Cumu capisce à sente è cumunicà bè

Un gran artu hè di trasmetta infurmazioni à e persone è si compite da ogni udzione. Ma avete bisognu à esse capaci di evaluà u cursu propiu di e cose è esse capaci di esse risoltu à l'interlocutore. I nostri azzioni sò accettate in certi situazioni è in certi volte. L'omu in cumunicazione cù e persone alcuni righjunghjene una certa spiegata, da quandu ellu puderebbe intrudà ogni casi separatamente, ellu saldarà tuttu à i sutilii. E persone sempre apprezzate quandu sfrancate e so sperimentazione è i prublemi, dà cunsigliu cunsigli, o simpricimenti sò interessate in i manifesti chì anu avutu in a vita. Cumu sapè cumu esse intesu è cumunicà cumu correlate, avemu da amparà da sta pubblicazione.

Per successu, bisognu di esse risoltu
Regoli di audizione
1) Hè ricumandemu per esse intesu à sente l'interlocutore currettamente è cù interesse. A manifestazione di l'attenzione hè u cumplementu più grande chì pudemu dì à alcuni.

2) In a vostra evaluazione serà generoso cun elogiosu è pruvatu à sincerità. Tutti amu, quandu valutanu ciò ch'ellu faci, è sfascià a so dignità.

3) In una conversazione, incuraghjule l'interlocutore per esse attivu in a cunversazione. Fate questi pratichi, interessate in i dettagli di a storia, dimustrà l'interlocutore ciò chì a cura di voi.

4) Pruvate d'eseguite a persona da u principiu à a fine, ùn l'interrompeghja, perchè tù, per vede, mostrà a senzillità senza mancanza cun ellu o solu distracte l'interlocutore.

5) Se l'interlocutore ùn vole micca cumprumegà, invece micca per spoofe rilations cù ellu, accetta u so puntu di vista.

6) Fate dumande à a persona à quale ellu serà piacevule per risposta, hè un scintu attente, incuragisce l'interlocutore di parlà più nantu à i so rializazioni, successi, nantu à ellu stessu. Cusì, sceglite una tacca di cumpurtamentu cù questi pirsuni è custruisce e relazioni amici cun ellu. Hè bisognu à sente l'interlocutore. Hè ricurdatu chì a cumunicazione hè a chjave per fà affari o amici, acquistendu l'infurmazioni ragiuni, è solu una bonita lección.

Ùn criticate micca e persone. A critica in questu casu hè inutile, perchè in questu casu una persone accumenza di difenda e si circustanza di justificà questu modu. Dopu tuttu, critica culpisce in u so orgogliu, causantallu di resinu. Pruvà cumprende pirsuni, invece di cundennià.

Ùn scumpete in lodi è sinceramente apprezzà a dignità di l'altri. Sapete à ricunnosce a dignità di una persona. Per un pezzu, ùn pensà à pensà à i vostri propri spergi è i cunflitti, ma pruvate à evaluà e qualità posite di l'altri populi. Fairly and sincerely state your approval. In a vostra evaluazione serà ghjustu è ghjustu in eloggiu, è a ghjente repite è assicurà e vostre parolle in a vostra vita.

U sicretu di successu si trova in a vostra capacità di capiscenu una altra persona è à u listessu tempu vede e cose da i dui punti di vista, circà una solu suluzione di cumpressione per parechje prublema. Rispettà l'opinione d'altru pudè, è se u vostru sbagliatu, duvete accumpagnà cun ellu. Comunica dun modu amigante. Strive to ensure that from the very beginning the interviewer answered "yes, yes".

Chì l'interlocutore cunsiderà i vostri idee vostru propiu. Se tenete una idea brillanti, dà l'opportunità à u vostru interlocutore, perchè ellu pensà. Allora ellu averia bisognu di u vostru idee è u cunsiderà cum'è u so. Quale hè chì pudete fà questu, u successu è quellu chì ùn ferma micca solu.

In l'età di i telefuni mobile, i riti suciali è altri servizi di cumunicazione, a ghjente avete chì ùn cunnosci micca cumu cumunicà corretu. E cumincianu à cercà e risposti per a quistione: cumu si puderebbite a sapè cumunicà?

Cumu successu è interessante cun l'aiutu di a cumunicazione?
U principale di a cumunicazione hè a capacità di truvà una lingua cumuna cun un interlocutore. Essa una persona interessanti, avè un mondu internu ricu, pussede sapienti, unu pò spirimintate grandi difficurtà à a cumunicazione. Avete bisognu di cumunicà cum'è questu chì u vostru interlocutore era interessatu.

Cumu interessà l'interlocutore?
A persona si sente a so impurtanza. Questa hè a chjave principale per a cumunicazione. Per amparà à cumunicari, avete bisognu à amparà à spiegà l'intaressu di l'interlucutore à ciò chì dice, à sente cun cura, à pudè sustene a dialogula, à veramente l'intaressi in a so parolla, listessa curazione è amata per ellu.

Hè spekulante per qualsiasi persona di cumunicà cù e persone chì mi sguassate longu durante una conversazione, evitendu manu chì quand'elli si ncontranu. È hè ancu disgustatu di cumunicà cù e persone chì ùn ti micca chjamatu da u nome è vede u negativu in tuttu. È mi piacemu cumunicà cù e persone chì anu amici, aperti, chì anu interessatu à a vostra opinion, pòpuli pusitivi, avè intesu cumunicatu quellu chì u risurgiu l'humor.

Naturalment, hè inammissibili in cumunicazione familiarità eccessiva - ùn hè micca necessariu troppu palpabbilmente à l'interlocutore nantu à l'spalla, pigliatu da u buttone, attaccanu à a persona. A famiglia in a cumunicazione ùn hè micca u megliu assistente. Se vulete apprendre à cumunicà, ùn utilizate micca sentenzi incontestable, ùn pruvate micca in ogni disputa, perchè l'ultima parola resta per voi, ùn cumparia micca mai à a ghjente. Per amparà à cumunicà, parle chjaramente è distinatu, Fate ciò chì tutti l'altri si ponu esse pusitivi è benevolenti.

Agree cù l'interlocutore, surrisu, cuminate à a testa, utilisate posture chì si parlava. Sincereghà esse u vostru interesse è l'alegria. Per l'interlocutore, questu ùn passà in bigtoni, è ellu serà piace per parlerà cun voi si senti u vostru supportu è l'appruvazioni.

Pruvate d'amparà cumu cumunicà in un modu amigante, no solu cù i vostri amori, ma ancu cù culleghi, subalterni, gestione, affari di cummerciale è casuale.

Avà sapemu cumu pudete amparà à sente è cumunicà bè. Utilizendu tutte e tècnichi, pudete amparà à cumunicà cù facilità è esse una persona, cumunicazione cù quale li piace u piacè è aiutà à diventà l'anima di ogni cumpagnia.