Quale hè una donna pò travaglià nantu à una barca

Nanzu, quandu a scuperta geugrafichi annantu à e novu nantu à a so nova nantu à a presenza di terri novi, a donna di u bastimentu era cunsideratu infaite. A ragiuni era micca in u mitu è ​​micca in credii, cum'è turnatu, tuttu era più banale è più vitale.

Solu i marini, chì durante un bellu tempu ùn vidu no femini in long voyages, percidi la donna prisenti micca com'è u so cumpagnu, ma cum'è un ughjettu sessuale. Quandu à a fini pruvucò una discorda morale cumpletta di a squadra, à volte ancu cun consevisi serii.

A data, ci sò casi quandu e donne ùn saranu micca solitori oghji di i navi, ma ancu capi. A causa di i meriti di capi femini, ci hè ancu unu di i navi più grande di u mondu.

Per quessa, u cuncettu mudernu di una donna in una nave, felice, hà cambiatu da sicondu di l'antichità. E avemu assai discutenu chì a quistione di quale pò fà una donna à una navi ùn hè più pertinenti.

Donna, mare

Oghje, entre i marittimi, 1-2% sunnu e donne, chì principarmenti travagghianu com'è serviziu di serviziu, in ferries e crosse. Inoltre, micca un pocu numme di donne pigghianu cumandamenti publicati, è u so numeru hè sempri crescente. Sicuru, e donne in u mari sò più peschi chì l'omi, è u fattu hè duvuta à u fattu chì sti pusizzioni sò, per consensu, discriminatu sessu, chì furnisce i femoni di marinara ugguali diritti cù l'omi. In ogni modu, in parechji paesi questu questu hè attivatu. Per esempiu, vede parechji travagli in u pusizianu di u navigatore in Filippini, è si senti còmico in questu rolu. Inoltre, nantu à a pussibilità di e donne per riceve meritassi un locu meritu nantu à a nave serà influinzatu da tradizzioni centu d'una certa attitudni versu e donne, pregiju, i scetticisimu. A solitu hè più faciule per una donna per ottene i risultati nantu à a terra chì in u mare. Hè ancu faciule simplificatu di cunghjuntà a carriera è a famiglia, u mari crea un distaccu da a casa, è in norme e donne nantu à a nave si ncontranu cù escepticismu da i marineri masculi, è ci sò solu solu qualchì problema di u ghjornu. Parechji dami chì anu ricivutu esse educazione marina, i sughjetti maiori ùn puderanu diri dì chì ùn anu micca pertendu quì. È per esse spressione una mancanza completa di capiscenu di ciò chì deve bisognu da a vita, perchè a so averia hè di spustamenta è di crià zitelli. Parechje certe chè certamenti, avè ricevutu un diploma di l'educazione pertinente, travaglia in u mari finu à chì si maritanu è di guidà una famiglia.

Ancu parechji riferite ancu per un altru raggiuni per questi ci sò assai pochi di e donne in i navi in ​​a capitania o in altri pusizioni di cumandamentu. Sò parechje ghjente ùn sanu micca chì vi pò piglià una educazione marina, è custruisce dinò una carriera in u mare à a parella cù l'omi. Ma prima di piglià un tali passu, si vale averari devi esse prestu per questu, è si pò cunsuccà a vostra vita à u mare.

Certi cumpagni per a detention di cadres femminili in i so fili, ancu avè sviluppatu programmi privati ​​chì sò intratinuti à e donne chì decide di inizià una famiglia, è da novu per rinvià u trasportu, ancu s'ellu occupanu una pusizzioni in terra.

Quandu l'statìstichi di i tempura ricenti amparanu, ùn importa ciò chì, e femine sò diventà sempri più in u mare, ancu in pusizioni di cumandamentu. Ma ci sò troppu picca di elli, chì puderia esse valutà se hè bona o mala. Ma u fattu ferma chì quelli chì ani ubligatoriu di u ponte di u capitanu sò riggistrate selezziunate chì, in cunfurmità cù i so qualificazioni è i so pusizioni, ùn hè più possibbili di dubbitanne. Hè fermu solu di sperene chì una donna più grande è u mari serà un cuncettu inseparabile.

Weekdays.

Una donna in una nave in a pusizioni di u capitanu o navigatore hè più una eccezzioni ca una regula, ma ancu questu fattu si mette, cum'è e capitanni di e donne. In solitu una donna hè vinutu à travaglià nantu à una barca in una pusizioni tutta a diversità. A maiò parte di questi sò serve, servitori di coca, barman, amministratori, traduttori, serve, lavà i lavà. Cusì i navi da crucero hè una occasione di travaglià in l'esfera di l'intrattenimentu: una ballarina, una cantante, una attrice, travagli in una orchestra, o un animatore, per l'adulte è per i zitelli.

U cunniscenu principali per u travagliu com'è u persone di negoziare hè cunniscenza di a lingua, l'esperienza di travagliu in pusizioni pertinenti nantu à a tarra è ancu di u mari, u sapè di i normi di u serviziu di i servizii internaziunali, a respunsabilità, l'attraente apparenza, a bona misura versu i turisti, l'abilità di esse claramente è chiaramente risposta à e dumande propugnatu, furnisce infurmazione d'interessu, micca cunflittu, durabilità. In solitu, un persunal altamente qualificatu hè sceltu per i barche, chì hè capaci di furnisce tutti i servizii necessarisi à u livellu più altu. I travagliu nantu à a bastione ùn ponu micca chjamatu facilità, ma solu per un tali travagliu hè necessariu prima di amà u mari, è di campà per questu l'elementu, è solu duvere occupà una certa pusizioni.

Famiglia.

Ogni donna hà un desideriu di creà una famiglia, avè i figlioli è si trovani cum'è pirsuni. In u casu di a decisione di a donna per travaglià nantu à una barca, qualcosa hè sacrificata. U travagliu nantu à a navi in ​​factu pigghia una longa absenza di una donna in casa, chì i vrjatli pò cum'è u maritu. Hè ancu impussibili imaginate una mamma chì sustene una longa siparazioni di un zitillùcciu. Per quessa, e donne sò furzatu per dedicà à u mari o à a famiglia.

Comu prumudica mostra, raramente questa scelta hè inclinata à u mari. Normalmente i valori di a famiglia diventenu più impurtanti per e donne di mare romance. Inoltre, per ottene alture in u mare, una donna hè assai più difficiliata di a terra, è hè pussibile alcune perspettiva di carriera ancu in fronte di una ghjovana mamma. U mari hè menu propensu à i sentimi.

Ma tutta questu hè assai individuu, è tutti ellu sceglie cusì cusì chì ùn ùn hà micca disprezzatu. Sì ùn avete micca indifferente à u mare, è vulete associà a vostra vita cun ellu - in prima pensate à quali sacrifìzii vo vulete turnà per cumprà u so sonniu? O ancu hè necessariu cambià u sognu à un'altura più impunenti.