Induve nantu à i prudutti vultisgiatori

A vittima di falà u compratore pò esse micca solu in u mercatu spontanimu à u metro o in un locu dubious. A volte in u supermercatu pudete cumprà prudutti sottupandardi. Preparate per difendà i vostri diritti! E in anticipu, scuprite micca daveru nantu à i prudutti disposti.

Lyudmila si preparava per l'anniversariu di u so maritu. Siccome a sera di a sera di u vittiru in a casa, i prudutti eranu comprati. Oghje ghjornu era culinaria è cumprà a decorazione principali di a tavula - una torta festiva, perchè vulia cumprà fresca.


Vacanze sposti

Avanzate, Luda andò in u supermecchierimu vicinu. L'scelta era grande: quì è i meds è i biscuits, l'oliu è u cicculata, ma piacia un gran pastu in un bonu paese, decoratu cù fiori crema. Interessatu in u fabricatore, hà amparatu chì u pastellu hè statu fattu in u supermecchieru, i cunfisori di a vendita. "Cume, frescu", Lyudmila hà decisatu per qualcosa raghjone è, truvà a cunfermazione - a data nantu à u prezz tag - prumu di pagà.

Arrivatu a casa, a donna, senza apertura, mette u pastellu in a fria, è si scurdò finu à a sera.


Quandu u culminamentu di u vacanze venenu, u cake fù suluzione sguassatu da u boxu è decoratu cù vellinu figurarsi in a forma di duie figuri. U so maritu di Andrei anu avutu studiatu, ricurdannusi, apparentimenti, a so zitiddina, è tagliate u pastore in doce parti uguale. L'amici di u so maritu, chì erani abbastanza bè friddu, ma anu sempre aspittendu à u dulce, hà cuminciatu à cuncessione di e pezzi.

Quandu a prima retazioni di i visitori fù intesu: "Oh, chì hè questu?" è "Chì dua cicatrisce?" - U coru di Lyudmila cuntrattu. Sora ora, hà oghjettò u pastellu, poi li purga a crema - è u disleguante pudore di mantellu rancicu è un prublema plasticu incomprensibile chjucatu. Era terribili Amici, sicuru, accuminciò a accadarà dinò è in ogni modu per cunsulallu, è u so maritu corse à a tenda per un altru pasticceria, ma per Lyudmila a sera hè stata abbandunata, è hà avutu ancu predilettu induve annantu à i prudutti ani caduti.


A prima vittoria

U ghjornu dopu a donna hà dicisu di andà in u supermecchere per "saldà". È aghju pigliatu u restu di u cunfettu cù me - cusì, solu in casu - di colpu ùn credi micca in a buttone è anu da vulete pruvà.


Ci vole dì chì l'amministratore di supermercatu ùn hè micca cuntentu di a so visita. "Ora un verificatu, per piace", hà urdinatu. "Ùn aghju micca a verificazione, sfurtunatamenti," rispondeva Lyudmila, "ma ancu sò un boxu cù un tagu di prezzu: a data hè quì." L'amministratore grunted disgruntledly - ùn era nunda chì copre. Lyudmila hà dettu chì pruvà un pezzu di cunceta, ma ella solu l'oliu, si rifiutò di sfaguà. Hè veru, ella immediatamente accunsenu ch'ellu smelled strange, è hà cunsideratu necessariu di restitu u grief-customer u cantu sanu à tuttu.


Ma, avendu ricevutu u so soldi, Lyudmila ùn hà micca sèntutu un sensu di sullivazione. U triunfu di u vincitore era sbagliatu da un triunfamento amatu è un sensu displeggenti di sedimentu in a so ànima. "No, micca abbastanza, vogliu cumpensazione murali", dicia de sternu, ancu per ella. È aghju dumandatu: "Cumu pudariu fà questu?"


Ùn avete mutu!

Prima di tuttu, avete da scrive una pretesta à u nome di a gestione di u supermecchientu, duve scrive tuttu ciò chì hè successu. Assicuratevi di nutà chì vo mandate una copia di a ragnola à a sociezione di prutezzione di cunsumatori. A gestione generalmente cumanda di dumandà da i pruduttori (in questu casu hè u prucessu internu). In spessu, hè un tentativu dèttiru di rispunsabilità. Per esempiu, pudete esse accusati d'impurtanza di u pruduttu di u pruduttu. O puderanu dì chì un pastellu hè falu. Ma in a maiò parte di i casi, una pretesta hè abbastanza per cumpensà per un certu quantità è per danni murali.


E s'ellu ùn hè micca questu quì hè u cunsigliu: find a corner of the buyer in a tenda, induve i numeri di telefuni di a stazioni sanitarie di distrittu è a sucità per a prutezzione di i diritti di u cunsumu deve esse indicatu. Allora pudete chjamà direttamente da u supermecciu è invita u Santuariu per fà una scavi ufficiale cù l'examinazione successiva è a verificazione di tutti i certificati di qualità è cunformità. Avà vistu - a gestione di u supermecchjinu sarà subitu in più locu.


In ogni casu, se l'usu di u pruduttu avianu mai cunsiquenzi serii (per esempiu, unu di i invitati hè stata hospitalizata cù avvelenatu), questu, altru modu - a corte. Allora, in parallella cù a denuncia, avete da rinsignà prestu esemplari di un pruduttu di qualità à a stazione sanitarie è per esame un esame. True, per i so propiu soldi, ma se a tribunale confirma a culpa di u fabricatore, a corte hà ubbligatu à vultà i vostri costi per esami. E si avete a circari l'aiutu medica, un certificatu da un medico cù u diagnosticu, a data, u tempu è u timbru di l'usumitu hè assai utile. I tistimoni, invitati, per esempiu, ùn sarà micca superfluitu.


Aiutà

L'infruzione principale in supermercati hè parechji produzzione chì ùn sò micca puliti in u tempu, ripakkulanu è appruntate i tagazzi di prezzu cù una data più ricenti o dà à u dipartimentu culinariu per a trasfurmazioni.

Determina a frescura di u pruduttu solu in l'apparenza hè difficiule, perchè dumandate una fugliale di mostra o, almenu, l'oliu.

Sempre attentate à e cundizioni di almacenazione di i prudutti in a magazzina. Avissi avertiri: un chezzu olfattu di alli o spizzi, chì interrompu l'odore di carne.

Prodotti di alimentariu di bagnu di qualità o difettu sunnu suggetti a scambiu.

Sempre guardate cuntrolli di e shopping (o un tag di supermercatu) finu à l'usu di questi prudutti.


Se decide decide di rinvià un pruduttu sustanciale à a tenda, hè megliu di vede l'embiu. Ma ancu s'ellu ci hè micca verificatu è embacchiu, pudete pruvà a vostra compra per quistione à l'amministratore di ricunvertiscia u cuntracistiu, chì deve esse guardatu per 1 mese (fate u tempu di cumprà è altri prudutti chì hà cumpratu).

Pudete esse dumandà una reduczione curretta in u prezzu di compru o un sustitutu per un pruduttu simili, cum'è ricusate e bè è rinviate u soldi.

Lasciate e vostre denunzeziu in u libru di lettendu - travaglia.