Causes di l'alcoholisimu di l'adulescente

Ùn importa micca quantu zienti di noi chì dicenu di u alcoholismu in l'adulescente è cumu per trattà cù un puntu di vista cusì scientificu, hè impurtante per amparà stu ghjucàvule da u figliolu: ciò chì hà da impone in un tali attu.


A ghjinira più ghjovira ùn hà mai apertu tutti i so sicreti à i misteri, impedì micca quantu tene si pruvate à sapè. Ma pudemu avè francamente parlerà cù assai studienti è studienti è disciprini i so cunclusioni.

Sicondu a maiò parte di i zitelli, i prudutti alcoolichi sò cunsumati in particulare in diversi "partiti", per esempiu, in clubs o in cafes, in bars, à u ballu di graduazione è ancu in casa quandu ùn ci hè micca pare.

I ghjovani credi chì bevi in ​​i cumpagni dimòni u so crisciutu, anche in fattu chì ùn hè nunda più di inexperience è ingenuità. Altri abbiate "per coraje". Sicondu un omu: "Sò assai timida, perchè scuntate à andà à a ragazza. Ma quandu mi beviu "per coriu", serà più faciule ". In questu casu, u timicità eccessiva hè un cumplessu da a zitiddina, è ùn hè micca u zitellu chì hè culpitu, ma i genitori chì anu persu a qualcosa in a so educazione o micca seguitu ciò chì i so figlioli anu da cù i so cumpagni in cumpagnia. Hè impussibile di seguità di tuttu: u zitellu hà a so vita, è a maiò parte di u tempu passa in una istituzioni educativa o cù l'amichi chì pò ancu esercite a so influenza negativa. Eccu unempiu.

Olya, 16 anni: "Emu accuminciatu a vìviri quandu l'amici in l'impresa hà iniziatu à rimesse à i paroli pruvucanti:" Ciò chì cunsumà? "Sò decidiu per pruvà l'indipendenza è l'indipindenza da i so genitori, ancu chì i prudutti alcoolichi ùn pare micca savori, creanu a gola è ci hè un postgruppu di u vortici displettu, è in a mattina, a cima hè mareosa, hà trasfurmatu forte è ole più male nantu à l'appartamentu cù un refletera.

Prima di tuttu, a zitella succorsu à a manipulazione di i so amichi, è a ghjente amparò a so debule. Forsi ora l'amici farà uttellu di u fattu chì Olya pò esse "utilizzatu" per u debule di u so caratteru.

In altri casu, a causa di l'alcoholismu in l'adulescente hè quarchi cosa di quarchi cosa di publicità in magazines di giovani malati, cum'è a stampa gialla, televisione, Internet. Ogni publicitariu chì sapere chì a publicità di tutti i prudutti creanu un ambienti di eccellenza, ispira chì tuttu hè bonu, cumparisce culori, attrae l'embiu è creanu un mondu di illusione, anche a vita hè assai più complicata. U so scopu principale hè soldi, prufittu. Nisunu di elli sò pensendu à a nostra salute, creendu l'alkoħolu.

Un incidente ingenuùtu hè accadutu cù una picciotta di 15 anni, chì, dopu à vedere i cumeddi di ghjuvanotti, dicisu chì l'alcohol è bella. "L'eroineina era cusì maravigliatu di a buttiglia, chì vuleva imitallu, per diventà cum'è ella". Eccu u risultatu. A zitella hè influinzata da una comedia ghjucatoria simplici.

U zitellu Andrei hà hà dettu 17 anni chì era drinking "per l'umore". "Stu" umore "aiuta à" roll up "a una zitella in u medio o in una festa, aiuta à rilassate, obliterate di prublemi, si ritira in elli. Sì, è passendu l'esami, hà celebratu u cafe, induve piglià una buttiglia di cervia. Cumu l'alcoholu esse senza alcuni?

In ogni famiglia, qualcosa prima o dopu falla u nostru mondu. Per falla di ricurdà l'omu è preca à Diu per u pirdunu di i so piccati, i coralli sò disposti, chì in parechje famiglie finisci cù "drinking". Nastya, 16 anni: "U primu prupone vodka à l'età di 12 anni in una festa funerale, quandu tutti fù drentu. Mi piace. Dopu pozzu aggiunaraghju certi voti, ma i me genitori ùn sanu micca infurmatu.

L'altru casu era simplice. Alina, 20 anni di età: "Aghju avè bè in 16. Avà sò un adultu è nimu m'hà datu un decretu". L'età ùn hè micca un indicatore di l'adultu. E in 25 anni una persona pò pensà à u livellu di u zitellu. È esse almenu 30 anni, hè difficiule per una persona, i genitori, di vede à u fattu chì u so zitellu ùn hè "micca tempemet".

Sìccu chì i genitori ùn dà u tempu degnu à u so zitellu in creazione è perde una cosa in u prucessu di a so educazione, ci sò parechje altre casu chì u babbu è a mamma piglià a cura di i so figlioli. Un zitellu deve avè un pocu di libertà. E quale consiguienti pò esse incurziutu per a libertà impendingnesse per fà e so decisione, avemu guardemu un esempiu. Oksana, una zitella di 19 anni, ci dici: "Paria chì hè dura solu di respira, perch'elli mi vanu assicurati fermu è ùn mi fessi di tuttu un pupulaturu in u crescente necessariu. Ancu aghju spertu a festa di graduazione. À quell'èpuca quandu tutti i carusi andàvanu à u paese per un passaghju, aghju assedatu in casa è scacciò i lacrimi da u fattu chì aghju missu l'unica chance di parlà ade à a scola cum'è tutti i figlioli nurmali. Ma puderè decide di pruvà à i genitori ch'e ùn puderebbenu decisioni. Iu cuminciò à vìviri. E m'hà assistitu mi scacciò i problemi. E i genitori ùn puderianu micca fà alcun voi. A biaraghju per u male.

A mamma è u babbu ùn andonu micca. Ci eranu scandali, anchi arrivati ​​in u cinturione. A picciotta era codificata è dettu caru impurtante di l'addiction. Nunda hà aiutatu: a "Streak Negra" finita solu quandu i paisani chjamanu a zitella in una conversazione privata, chì hà fattu un situ spirituale calmatu.

A più chjave hè intelligenza di i genitori. Cù eccu accunsentiscenu tutte l'adulescenti ammentati. In ocasioni ùn hè micca necessariu di "acqua" i vostri figlioli cù diversi medicini importati, ma hè assai impurtante per chjamà à una conversazione franca è à sente cun ellu, ciò chì preoccupatu perchè, ciò chì l'impegni. E vogliu avà a ricurdà chì ùn pò micca esse aggressione, ùn importa ciò chì culle, è quantu ùn avete micca in còllera cun ellu, perchè ùn scantale più forte u zitellu sferisce più in ellu stessu, creendu diprissioni è cumplicati.