Quandu deve freti un paiu?

Molti mariti sò familiarizati cù u prublema di mancanza impurtante. Cosa da fà? I sintomi di mancanza impurtante è freti anu da diverse cause è manifestanu in modu diversu, ma sempre causanu discomfortu à a mamma è u zitellu. L 'alimentazione senza cuntenenu pò ancu esse una variante di a norma, ma solu s'ellu ùn dice micca e cumbugliu chì ùn sia micca spiegà alcune cà qualche speziale è ùn chiancia.

I zitelli nascini tendenu abbastanza spessu applicate à u pettu è daveru, sopra à a sera. In i primi misi di vita, un zitellu puderia passà quantu l'ore. In solitu accumenza à 6-7 pm, ma u tempu d'alimentazione inquieta pò esse differenti. Cume hè spessu chì u zitellu sia alimentatu mentre ch'ellu hè ansiosa?

L'alimentazione hè unanimamente?

Múltiple (o raggruppu, cum'è ancu chjamatu specialists) l'alimentazione hè carattarizata da i sintimi simprici: u zitellu saperete scurzà i rotuli trà l'alimentarii in u stessu tempu, allughjendu in largu l'intervalli entre e maniche durante u restu di u tempu. Questu hè, per esempiu, u vostru picciuttante puderà chjappà tutte e nuttata, ma in a tarda - per contrà, sabotage l'alimentu à tuttu. Sughjettu spessu è cuncessu si trova in a sera, vicinu à un suli di a notte. U zitellu hè "chjucu", pienu di u latti prima di un sonu duru. U zitellu ùn sianu chjappi accussì: chjappi un pocu minuti, si ne vultonu, gridò, è tutte e torna, è dinò novu! inspira l'idea chì u mulinu ùn piace i petti! Sfortunatamente, hè in questu staghjunu chì parechji femicili fermani a picciuttate. Comu principia à pensà chì a molla ùn hè micca adattatu à u so latte, chì hà manghjatu qualcosa chì hà spettatu u so gustu, ritenuta certi alimenti ... In ogni modu, per via di riceve Tuttu chiddu chi faciu è disturbannu u zitellu, è questu puderà arruvinà a vostra fiducia, in particulare se ha statu quarchi in vicinu (mamma, sogni, maritu) chì vi dumanda una quistione chì ghjè sopra cusì: ciò chì passa cù un zitellu?

Stu cumpurtamentu di u zitellu hè normale! È ùn avete bisognu di fà nunda cun u latte maternelle o cù a vostra alimentazione. Si in u restu di u tempu, u zitellu face assai cuntentu, se ùn avete micca un sensu chì u dulte (cum'è in u caso di colic, per esempiu) durante un chiancciu impunenti, pruvate à piglià stu cumpurtamentu per a cundutta è prumesse a calmà u zitellu. Quietly ask him to suck so often and as much as he wants. Preguite à u vostru maritu (o un assistente di l'assistente s'ellu hè vicinu) per purtate l'alimentu, una bè calata, un libru o un telèfonu per quandu pudete occupà sè stessu mentre ponu accuncià u vostru screamer restauutu. Questu cumpurtamentu significa chì u zitellu ùn ha micca levinimentu? No, ùn hè micca. Ùn hè ghjallacciatu per dà à u tarritoriu una buttiglia, perchè abbandunà a tacchizzata, anche si spiegà u so propiu latte. Inoltre, stu casu ùn sia micca aiutu. È hè prubabilmente chì u to babbu t'hà amparatu u listessu cumpurtamentu novu! Specificazione impurtante: per evitari l'alimentazione preistorica solu da a cundizzioni chì u vostru picciottu averete pessimu (micca menu di 125 g à simana in i primi misi di vita).

Perchè i zitelli soffrenu?

Oghje chì u cumpurtamentu di u zitellu hè spiegatu da una diminuzione di a quantità di latti in a sera, chì hè naturali per u ciculu di u cicporu di l'hormone. Ma ancu s'ellu u voluminu di latti di u lignu, a quantità di grassu da a sera generalmente aumenta è u cuntenutu calanicu di u lattu hè tutte eterna. Un'altra cosa hè chì a forza di u flussu di latte pò esse sfarenti, chì disturbeghja u mulinu è a forza di refuse l'alimentazione in un periodu, è in l'altru - per succhia assai. I medichi sò generalmente associate e figlioli di ghjornu di i zitelli cun l'immadulità di u sistema nervu, chì hè equalizata da 3-4 mesi. In ogni casu, Kathryn Detweiler, chì studia ameglie in e società tradiziunali, hà truvatu chì i zitelli in Mali, l'Africa uccidintali è e altre società tradiziunale ùn soffre micca di colic è ùn anu micca perviventi di cuntenutu di sustegnu alimentariu, cumpresa in notte. A ragiunata, in u so avete, hè chì e mo mare portanu questi zitelli in un prudentinu tuttu u ghjornu è l'alimenti à parechji volte per ora. Pudemu aghjunghje u fattu chì u còlicu in generale (cum'è ricunnisciutu da i ricchieri) hè a principal causa di l'alimentazione stranera in i primi mesi (è in particulare in i primi tempi), anche si u zitellu hà ricivutu sola una buttiglia, sia una mistura, acqua, glucose cù l'acqua, "Solu una buttula" cambia u mediou acidu, fuga la flora bacteriana emerita di l'intestinu, è parechji sughjorni per rinforà, perchè hè cusì impurtante chì, in i primi ghjorni, u zitellu ricevi colostru materiali è licitatu. Chì per parechji zitelli scantati quandu culà - un segnu chi vonnu a latte di più à spessu in cumbinazioni incù una più cumunioni cù i calori di corpu di a so mamma, braccia, è u muvimentu custanti.

Anzi raramenti

Chì succèri a lu pettu, quandu a mamma s'arabba raramenti? L'acqua supirvuli di a glàndula mammarsa, sarà stretta, u rifughju ejection hè troppu forte. A Lassa, chì accumbe longu in u pettu, pò esse menu fatto, ma à u listessu tempu più dolce. U so lattu hè più trasparenti è ligne in l'apparenza, pò causà una reazione di furmazione di gas in un zitellu. À l'alimentazione freti, se ùn portanu u to pettu à un statu di "petra", u latte hè sempre fatteru, hè megliu assuciatu da l'organamentu di u zitellu, hè più piacevule à chjudarà u pettu bè da u zuccheru, u grassu u latti è u pocu probabile di u colicu hè in u zitellu. perchè per qualchì ragiunità ùn pò micca alimentate u vostru fratellu spessu, pruvate sprimà u lettu finu à chì u pettu torna bughju, è cumincia l'alimentazione di u zitellu.