Pudemu evitari frequenza in a kindergarten?

Parechji parenti sò familiarizati cù a situazione quandu u so picciottu (prima chì era abbastanza sanu è duru, chì ùn hà micca praticatu per 2-3 anni), dopu à entra in a kindergarten ùn hè micca di friddi.

A decisione di ricuverà u zitellu in u pre-ikastale, mamma è u papà facenu micca a cosa incorrecta. A tali retazioni hè a risposta normale di l'organizazione di u zitellu à a prima reune cù u squadra. A malatia hè duvuta à u fattu chì certu virus hè in prossimu in a populazione, cunnisciutu cun elli in forma di una infestazione virali respiratorja virale hè inevitabbile per u zitellu. Per entra in u kindergarten, u zitellu hè in cuntattu cù e cummerciu di infezzii pocu, è, sgurttu, hè malatu.

E ancu se i malatii passeghjinu una dopu à l'altri - ùn significa micca chì u zitellu hà una poca immunità. Ogni zitellu deve passà per una serie di tali malatie, è u livellu di immunità à stu prublema ùn hè nunda. È chì i genitori ùn anu micca cunfunditu da u fattu chì, per esempiu, i figlioli di vicinu ùn avianu micca stati problemi. In ogni modu di prubabilmente, sti ziteddi prima di u mumentu di andà in una istituzione di zitelli anu avutu avutu un gran numariu d'infezioni virali, cullendu cun elli, cumunicà cù l'altri populi. Se i genitori ùn anu teme piglià u zitellu cù elli in ogni locu è micca un puzzicheghju in 4 mura, allura, naturalmente, hà più frequentanu contactatu cù virus è "recuperatu" di a so prima per andà in l'ortu.

Per dà o di piglià hè a quistione
Parenti privati ​​impressibile dopu una settimana di malatie chì dicenu chì pè u zitellu u kindergarten hè contraindicatu, è dunqua esse megliu di pusà per casa. Questa hè a so scelta. L'Adulti diventenu secondu a manera di crià un zitellu: in a prioralità o in casa. Ma l'omi devenu capisce chì u prublema ùn esse sparisce, hè ghjucatu, probabbilmente di prubabilmente, si farà sentu un pocu tardu, per esempiu, in a prima classe.

Aiutu o micca
Quelli chì vulete aiutà à l'immunità di i zitelli per drogu assai pubbricatu da i mass media avissiru curreghja u so ardore è permettenu l'immunità di u zitellu per affruntà cun e malatie. E ancu più: a prutezione immune di u corpu di u zitellu vole esse u so travagliu, perchè l'sperienza di i pattu di u viulente serà utile à ella. Ùn avemu necessariu interferisce cù questu prucessu. Inoltre, a maiuranza di drogi, chì sò audibile à causa di publicità, ùn sò micca sottumessi proveddi pruvinenti medichi, chì significanu chì pò esse insegenu per i zitelli. I parechji avemu bisognu à calmassi è ricurdate chì a natura ùn hè micca cusì stuposa. Hà creatu una persona, chì furnisceci cun forti mecanismi di difisa, chì avissiru aiutari à sopravviu in cundizzioni diffarenti senza supportu farmacològicu dubitatu, chì ùn hè micca furnutu in anticipu.

Ciò chì hè ancu possibbili à imaghjini
U zitellu pò ancu esse aiutatu: u timore, cammendu l'aria è l'attitudine adegwata di i genitori à a maladizioni hè a megli manera di trattà cun sti difficulti. À l'ora di a malatia, u zitellu deve bisognu più forte è forte. U lettu, com'è regula, ùn hè micca cunsigliatu. I buttigli di più sapimenti, ligumi di u ziteddu. L'aria in a stanza duverà esse fresca è micca secca.

I preparazione di Kakieedicinsky sò indicati
In contru à a credenita populari, antibiotici per i pattu cù infezioni virali ùn sò micca necessarisi. Cù una dieta sana, ùn avete micca bisognu di vitamini. Tutte preparazione, se ne necessariu, aprite un pediatreu di u distrittu. L'autratattu hè pruibitu strettu. Inoltre, unu deve ghjustìziace in cresce è utilizate u cunsigli di amatori, amici, avè è tutti l'altri. L'inveci spiculazione ùn hè micca i principii chì formanu a basa di una scienza seriosa cum'è a medicina.

Per quessa, hè bisognu à esse prestu per e malatie "kindergarten" è per passà questu tempu inevitabbile, ma troppu rapidamenti finisci.