Funzioni di l'educazione di gimelli

I giovani sò in tuttu cumuni, di i genitori, data di nascita è finissendu cù e so pirsunalità ... Ma ùn si scurdanu di questi copii sò a so propria pirsunalità, queste sò dui pirsunalità distinti sferenti, perchè i paisani avè bisognu di rializà i peculiarità di l'educazione di gimelli.

Un ziteddu ordinariu, quandu hè cù a so mamma in u stomacu, passa i primi perjodi di a so vita sola, à u cuntrariu di i gimelli chì sò in u liceu cercanu cù l'altri. E stu fattu spiegà in parechji rispetti u so amiche incintudu à u livellu di "anima intransitante".

Per via di un tali cuncrettu, i giovani ponu senti u so ànima assicata à una distanza o preoccupatu quandu ùn si vedanu micca un altru mentre u longu tempu. Dopu à a so nàscita, vedenu cum'è un è micca divisible! Ma à u stessu tempu, ancu prima di u nàscita, accumincianu a luttà per un diriggimentu. È digià in u ventu di a mo mamma, unu d'elli inevitabbile "cunquerà" un grande territoriu. È hè quellu chì sarà u leader è si prisenta, perchè per un pocu minuti, ma prima di a so gemella. Hè interessante chì, anche si sò un organisimu indivisibile, a so rivalità hè sempre nantu à qualsiasi, anchi a minima occasione.

Quante hè corrigu: "I" o "We"?

Quandu ci sò dobris mellisin in a famiglia, i genitori immediatamenti accuminzanu un stereotipu ben cunnisciutu: i figlioli sò deve esse ancu in tuttu. Oghje vistutu è pittine, i stessi ghjoculi è altri caratteri. Hè esse, i genitori fessinu invidia di i vostri figlioli benessiri identifikati. U listinu cù cura. Se tu ghjucu o chjassi, da quì cun dui, perchè e porzioni d'attenzioni sò equilibrati. Per quessa ùn hè micca surprisa chì cù such tactics di l'educazione di gimelli, à l'età più antica, i ziteddi rializà u so "I" hè più difesu ca l'altri figlioli. U cuncettu di "Ancu" hè furmatu assai prima è più rapida chì u cuncettu di l'ego stessu. I Gemelli biull'e picchi a zitella perceive l'attesa più grande di e persone cun u modu di cursu, sapendu anticipu chì a so similarità hè a principal fonte d'attrazione.

Allora chì hè a diferenza?

A similarità di i gemelli ùn tocca à tutti i membri, ma pò ancu influenzà u sviluppu mentale di i zitelli, sopratuttu s'ellu ùn anu micca altri fratelli è sisterdi. Puderanu esceggiunà l'abitudini di stintivamenti "oculte" una dopu l'altru, per a so similitudu, se si sò perceivedi solu com'è un bonu paru di i zitelli idèntiri. A fine, sta similarità serà a so virtù principale, chì sempre puderanu aduprà, è chì hè sempre cun elli.

In certi casi, i gemelli pò bastà u so propiu microcosimu persunale, un petit universu chì nimu, anche i so genitori, vuleranu trasfirimentu, preferenu cumunicà solu cù l'altri, perchè sò tantu còmode. In questu modu puderanu amparà da tutti quelli chì circundanu, è fucalizza nantu à l'altri. Spessu, i gemelli, anchi inconsciamenti, puderà inventà a so lingua, cumprendu solu à elli, perchè i paisani ponu accumincià cù a so preoccuperia per i so figlioli. Allura chì prevene una "emigrazione" in a famiglia?

In fatti, tuttu hè simplice! Ci hè parechje funziunalità di l'educazione di gimelli, chì hè abbastanza per aderiscenu.

Prima , salizzendu a unicitati in i zitelli! Dopu à u nàscita, pruvate à vestiti è fugliali di manera diversa. (Per esempiu, Masha buccia, Olya hà pigliesi, Vanya hà una cappa blu, Petya ha un verde). Hè impurtante chì ricordu chì qualunqui ne necessite un spaziu persunale, è ùn importa micca ch'eddu tenia un melliziu o micca. Chì tutti l'avè a so ghjucà, i libri, i pranzi, cunchi, ecc. Inoltre, i foto indipendente di i zitelli aiuta in a custruzzione di i so "I". Chì tutti avianu u so propiu album di foto persunale, induve ponu esse i so quaderni prediletti.

Siconda , passanu u tempu micca solu cù u solu, ma ancu trovu l'opportunità per i classi è i ghjurnati cù un gemelli separati, cumincendu cù a zitiddina prima. Dopu tuttu, u zitellu tocca à sente l'attinzioni di mamma è dadinu, si cuncentrava solu solu per ellu solu. Nunda di mala si sia u papa si va à caminari cù Masha in u parcu, è a mo mamma piglià Olga per marchjà à u fiume. À u cuntrariu, quand'elli vighjàvanu a casa, anu da pudè sparte a so impressioni di spassighjate cù l'altri. Sò esse separati, i zitelli puderanu acquistà è truvà una lingua cumuni cù l'altri figghi, è rinnuvone chì ci sò altre persone interessanti interpeligenu cù quale pudete funghje, cum'è cù un fratellu.

Tercero , tenitemu u dirittu di sceglie tutti i gemelli: chì ghjucate à compra, chì frutti per manghjà, cumu leghje un libru. Ancu l'scelta più insignificante hà da insignà à u zitellu à decisione è cumprenderà i so propii volte.

À quandu ci hè necessariu di dicu chì hè aggradèvule per lascià ghjè per elli, o per nutreghji, à pusendu vicinu à elle, micca. Dognu di e caratteristiche di i gimelli, sò sempre assai vicinu. Ma avete avutu l'usu di voi stessu, è elli, chì sò individuali. Quandu un zitellu deve più imprese è quantu sempre pussibuli, u sicondu ricevi automaticamente, per l'cumpagnia. Dunque, u sicondu hà u periculu di soberexcitación. Or, per esempiu, si un gemellare hè più stancu di l'usu ("s'arrizzò nantu à u pede incorrecte", risponde à risponde, risponde à i cambiamenti climatichi, etc.), unu deve deveni a mette in lettu prima, astèndulu e mani addurmiu. Mamma gimelli, senza dubbiu, duvete esse duie volte in modu attente, leali è inventivatore!

Quale hè u dirigenti?

Dui, quellu ghjocu u ghjocu! E i relazioni in questu custruitu spéciale, chì urigginaru prima di nascita. In solitu in un paru di capacità di giovani cunte sò pussibuli di u figliolu nascit, u secondatu u rolu di u servitore. U capu dirige u so fratellu o di a so sorella, è pruvucà tutte parechji pranzi, o i primi accumene di sapè a relazione. In una alleanza tali, u ghjovi spresso ùn sappi micca a so rolu è cunforme à tutti i propositi di u capu. Ma i genitori devenu intervenene si sta situazione diventa a norma. Per esempiu, à esse a realizazione una funzione, u servitore deve esse situatu cum'è a cumpitenza principale. Chì i bietti lavanu i piatti together, ma u girmionu resultanti richieste nantu à u travagliu fattu prima di voi.

Hè moltu più difficiuli di trattà cù i gemelli-capi. Ci hè una alleanza tali! In questu cusì, ogni unu di i capimpieghi vole di duminà, è per quessa a battaghju per a dirigenza hè una storia urdinata in e famigliali. Ma tali una alleanza incredibile ponu pace è tranquillità. Una di e suluzione hè una tattura contractuale. Per evitari di cunflittu, permette chì i genitori elettu u principale, ma cù a cundizzioni chì a prossima prugine chì a principali serà u sicondu. L'ordine duverà esse rigoru, perchè ùn ci sarà micca squabbles e disputationsi trà i gemelli. E se i vostri gimelli divinuate in modu autore u dirittu di guidà, senza gràfiche è scuppiesi, u più impurtante hè di sustenerà a demucrazia in a so unioni da a so non-ingerimentu in e so relazioni.