiechi in i livelli mentali è subconscious. Dopu cumunicà cù such specialists, i prublemi psicologichi sò più solu solu. Ùn ci hè bisognu di visità i medichi in policlini, a necessità di piglià i medicini vè ancu, u risicu di l'hospitalisazione diminuisce.

Pudete pruvà yoga da un bonu spécialiste. I corsi facenu rinforza micca solu u corpu, ma ancu u vostru spiritu. A seconda regula parle di salute spirituale.

Salute spirituale
L'arma in armunia di l'omu. Pudete parlà per un tempu assai. Dopu tuttu, solu per a mancanza di l'armunia interna, a tranquillità, l'avvenimenti più disgrazziosi sò in a vita di una persona. Ùn pudete micca cunfundà a causa è l'effettu. Hè solu per i zitelli chì hè permissibile per crede chì u vientu vene, perchè l'arburi sò sbracciate assai.

Parechji adulti ùn anu cuntu chì ùn anu micca raporti in u so travagliu cullettivu cù i culleghi o cù u sessu oppostu, micca per i "parenti".

Da qualcunu l'oghjettu vivu, i vibrazione emanate, chì sò leghjite infurmatu in u nivellu di l'intuizione da altru oggettu. Una persone attrae à a so vita o beni o pirsuni malamenti. Luchiki amatizza, dannu di una persona, serà sempre di pudè truvà a risposta identica in l'anima di una altra persona. E l'ànima di una persona perversa certamenti cercu chì una tale emozioni fogu figuranu in a persone per ellu.

A volte, e donne dici chì l'amanu solu u so maritu, ma ùn anu micca. Solu dice chì ùn ci hè nè amuri in a relazione. Ci sò emozioni di teme à a sulitudine, di a dependenza finanza, di appiccicazione. Ma dopu, cura di a salute di l'ànima hè insignificà l'emozioni pusitivi, amatu è cuncintràliu nantu à tuttu u pusitivu chì passa in a vostra vita di ghjornu.

Grazie
Spessu una persona ùn apprezzà micca ciò chì hà. Tuttu u pusitivu, chì venenu da i populu circunvicenu, hè stata fatta. Ùn dì micca di e parolle di gratitudine, i boni scrivi, in u so avete, ùn deve micca bisognu à tutti.

Un capimuzzimu stilittendu di "tutti ci vole" detalla una sola ilusion di corta per felicità. Ma senza gratitude, a felicità ùn pò micca esse custruita.

Avemu bisognu di presentà "bè" in u mondu à noi. Ma ùn deveru micca scurdà di una persona specifica. Allora l'effettu di ispalla principià a travagghiari. A vostra gratighità sincereghja serà riflessa da e persone vicinu à voi è rinviarà cù diversi rigali di destinatu in u travagliu è in a vostra vita persunale.

Dreams
I sònniu aiute à e persone per sviluppà. A realizazione di un sognu scugghiu hè ancu una strada di a felicità longu. Scrivite nantu à u librettu u vostru voli, l'esercitu di quale puderebbe veramente raligratu. Ma questi soni solu sò solu tene, micca u vostru circondu. Dopu tuttu, ghjè accettatu per dà cunsiglii à l'altri. Ma i sòveri sò pussibuli solu cù a cundizione d'obiettivu chjaramente definite, rinfurzata da a finalità.

Ghjustu Ghjustu
Per direttallu u pensamentu à a direzzione esposta, avemu a formule a nostra mira contrule. Hè bisognu di chjappà u travagliu per quale u so sonniu duverà. È se manifesta bè ciò chì aspetta, u so sonnu sarà vera.

Pensate, per piacè, riguardu sti ligami urigeri di una vita felice è cumincià à implementà anziane!