Puntata un poncho cù l'aghju di puntata

Poncho - ùn hà micca vistimenti tradiziunali di i lummi, ma ancu un vestitu di designer di moda. A rilevanza di questa maravigliosa bellezza in u so cumpurtamentu eticu è di a cunvenzione stilica, cum'è a manera di praticità. Ci sò stati sò assai urigginali, quand'elli viranu grandi cù i pantaloni, è cù una falda, stivali o sapori rifiniti. Eppuru, ogni ghjornu chì hà piace à puntiddeggio, hè assai attiratu à fà stu ghjuvatu, perchè chì a lingua di una tribù indiana "poncho" significa "pariu".

I strumenti necessarii per a puntata cù un poncho cù l'aghju di puntata

Cusì, prima chì attaccà u ponchju cù l'aghju di tela, avissimu avè un centimettru, un filu finchju di parechje sfondate, un grossu buttone, un crochet, una agulla darning, è scissors. E, sicuru, cù radichi (dui diretti).

Puntata un poncho: a tecnica è u prucessu stessu

A nostra puntata di u "Capu Indianu", per regula, avemu principiatu cun patrone. Avanzata, u patcuppu di u poncho nclamava sulu un dettu in a forma di un grande rectangulu. Avà hè una quantità enorme d'opzioni per vendarle l'aghju di puntata. Per principianti, una puttane perfetta cun un fintantu è un corpu hè perfetta. Eccu avemu bisognu di circà l'anchufia necessaria di u pruduttu, calculate a densità di u ligame, è marque u nùmeru bonu di loops nantu à ragiuzzi diretti.

Inoltre pudemu pruvate à cunnetta un mantellu rettangulari cù l'aiutu di u grande grandi ghjuvatu di grande tene. Eccu avemu bisognu di un filu di grosso appropritatu. L'exclusività di tali poncho dipende direttamente nantu à u patrone è i culori chè decide.

A strada, hè assai impurtante in u prucessu di grande angulatu per ùn mancu travagliu intricatu, postu chì questu questu questu questu a rugità di u produttu. Hè necessariu di firmà a scelta in punta di garter (in i purl è di faccia ringhiere solu loops faciale). A filata hè megliu di piglià dui o ancu parechji culori, è da seguita à sequenza per appartene tene di sfarenti sfumaturi.

In prima, avemu bisognu di u prezzu di u cartulare chjamatu cum'è un rectangulu, è aghjurnà i ciclichi di l'ultima fila. Dopu ci hè necessariu di scappà i nostri ponchieux è secconiu, è poverò poverò a cura nantu à a cantina di a tavula è riparà a media cun un grandioso buttulu bonu.

Per fà cogliri l'accessori hè pussibile attruvarà u filu cun di i principali culori di u nostru ponchju cù l'aiutu di un ganciu.

Knitting with poncho knitting agulla: un esempiu detallatu

In prima, avissimu a misura a circunfirenza di u collu è calculà a superficia facial. Empeche a puntà un poncho cù cinqui razzi. Scrivemu u numaru di loops, chì deve esse diventatu in quattru. Linni induve ci sò aghjustati i cicli, seremu stati posti in i punti di transizione da i parlà à i parlà.

Avemu bisognu à a vigna sei fila senza aghjunte loops. Immediatamenti principiu à vende a ligne di cunnessione. In i primi parranu hà cosciutu i loops cù i fronti di frontiere, è da a fine u secunna curvatura cù i spalle è l'ultimu cù u cicmentu frontique.

U sicondu wedge cuminciamu cù u front, è dopu avemu fattu cusì una volta è avemu un puntitu finu à l'ultimi dui loops sò digià facial. Avemu l'ùltimu Purl, cù l'alternanza cù u frontal. Tutti l'altri cunei in ssi schede simili. A seconda fila ci hè bisognu à puntiddeghjà, appuntamentu i lochi di purlini annantu à u spinu, è à i facialis - facial.

Appressu da a setta fila, avemu principiatu aghjunte loops. Questa aghjunzione deve esse realizatu à l'intruduzione di i cunei. Tutti i ciclichi di a wedge sò trà u penumeteru di fronte, è a penurtima puntata hè u sbagliu. Ora facemu a crochet inversa è aghjustate u ciclu restante per u fronte. À l'intruduzioni di tutti issi cunti, aghjustemu i cicli in sta stampa. Ma a nova fila ci hè bisognu di corpu cù stretti senza aghjunghje, incù u ciclicu impurtentatu cusì un capu. Per mezu di a serie, ùn si micca scurdate di aghjunse loops. Dopu ci vinemu vinti centimetri di u tile, avemu avutu accade à l'aghju stampatu.

Avemu bisognu à cuddà u nostru ponzu in un cerculu, per mezu di ogni fila per l'aghjunze di cicli. Dopu avè un puntatu di a lunghezza necessaria, aghjustemu a pedichi.

Allora aghjustò a cosa sclusiva è chjappia sottu u nome poncho, chì certamenti certamenti scrizeghja u nostru prudutturu, dà una impresa di extravaganza è stilu!