Quantu piace à fà servitie per una festa?

U bisognu di empruvà napuli, si sviluppau un pezzu assai longu, in un tempu quandu era statu una regula, ci sò e mani, ma asciugau l'manu nantu à a vostra robba o tile hè sempri cunsideratu indecente.

E antichi grechi è Rumani sò stati servitori chî sliced ​​di pani, chì eranu stati pittati è colpi nantu à una tavula. À l'Asia, un pappaddu di l'acqua era sirvutu à a tavula per lavà di dite dopu un manghjatu. Invece di un mantellu funu, strisci di tela, stata nantu à i fruntieri di i couches, nantu à quali piacenza nobili. A stessa robba persu, scacciò i so labbra. Un clientu chì hè vinutu à a festa, ponu cun ellu una "tovaglia", chì dopu a festa in ella mette u restu di i tratti. E toghji muderni, chì diventonu una parte integra di ogni tavulu, evolvironu di tuttu u pezzu famoso, chì era utilizzatu durante u manghjà, sguassà u sudu da a frunti. Appressu à u 14 ° seculu, sottu tàvule, trè pintale stallati sò stati utilizati da una volta: una per l'albergante, u sicondu per l'ospiti ospiti, è u terzu chjude à a riva di a tavula, chì servia cum'è una napkin grande cumune. In seguitu hà impottitu per lavbevi mani nantu à u tablecloth, è era cumunu di colpi una granna napulitana à a so manu left, in case i servitori sò stati servitori di i servitori. A so tradizione era cunservata finu à u 18u seculu. In u XVI secolo, i servitori erani digià un attributu essenziale di i fistini. Per esempiu, per u tè, sò stati cuncecchi eleganti è usi, per i grannii cumuni - grande in forma di una cucina. In u 17u seculu, dopu a maestru di i "furculite", a necessità di utilizà alcune bianchi per sè stessu ùn esiste più. Ci hè una pulita, senza piglià e napulinu, hè cunsideratu una verità chic. In u 18u seculu, i servitori cuminciaru à esse usatu in decoru una tavola festiva. Ci eranu normi sani nantu à cumu di pudè usà di cunservà servilli. U drittu di sparà a napkin hè statu attribuitu à l'ospiti più rispettave, è si ogni ghjocu era uguali, a prima cosa di fà era dovutu à u patrone di a casa. Per collarini frontieri, un napkin, attaccatu à u collu, serve com a prutezione, per ùn avè messu l'embiu ghjustu. Unie sò sirvule di cunvigliani cù un puddaru iniziatu à a fini di u seculu XVIII è, invece i totulosi, anu accuminciatu a prisenza in vendita, chì avia 2 tressi: solenni è ordinariu è 12 napumi.

A data, pudete pocu vede e soffrances in u zitelli elegutu pienatu. Quasi in tutti i ghjorni è i banquet, l'scelta hè datu in favore di i servitori di carta. Ma chì, cù u clima unparasimu di u vacanze, creanu un sirinziu di sita di sita è di lignu. Sceccu sceccu per una tabella di festa, fucalizza nantu à u tema di celebrazione, per un cena informale cù l'amici o a famiglia, servitori di carta di colori brillanti sò perfetta; per cuncepimentu è celebrazione formali, avete bisognu di stomacu di tissu rigulari è monocroma chì appartanu à u tonu per tavule è pratiche, per esempiu, i servitori bianchi classic sò assai eleganti è versatili. Servitori fatti di lino o tela di cuttuni, mantenu a forma, chì permettenu à fà cumunioni reali.

Pagliavi ùn pò micca solu cumu rutulatu praticatu è fugliali in apparecchi chì sò un pocu simplici d'utilizà, aghjunghje u vostru stile è a vostra tocata à a to table, creendu un clima especial. Ci hè assai modi chì vi pudete aduprà per fà servillaje per una festa. Per esempiu, ùn hè micca sicretu chì significazione specialità di e donne attache à a table di l'annu. Saria dispunibile, chì ogni dettu, hà resu cù u mood d'u Natale. Un boli di Natale stanu assai elementi decorattivi grandi nantu à a table di l'annu. Una piccula borsa di Natale di Natale ponu pattighjà nantu à una pepite doveda, una cinta brillanti attaccata à una bola, pò esse ligata, adatta una servita o clocherie cù una piccula rame spruce. Ci sò parechji cent'anni di opzioni per decorate a tavula d'annu, quì pudete creà un conte di fata di Natale cù pezzi di sante, belli brillanti è tuttu u restu di l'attributi di l'annu. Se ùn pudete sappu fà bagnu servitori per una festa, pudete utilizate l'annu. L'annu utilizatu in u disignu di sumenti, ponu turnà un napkin simplice, in un sughjettu eleganti per una scelta festiva, in addition à l'usu d'un anellu sàlvezu u tempu per plegagallo di i servitorii complexi. Tali aneddu pò esse acquistatu in vendita o fattu da tù stessu. Per fà un ring per toffelli, ùn hè micca cusì diffìcili, pudete plantate un perle di parechji culori o perle maiò in un filu è wrap it cù un napkin. U filatu hè struitu in a forma di spirale (per questu quì ci deve esse abbastanza rígida), è inserisce una napkin in questu, chì fermarà fermu bella è originale. Pagliavi ùn pò esse solu in u tonu à u mantellu, ma ancu fermamente cuntrastatu cù ellu. A forma più cumuni è ordine di plegu hè un triangulu, un envelope, è quattru, ma ci sò ancu modi più cumplicati chì pudete master, per esempiu, formi pleganti com "rocket", "fan", "sail", etc. L'abilità di bellissima Sò capelli à a tavula festiva pò esse cunsideratu un artu veru. Eccu alcuni certi modi per doblegà e napole. Hè impurtante, duranti u plegatori, per tuccallu a napkin cù i vostri ditti quantunque pussibule. A manera di aghjunghje "fan", aghjunghjule a napkin stanza "accordione", a prufundità di u magazinu hè di circa dui suli. Garnishka piuma à meza, è una curta distanza da u culori di filu di filu di stufa o pudere. A forma di doblegà a "tenda", una napkin per dàchju da ellu in u mezzu, cambia l'armeele superiore à u fondu, à u bordu, per fà un triangulu. Pujate i cantoni nantu à u piattu. Hè assai bella è uriginale s'assumiglia una schernu plegante, chjamata "Pavone". Per fà questu, 2 servitori di tagliu di culore è di tagliu, fate in forma d'acordeiu è si cumparanu unu à l'altru. In u centru, questa napulita si deve stallà è inseritu à u vitru. A forma di a "Candela" plegante - una pateta di tela squarita, bend diagonali, è si ritira 5 cm da a basa, vultèndusi a cantone, rintra.

Tagliolini - un petitu elementu di schema di tavuletta, senza chì ùn puderebbe micca fà vacanze! Un pappagallo di scuole sbucciamente decoratu, stabiliscerà l'altitudine veru di e vacanze!