Quandu u Batezzu di Cristu si celebra in 2017 - i segni è i tradizioni di a festa di a chjesa. Quandu Natationi in u burcu di ghiaccio in Epifania, tempu

In cuntrastu à e tanti fieri ortodoxi celebrati annantu à i ghjorni di u calendariu, u Bautismu hè sempre celebratu in a notte di u 18-19 ghjennaghju. U Bautismu cendrà a vigilia di Natale, cumincendu cù a venuta di Natale. Questu ghjornu hè assuciatu assai tradizioni è signa, credenze. A storia di l'Epifania (u secondatu di a festa cristiana) data di più di dumila mila anni. Inicialmenti, sta data hè stata cunsiderata u nascita (Natale) di Ghjesù - era quì, in l'agliu di u fiumu Giurdanu, Diu era manifestatu in trè persone. Dapoi u tempu, crede chì l'acque di u mondu sanu sò cunsacrati in u 19 di jinnaru. I crmeni è ancu i persone chjucchi in bagnu in u topozzu - sò stati rimbionati di i so peccati è fate bè. Quandu u Baptista di u 2017 venga in Russia, numerosi risichi seranu cunsacrati da i ministri di e chjese. Ghjè dopu à e preghje è a cunsacratge di l'acqui chì tutti sò invettati à scopra à u tottu stampatu in u ghjacciu. I figlioli sò bè ​​di beie l'acqua sante - ùn devi micca bisognu à l'acqua.

Quandu u Baptista di u 2017 hè cilibratu in Russia. A Storia di u Bautismu di Ghjesù Cristu

A matina di ghjinnaghju 19, 2017, dopu à l'iniziu di l'Epifania in Russia, una grande multitùdine di persone riunite in e chjode ortodoxa. Tuttu serà in prumessa per reclurà u "buratisimu" saggiu. Allora in Russia hè stata passava per più di quattru anni. U listessu pensamentu hè di più vechju - hè più di dumila mila anni. U Ghjesù di trenta anni, iscendu da Nazaretta, andò à u sudu, à u fiumu Jordanu, à u ghjustu ghjustu Ghjuvanni u Prugettu chì hà battezu a ghjente in quellu tempu. Ghjuvanni hà urdinatu per esse battezi di l'acqua - rimbursatu, pulisce di i peccati è diventà vicinu à Diu. A voce hè statu revelata à i ghjusti chì dicìanu cusì à distinguishà u Salvadore chì avvicinavanu - secondu l'apparenza di u Spìritu Santu (a palumma) chì falà nantu à ellu in l'immersione in e mare di u Ghjurdanu. In u mumentu di u sumere di Cristu, ognidunu avè intesu a voce di Diu, indicendu à Ghjesù cun u so figliolu. Dunque, a chjesa chjamata Baptism and God given. Ddiu u Figliolu santificò l'acqui di a nostra terra, perchè tutti cridenti puderanu battezi in elli.

Quandu Natationi in u burcu di ghiaccio in Epifania - U tempu di capu in un caprettu di ghiaccio in 2017

In u 2017, Epifania in u ghjovi. Hè un ghjornu di travagliu, cusì criri chì volenu svià in un burru di ghiaccio cù acqua cunsacratu d'accordu cù l'autorità nantu à u tempu off in anticipu. Se ùn avete micca travagliatu da u 19 di ghjennaghju, ùn anu micca peghju. L'acqua, ricrutata in l'Epifania in ogni fonte, hè cunsiderata curativa. Pudete andà à u tèmpiu è da u travagliu, pigliate cun voi una buttiglia per l'acqua cunsacrata per u Bautismu. Tradizionalmente, dippighjà in l'aghju in l'Epifania, avisso duveru solu dopu a cunsacratge di l'acqua da u prete.

In cunfini cù i parentieri, vai à u reservoir, induve u "Jordan" hè cut - un pappu di ghiaccio in forma di cruci. Sanctifying the ice-hole, u prete inventa tutti i ghjunti à scopra. Confessendu è ripintentennu cose in a chjesa, parishioners ponu in acqua di ghiaccio. Dicenu chì ancu in i ghjàllichi di ghiaccio, i believers chì anu staggiunate in eau consacratu ùn aghju micca pigliatu u friddu è ùn vi malati.

Folk è tradizioni in Epifania. Cosa da fà in Epifania 2017

A tradizione principale di u Bautismu hè dippighjà à u burchju di ghjocu u 19 di jinnaru. Dopu chì u santuariu hè cunsacratu, i crìvuli pudete seguità l'esempiu di Ghjesù è intrinu in l'acqui, per lavà i so peccati è esce da l'acqua neve è u corpu è l'anima. Prima di l'Epifania, ùn deve manghjà micca manghjà u manghjendu in carne. A fasting ùn hè micca strettu, ma ponu osservà. I Believers preparanu pè Kreshchensky Eva di Natale Kutya; permette l'uscita di pisci fritto, scherzu, col è vareniki di patata. Un omenu beni di a secunna Pasqua Sera u 18 di ghjennaghju hè cunsideratu "per trattà ghjustu". Per fà questu quì, u pruprietariu di a casa, di scrivere in una cuchja di "kutya famu" vene à a finestra è offre un trattatu d'esmerzatu, dicendu chì ùn hà micca scunvatu u cultellu. L'acqua sagrada recluta in u reservoir, santificatu da u prete, hè curative. Ella elimina a malatia, è aghjunghjera a forza. Tradizionalmente, hè questu acqua chì a chjesa hè recruita per appressu à i sacri à i so abitanti, i persone, ancu i carru è e strade. Sicondu a legenda, da u diavulu è da l'acqua sante, u diavulu ghjuculeva. Sicondu a tradizione di u Bautismu, unu deve esse ghjustu à u corpu di acqua è racogli più l'acqua sante per a famiglia sana. Hè alimentatu à i malati è per i zitelli; Stu acqua hè lavata da e ferite è lavatu. Per diventà più ghjovani cù u spiritu è ​​u corpu. Cridite chì l'acqua di becchime, ricrutatu nantu à l'Epifania santu nuttare - ùn hè micca veru. Solu solu, veramente, pò esce da parechje tempu senza spoiling, senza splendore, conservendu u so gustu originale.

Una altra maravillosa tradizione ligata à u Bautismu hè di pruducia i pumini durante u veneru jordanu. A palumma simbulizeghja ancu u Spìritu Santu, descendita nantu à Cristu durante a so diputazione in u Ghjurdanu, è a fini di e vacanze di Natale.

A chjesa ùn avvisi ùn avè mancu signali per l'Epifania, ancu parechji sempre credi chì ùn hè micca putente di lavà a robba in i fiumi u 19 di ghjennaghju - u diavulu aghjunghje. Inoltre, durante tutte e vacanze di Natale, cumpresi u Bautismu stessu, e donne ùn deve micca cammellu per l'acqua. Per lavà e zitelli cun una neve nò di cunniscenze à a bellezza è a sciuma bianca. Forsi, questu segnu hà a so propiu spiegazione - u grinding of the skin with snow causes a rush of blood to the skin: e li picciotti anu un corpu sano.

I Sonnii di u 18 à 19 ghjennaghju sò prufeti. Eccu perchè tutti truveranu di ricurdà ciò ch'elli soevanu in l'Epifania a notte.

A gente crede chì a nevicata nantu à u 19 di ghjennaghju prumetti una bona vaghja, mentre un ghjornu soleu è chjaru predefinisce u cuntrariu.

In l'Epifania 2017 hè bonu per fà preparalli, battizà, si maritassi è discute un casu. Sì avete pensendu à mantene e negoziazioni, anch'elli sceglie per stu Baptismu - serete furtunatu.

Chì ùn pò esse fattu nantu à a festa di u Bautismu: