Psiculugia di u zitellu: dumandesi è prublemi

In a so vita di u ghjornu, ogni persona hè suggetta à una quantità di normi è di normi, chì includenu pritimi è restrizioni. Alcune di quelli sò dati da e norme di a moralità, a liggi, àutri - da cunzidirazioni di sicurità o particularità di a salute. Un ghjornu un momentu veni da quandu u so zitellu hà da vene à cumpendenu sta saviezza di a vita in a societa. Allora, a psicologia di u zitellu: dumandesi i pruibbizzioni hè u tema di a cunvirsu per l'oghje.

Avà hè ancu più prezzo di l'anziani a parolla "impussibile", è se disobeys, pò ancu avè un papa. Questu hè un periodu difficili in a vita di u zitellu, è ancu di più cumplicatu si i parenti pòrtanu cunstante, oghje - ovenu, dumani - sò permessi. U zitellu ùn capisce micca perchè "ùn pò micca", è u fratellu maiò è i genitori "pò". E in generale, perchè spessu spinge chì hè piacevule, interessante - pruibitu, ma chì "pò" è "necessite" - à u cuntrariu?

U zitellu, per suprattuttu, prova di prutistà cum'è pudè: hè capricioso, ùn ubbidisce micca, ghjucate di ghjucate, "vendu" u so fratellu - questu hè psicologicu mi ... Cumu pudemu truvà l'uriginale quì per esse micca per fallu a furmà persunalizatu è in u stessu tempu ùn piacere , per ùn permettenu tuttu permessità? Per ùn avè cunfurmatu in questu problema educativu cumpletu, vale aduprà parechji punti impurtanti.

Pruibiti appieghjani à tutti i membri di a famiglia, cumpresu adulti. Se ùn pudete mette u dettu in u socket, ùn pò micca tutti, perchè hè periculatu per a vita. U pruibiti sò estremamenti stretti è impone una rigurosa implementazione. Prima di annunziendu contra u bughjettu à u zitellu, a so lista deve esse discutuda entre elli per i membri adulti di a famiglia. Sì i pruibbii rispettu à tutti, Questu hà tornu torna in mostraru u zitellu chì ghjera cum'è un membru di a società (famiglia) cum'è u so populu vicinu.

Restrictions s'applicanu à una persona particulare in un periudu spusatu è, per essee cumplicazioni, necessanu implementazione precisa. Per esempiu, una mamma hà da pudè usà un cutidianu filu, appicchà u gasu nantu à a stufa, perchè pò fà. U babbu ùn hà micca amparatu, chì significa chì l'articuli di ughjettu sò sottu restrizzioni stretta per ellu.

Eppuru, i bisogni è i pruibbizzioni ùn eseguite micca a pussibilità di a cunniscenza: u zitellu deve sapè cumu l'adulti u travagliu cù un subjecte periculoso. Fighjulu ciò chì hè un cutiddanti cutidianu, quantu ellu taglià i pani, ma à u stessu tempu spieganu chì vi pudete cuttà cù un cuteddu è serà fermu doloroso. Hè impurtante per un zitellu per cunnosce è crede chì e restrizioni, a difettu di e projeczione, sò un tempurale "micca permessa" mentri hè petite. Allora, l'annuali ùn pò micca piglià partiti è cuncettendu à a reta di tecnulugia, ma u so fratellu-colpu hè digià accunciatu accurtamentu u plug in a canada o pre-scatula, è puderia fà.

A lista di e projeczione è e restrizioni ùn deve esse micca grande. Sì u zitellu sinsenu cusì, è andate dunque: "Ùn toccu, ùn l'hà micca pigliatu, hè peligrariu, ùn hè micca per voi" hè improbabale di tollerà questu. Per mudificà a so pusizioni in lezioni in a casa, hà da piglià segrate à e duie partiti è un cultile, è inserisci plugins in capite socket, etc. In fatti, l'adulti si pruvucalu per esseciuti à i periculi. Inoltre, per invià sempre à pruibilloni permanente, l'adulte creanu circa à u zitellu un "spaziu periculoso" in quale ellu ùn sia micca pussutu cultivà è sviluppà nurmale. Staying in a situation stressful and a constant sense of fear can lead to the development of complexes psychological in the child.

Per evitari chistu, pruvate per riduce u numaru di prublemi è restrizioni à un minimu razovulu. Pensate chì questu hè impussibile? Allora aghju cunsigliatu per fà a seguita. Scrivite nant'à u fogliu di carta tutte e restrizioni è i pruibbizzioni per ellu ùn pruvate micca d'insignà u vostru zitellu. E now dividite in trè parte:

1. Restrictions per a fine di a so salvezza.

2. Restrictions per chì ùn site micca teme per a sicurezza di a famiglia.

3. Restrictions dictate per u desideriu persunale di l'adulti per sentu più liberu, più tranquillu, più confidente.

Puntatu unu - questu hè u minimu "ùn pò micca", l'osservazione chì deve esse cercatu da u zitellu. In u sicondu puntu, a vostra vita ùn deve esse dichjaratu chì cumu per neutralizà un petit fidget, perchè ùn ùn micca scuprarà un vasu pocu custusu, ùn ùn ne scumpete u monitoru di l'urdinatore di u tavulu, pigliendu u cordone, ùn tira micca tuttu u linu da u closet in u pianu ... I armenji - chjave, supiriori. Se ùn ci hè micca alcuna in porti, una cinta adhesiva vi piacere. Vase, perfume, cosmichi, etc., eliminanu temporaneamente di vista. E accussì. Per prutezà u zitellu in i ferimenti è i periculi, mentri reduciu u numeru di taburi rifiniti, pudete (è quarchi cosa hè bisognu) di listessa manera. Ùn ci ne vogliu micca in l'accessori accessori tutti l'articuli è articuli di cutie, partiti, belli, medicini, chimichi di l'unità, l'acitu, etc. Fate l'arzu in un quaker distante. Aduprà un ferru - anch'ella sferisce da u peccatu, finu à chì hè stata fretu.

In quantu à u terzu puntu, l'adulti, sicuru, anu u dirittu à a privacy, restu silenziu, u tempu libre, pese à u fattu chì u zitellu è strive à cumpona tuttu u vostru spaziu vivu. Senza ùn scurdate di questa verità: a libertà d'una hè a restrizzioni di a libertà di l'altru. S'è vo vulete esse silenziu completo da u zitellu à vede a vostra seria di TV, ùn pensa micca bella. Ma s'ellu a mamma hè stana fatta, andò in dorme per una ora, perchè, sicuru, u zitellu deve esse spiegatu chì hè impussibule di fà un noise.

Introduce una quantità di richieste è prublemi per u zitellu gradualmentamente, chì voce nun più di un per ghjornu. È si deve esse fatta quandu u zitellu hà principiatu à interessa. Quì hè assai interessatu in una rosette - dile ch'è hè vintu una corrente chì ùn piace assai quandu i so dite sò impostati in u so burrow è pò "morda". Pagau cura nantu à u foglie gasu, righjunghja per i mani brillanti - hè u tempu di parlà di u periculu di gasu è u focu. Ma ùn scantanu u zitellu, parranu solu di i minaccii veri. Ùn amparate micca di u zitellu chì dò dulce è ellu chianci, ma ùn pò micca temerà medichi cù injections - avete da soffre se avete veramente l'injectu in u futuru. Ùn ùn vi manca, chì qualchissia vi sarà nantu à u prughjettu è vai per un boscuru boscu. U zitellu ùn hè micca cusì à l'outlet, ellu vi scuntrà à entra nantu à l'abitazione.

Pruvate per esse micca a parolla "impussibile" è e particulate "micca", chì in iniziale portanu un missaghju negativu. Inoltre, finu à un certu u stadiu, u capu di u zitellu ùn capisce micca a particella "micca" è i paroli di a mamma aggrancate per ellu un significatu d'auturità oppostu (invece di "ùn esse micca" - "piglià", "ùn scavalce" - "scogliu", etc.). Hè ricivete reemplaziona cù bè rivoluzioni. Per esempiu, "ùn pudete micca toccu a stufa" rimpiazzà "cun quellu chì tocca a chjesa hè puru periculosa", ma "ùn scanzari nantu à a tavula, vi falli!" rimpiazzà a "tavula alta, è se perchè nantu à quì, pudete cascà!". Inoltre, pruvate micca d'aghjurnà u zitellu inizialmente à un sviluppu negativu di l'eventi, perchè l'affirmazioni cum'è "tù ùn falli, ghjunti, voi rutti, ecc." In fatti, ghjè digià parlendu u fattu chì solu qualcosa hè stata firmata.

A vita di u zitellu in una densita reta di pruibbizzioni è restrizioni ùn sarà micca di usu. Sicondu a psiculugia di i zitelli, i prublemi è i prucessi ùn sò micca sviluppatu assai cumplicati in u zitellu, ma ancu perchè distruisce tuttu, cum'è una persona. Pruvate truvà u mezzu urientale per salverà micca solu a salute, ma ancu un sensu di felicità è gioia.