Cume prestu à guariscenu una malatia di grigia in casa?

Finalmente, sò i ghjorni caluri di u veranu! Pudete divertevi tutti i piacè di u veranu: bathing, baise è frutti, ice cream, cool drinks. Ma se ùn avete micca osservatu a misura, sti cose agradable è apparentemente inutliusa ponu pardala a vostra gola. Cume prestu à guarisce l'angina in casa è quali passi per piglià?

Chì ci hè l'angina

Sicondu i cambiamenti chì si ponu in l'ambrata, è a gravità di a malatia, l'angina hè catarralla, foliculata è lacunar. Angina Catarrhal Accustonu in a mattina, sentite a debilitate, un dolore di guai, è in a gola hè tali u dulore chì ùn pò micca manciate o parlà. A tampiratura ùn si sviluppau sopra à 37,5 ° C. A gargia hè ligeramente ralegra, ma solu l'amours. A angina follicular jibda drasticamenti: a temperatura hè di 40 C, chills, articuli è bassu dorsu, u severu dolore à ingestà. U secondu o terzu ghjornu sò stati zuccucci-amarilli (suppulating almond follicles). L'lacuna angina sintometti di a malatia sò ancu più stretti: ipositi purulenti, alta temperatura (finu à 40 ° C).

Hè megliu ad warn

Pruvate d'avè cambiamentu di tempurulite sùbitu: a diffarenza di a tampiratura in a strada è in a camara ùn deve micca esse più da 10 C. Quandu venga da u calore, ùn hè micca ghjallinaghju di vìviri à u frettu - questu hè periculatu per a gola. Sì si serebbe malcolazione in a vostra gola, pigliate azione urgente. Un bon remedio per impedisce di malati (per adulti) hè propuni cu l'oliu. Maturà a leggerezza farmatica di propolisu cù u mantellu friddu (1: 2). Manteveni a mezcla in u bagnu di acqua nantu à u caldu di u focu (per evaporà l'alkohol). Quandu a mezcla stufa, dissolve ogni 2-3 ore di una cullizzioni di u extractu d'oliu di propolis. Hè bonu per u zitellu per dà una cresce di favola (cafe o cibo di tè, secondu l'età) per resorzione: per masticarà finu à i panelli cumprenni un tufone di cera. Inoltre, in i primi signali di un friddu, u rubbingu di e mani è i petti cù l'oliu di risposte travaglià. Una cullizzioni di chili di peppa negra à grind, cunglienu a mantela è fretce bè i pincitori è i pedi. Utilice calzini calzini. À i primi sintomi di angina, u yoga asana "leone pose" (Simhasana) hè assai efficace. Frà esercitu parechje volte à u ghjornu nantu à un stomacu vacanti.

1. Sentite à u pavone, nantu à i tacchi è ligeramente, mentre spiegà i ghjinochje.

2. L'ochji di u ponte à u ponte di u nasu.

3. Pigliate uni pochi breaths di profonda è esaminassi in viulenza per a bocca, appoghju. In u stessu tempu, stighjanu a lingua in quantu pussibuli, circate d'alcuni a l'esterniu cù a punta.

4. Caccia fermamenti i musculi di u perineu.

5. Mentre chì a to sopra sopra l'exhalazione, torna à a pusizione verticale è aghjunghje in più di a paravane frontiale di l'abdomen, cuntinuà à reducià i vostri ochji à l'area trà e cigliu, righjunghjendu a punta di a lingua à l'esterniu è di disegnu in i musculi di u pianu pelviu.

6. Quandu ci hè bisognu di respira, rilassate è inalmente, in regnu in a pusizioni naturali di l'ochji, stomacu.

Berry per a salute

Leghje sò una mancosa impaloppà. Aduprate a staghjoni di e rabidendu per aghjustà i vitamini per u futuru usu. Ma pudete fà dirittu, altri u corpu ùn vi si dete micca. Eat berries alla staggione un pocu (micca più di 200 g à u mumentu) è ùn sia sicuru d'preparalli per l'inviu: friddighja, sechete, saccu cù zuccaru, Solu l'inginu annu di vitamini da un effetti sanitariu. Viaghjate ogni ghjornu uni pochi baies, salvà a salute. À i primi signali di a malatia, riagiriscenu immediatamente! U grattannella di ughja medievale hè periculosa: i cumplicabbili di u cori, i jungle, u fianu è di i rizzi. Per a bona salute, hè impurtante di mantene a consistenza di l'ambientu internu in u corpu. Cù un esercitu di i metaboliti à i zitelli, i membrani cellulonii saranu permeabili da i tosini, infezzjonijiet virali è bacterial, chì ponanu a zona più vulnerable - a gola. Dopu un zoccu di cooling cash da a frigorelli, ghiaccio o una finestra aperta in u carru porta à una malatia serbia - angina. I primi baasti, chì attaccammu cù u desideriu di spartaghja nantu à e vitamini, sò ancu insegenu, perchè u corpu pò assimilà solu una petite quantità di u pruduttu. Dopu avè manghjusu più boli, a crescita in u stomacu cun un acidu chì ùn hà micca u tempu di neutralizà, è cusì pruvucà l'acidosi metabolica. Contra stu fondu, l'ipotermia o l'intruduzioni di una infezzjoni virali finiscinu cù un pritamintu infiernante: in l'estiu hè un griggiu affucatu.