U matrimoniu in quale un omu hè più ghjovu à una donna

A differenza di età influenza a rilazioni trà una donna è un omu chì vive in un matrimoniu? In u casu quandu un omu hè in più vechja di una donna, da e grande, nimu vede nunda rara. Aghjustici, da u mumentu anticu, parechji ghjovani ghjente chì sò stati riuniti in u matrimoniu per quelli chì anu più viejo chì elli per parechji anni. Certu, quandu chì parechji zoni ùn sò micca per l'amore, ma di u calculu, a felicità ùn a purtalla. Ma, in u casu chì u matrimoniu inugurali hè statu construitu nantu à l'intelligenza è l'amori, l'omu è a donna eranu cuntenti. Dopu tuttu, u più vechju u rapprisente di u sessu più forti, u più intelligente, più prudente è più sicuru hè. Per un such maritu, una donna si senti cum'è dopu à un muru di petra.

Ma, si hè un matrimoniu induve un omu hè più chjucu di una donna, cumu qualchì rilazioni? Sicuru, prima hè bisognu di fà una riservazione chì nimu hà u dirittu di scopre à a famiglia di altru di l'altru è discute ciò chì passa. Per u publicu, ùn importa micca quantu vechju, anziana o più ghjovra. I discussioni di sta tipu sò solu per quelli chì viranu in grose è boring, fate l'invidenza a felicità di l'altri è pruvate à intrattenimentu.

Condenazione di a question: un matrimoniu chì un omu hè più chjucu ch'è una donna, ùn puderebbenu parlà micca di a psiculugia è di capisce a situazione in u paru stessu. Prima, tutta di quantu ci hè u zitellu hè più ghjovanu chì a zitella. Se questa età hè di cinque anni è dui per vintimila, in seguitu, spessu, ùn ci hè nunda nimu è, sopratuttu, cumprí. Eppuru, ci sò ghjovani chì ghjugna à vint'anni sò saviezza è vita. Sò affidati è amatori per u so core di e donne è, in questu casu, l'età ùn hè micca un indicatore.

A situazione hè pocu diffirenti quannu una donna hè cchiu vecchiu ca un omu per deci o anni più. Quì, e donne avè bisognu di capiscenu ciò chì vulianu di u so ghjovanu, è, più importantemente, cumu si tratta.

Spessu chì, in parechji zoni inugee, un omu, in fattu, ghjocu u rolu d'un figliolu. E femine tendenu à patronize i so amori, è anu subconsciously sentenu respunsabule di quelli chì anu più ghjovani più cà elli. Hè per quessa chì, in fattu, pò esse avertitu chì in u matrimoniu ùn ci hè micca u maritu è ​​a mòglia, ma un zitellu è una mamma. Tali figlioli maiori, spessu, sò infirmiati è capricciali. Ùn puderebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbmgghju sanu, sò impauriti in creatività inutile è simplicemente dumannà u soldi In fattu, questu - Alfonsu, chì ghjè solu cunvenutu per vive in spià d'altru altru. Hè per quessa, e donne ùn deve micca idealizà è ghjustificà i so amori. S'ellu avete chì u zitellu in l'apertu ùn vole micca cambià a so vita, alcanza quarchi cosa è divintà veramente ingrandatu, ùn hè micca minatu à pensà à a situazione. Dopu tuttu, ogni donna hà cambiata u zoppu di i zitelli, è questi sò assai negativivi à a paternità. In principiu, ùn hè micca surprisante. Subconsciously e parcientemente conscientemente, u zitellu s'imbinsta à esse l'unicu "figghiu" in a famiglia. A moglia prova da fà per ellu solu u megliu, cumprende tutti i capricci è pardunà tutti i difetti. Ma, quandu u zitellu vene nantu à a casa, u flussu principalu di tendernità è cura serà passatu per ellu. È questu turnu hè assai micca piacevule à i mariti-i zitelli. Sò abbianamenti ghjilosi di u zitellu, culpèvanu per manca d'attinzioni à u so amatu, è in u tempu, spessu, si sò divorziati. U fattu hè chì l'omi ùn anu micca pronta à assumis esse responsabilità à u restu di a so vita. Anu ancu cù e donne più vechje, perchè qualcunu di corrigie sempre da l'errore è solu tutti i prublemi. Inoltre, un such manu pò cambià è viaghjà in piacè, mentri a donna ripigliarà a so vita è u robot.

Inoltre, ci sò parechje quandu e donne chjamate i mariti più ghjovani più cà elli à sensu ghjovanu, per sentenu u gustu di a vita. In fatti, questu hè un ingannu cumuni. Se una persona hè ghjovana in core, ellu ferma quessa cù u so peer. È prova di unisce à a vita di u ghjovanu è pareva ghjovana à u spensione di u so cumpagnu, stà bellu stupidu è ridículu. Inoltre, un ghjuvanottu pò esse in modu di discussioni à a so mòglia per l'ochji è vargugnate d'ella. Tali casolli sò tenuti solu quandu a dame hè capitale finanziaria suffirenziu, chì, in fattu, interessa à u ghjovanu maritu. Viura à a so spesa, ma micca per u infantilismu, ma per u calculu. U zitellu entende perfetta, perchè sta donna hà ad avellu è simpricà. Puderete ghjucà è esce di l'amore chì ùn esisti micca. Frà tra i ghjovani, ci sò attenti talentu. E donne di anni ùn sanu micca chì i marreru a cancianu, sò a vrigulevuli è ùn anu micca in cuntattu i sentimenti chì una donna sperimenta. In relazioni such, per suprattuttu, ùn ci hè nudda nunda pusitivu. Per quessa, e donne avè bisognu di centu volte per crede à avè parte un figliolu benemare, per pudè cumpiendu a so vita cù i culori novi.

I dui casi scritti più amichi sò probabilmente a situazzioni cchiù populari quandu u matrimoniu inugurali hè negativu. Ma, sicuru, ùn hè micca u regulu. Succe chì un ghjovanu puderete amà una donna più matura. In questu casu, un matrimoniu in quale un omu hè più chjucu ch'è una donna hè abbastanza pussibule. A cosa principale hè per a donna per vede chì u so omu hà digià cresciutu finu à u passu seriu cum'è u matrimoniu. Hè tentatu d'alcuni quarchi cosa in a vita è impriamente nantu à i so pedi. Eppuru, in relazioni cù l'omi chì anu più ghjovani chì femine, andavanu bisognu à ùn fallu in una euforia d'amore. Ogni lady hè inclinatu per idealizà u so amatu è vede in ellu u megliu. Ùn fate micca. Questu pò conduce à u fattu chì una donna ùn pò micca avè bisognu di l'essenza vera di u ghjovanu è di i veri ragiuni di u so matrimoniu. Quand'elli dicenu: fiducia, ma cuntrollanu. Per quessa, e donne più madura ùn deve micca fà scurdà di a so vita è a saviezza, è appricàhom in a pràtica. Di sicuru, questu hè fine quandu l'amore vira a nostra capanna, ma, mancu, nuddu vole chì cascà da u celu à a terra. Cusì, prima chì pudete règule u rè ghjovanu à u core è l'ànima, trattà cun realistanu, è s'ellu capisce chì, ancu a so età, hè ancu un omu veramente, da cunsiglii à voi è d'amore.