Tutti podere re: e vacanze Goshiny

"Re L'ombra", 2008

Direttore : Alexander Chernyaev
Scenario : Eduard Volodarsky
Operatore : Dayan Gaytkulov
Cast : Elena Polyakova, Gosha Kutsenko, Tatiana Vasilieva, Gerard Depardieu, Oscar Kuchera, Nina Usatova è altri.

I vie vie boni. Vulenu esse rivedutu novamente. È ogni ghjornu invariabilamenti di giòia è calidez. E se sì un fan di u cinema, per esempiu, cum'è mè, pudete vede e tappe più prediletti, documenti, cintunarii, sì, avà, solu un certu numaru infinitu!

Ma si sò un produttu cinuu, prudu, codice, unprincipltu, allura ùn vede micca tuttu. Serebbe rimette à rimborsu. Solu una volta. Tuttavia, ùn ne micca bisognu più. Ancu ... Avete ancu lavari la film cù l'acidu. S'hà almenu da esse pulito. A diversità di a film di Alexander Chernyaev, "All Can Kings", un remake di William Weiler's 1953 "Holiday Romano".

U problema cù questi remakes. Certu, una mente di l'altru ùn puderà micca esse permettatu di vive, ma l'onda di questi opiri chì anu trè u cinéma naziunale hè chjaramente disturbante. Ci hè avà principiatu u "Runaway" "Runaway" Andrew Davis è hè statu "In Motion" "Sweet Life" Fellini, ma tutta di qualchì manera anonimu. Questu tempu i creatori di u Vanka ùn parevanu stantatu vicinu - si cunfessi è seguitu, ma ùn era più faciule per quellu. "Tutti pò riri", sicondu l'autori, una variazzioni libera in u sughjettu.

"Libertà" in a nova cinta, di sicuru, abbastanza, ma quandu l'artighjanatu ùn hà cambiatu - u ghjurnalista hè scappatu da l'assistenza di più chì ùn hè micca un veru aristocraticu, mentre chì a cinta hè trasferitu à u pratiche mudernu, u ghjurnalista di l'agenzija di notizie hà versatu in quasima amorfu, paparazzi è detective privatu (i creaturi ùn anu micca decisu chì hè più dolce per l'aristocraticu fràbbili), è a princesa cadernu à a classa à un discendenti di a famiglia Dolgoruky chì vive in l'emigrazzioni. Ma tutti questi cummattiri soli, un tributu, per dì, u tempu. Ma u veru orrore ghjate in u fattu chì in a film Chernyaev, Gregory Peck si sviluppau brusgiatu in Gosha Kutsenko. Questu hè micca a libertà. Questu hè un sonni pienu. Cinderella cù a so zucchinata à a mezanotte pò scurdà di sta piccula cosa è fate chjudarà Bob Marley.

In generale, quandu scrive una recensione per un remake, hè assai difficiu per esse di e comparaison dirette, per ùn esse arradicatu cù u filmu originale, è in u risultatu, ùn scrive micca una recensione di ellu. Pruvari. Ma ùn pudemu prumminterà nunda.

Chì era u quadru di Wyler, è per chì hà fattu un successu? A romanzu entre a repertorii rude è cinuquali americana, pronta per qualcosa per u sacco di u repertoriu "rosticcatu" è u ghjovanu aristocraticu di u sangue riali, era una copia assicurata da a rilazioni trà l'America, chì in l'imprevisu si truvò salvezore di u mondu da a pesta nazi è u Vecchju Muvimentu di guerra, è a felicità chì vinia per elli à u salvamentu di "guardii nobili ordulari".


Hè stata un studiu mutuale, per quessa, a cinta di Weiler comenza cù una mira ironisa in l'abitudini pompi di l'aristucratici europei, è finisce l'auto-ironia à l'hamovatost è cinìnimu di i Stati Uniti è u scupertu surprisante per elli: u soldi ùn pò esse tuttu. Comu cum'è sitcom, in a finale u ritimu diventa un veru repertoriu à l'Europa, ellu sapè in amore è ghjurà per studià, amparate è torna appena maneci è educazione. L'Amiricani li piacia à a filmu perchè pensanu cusì, è i europei, ovutamente, da vanità.

Quantu di sta film Chernyaev? Adupratu per u fattu chì si sia un boulin calva sana è viaghja un "Harley" nickelée per 60 pezzi di raccoi, da tù sì veramente fattu per stirate à ogni fifu, anche si ella hè un aristocraticu di Francia. E, in u risultatu, u so papik vi scrivarà tutta di a tundra russa salvatica, pallàtela in un cavallu biancu, cù u ramu di rosi è dà à a so figliola u 8 di marzu. In modu, aghju pigliatu quì l'oppurtunità di felicità tutte e donne, aristucratiche è nimu, à l'occasionu.

Ma ùn ùn si ritirata. Ogni episodiu in "Vacanze Rumana" hè sugettu à una idea cumuna. Per esempiu, u famusu fragmentu in u barbiere. Dighjà u disprezzu chì a pittoresca Italiana accunsenu à cut the luxurious chestnut ripples di Audrey hè un Oscar. I spusiglialli cù un tisoru, è in tutti i so movimenti dispramentu è disprezzu per u clientu chì u pusessu à questu crimu. Ma a so perspettiva cascata nantu à u specchiu, è l'artist si sveglia in questu. Uni pochi steppi cù un tisoru, una sorceria curiosa cù un pente, è davanti à noi hè a listessa Audrey Hepburn, prima di quali u munnu afflicia. E questu pezzu per altru bonu 20 anni hè stata u standard per i fashionisti di u mondu.


Chì Chernyau ci offre noi? U muratu da "Caution, modernu". Di sicuru, aduprate l'imaghjina, micca l'attore. Risettu di Sergei Rosta è u so talentu cumicu, in u vechju prugramma, cum'è Nagiyev, sò stati in lu locu, ma in "Vacanze Rumana", com'è una alternativa à l'estilu di l'italianu! L'argullu di Zadov ùn avia micca bè. L'Eroe di u Creta ùn hà micca truvatu nunda di megliu chè stoppulamenti stendu l'heroina in l'arradichera, anche à a so propria dumanda. Ovveramente, era fatta da i ghjudiziati per l'armunia. Nanzu à u calbu hè bisognu di qualcosa crozza curta. Qualcosa di i pelle di Buchenwald. È ùn hè chjaramente micca Audrey Hepburn.

Ma era in "Vacanze Rumana" era un veru scuperta di Hollywood. È e "Vacanze Rumana" sò stati l'obertura di Audrey Hepburn. È Roma era u veru scuperta per i Stati Uniti narcisisti. In una parolla, sulidu "Scuperti di Roma", direttamente per l'invidiusa di u bravunu Columbu. So: Audrey in a film hè un diamante in diamanti, dimustrendu a so invenzione è l'inghjunta attente, chì l'atturziu Gregory Pack hà hà hà travagliatu ghjustu cù u so carisma è a so spettazza. Tuttu a film hè fatta nantu à l'apparenza di u mondu di una attenta chjesa scunnisciuta, chì currisponde à a cumpuntamentu di a film - a presentazione di a cumpagnia à l'eredi di una di e dinastia europea. Un tipu di prima bola di Natasha Rostova, chì u rolu, da a strada, l'attrìghjina tocca à bè pruduttu dopu à 3 anni dopu da l'estremo di "Vacanze Rumana".


Chì ci hè questu quì cun l'Elena Polyakova, u performatore di u rolu principali in u remake? Sì, u fattu di a materia hè chì nimu. Un cuntestu Straightforward. Ùn aghju nunda in contru l'attrìzia, hè talentu, ma ... Era peoru per Lubov Orlova in "E Starlings and Liras", quandu l'anni di 72 anni, inveci di l'antica cinéma soviètica, hà ghjucatu u rolu d'un scout di 30 anni di età. Sapemu, sò cunisciutu, i pruduttori muderni anu trottu nantu à a cumpusizioni "star", è Gerard Depardieu hè aghjustatu. Allora spiegà i perchè in 53 i pruduttori fendu una sposta à qualsiasi chì era sempre notoriatu à Audrey Hepburn? Fools! Hè strana ch'è avemu da esse rinvià remake di e so film, è micca vice versa.

In modu, circa Dipardieu: quì hè quì cum'è duie ostili in sandwich in gelato: in u prugliu di a film, è in a finale. In teoria, dà un sensu chì deve sdegà u gustu è falla "bè, pulito, chic". Infatti, à u caprettu cù u stessu successu puderia esse chjappu dui veneeti - nunda ùn cambia. A participazione di l'anzianu Gerard in a trama hè u cero entero, nimu décima. Sè avete circuncendu à currettamente u filmu adattatu, u visor ùn hà micca avvistatu. In più, in u ghjuvatu frà i waffles hè ancu u ghiaccio. In u nostru casu, u pruduttu hè di una qualità completamente distintu.

In generale, per truvà paralelli cù a vechja cintera di u 53 anni hè un cummerciu difficultu. Sò quasi quì. Chernyaev "hà fattu u megliu" tuttu ciò ch'ellu puderia. Un ghjurnale perle peresibile chì travagliu in Roma com'è un ligame converti in un bandit arroganti, chì u successu hè inutilizante, a princesa, chì hà dettuna chì era nascita è micca una zitella, è hà duvere a so propria casa, hè diventatu un valore rico, chì avà Sapendu chì tuttu hè permessu di tuttu. Anchi l'uviziatu cunnisciutu è u mini-caru "sis-shvo" (6 cavalli!). De sùbitu diventenu a moto di Harley-Davidson è un cabriolet di Mercedes. Vogliu vede i ghjurnali, ancu i più successi, chì si permettenu cusì "stables". Dorenko?

In generale, a facilità cù quale l'amatori di cinematografici moderni da u novu cinema di Russia, "aduprà" l'opera di munnu, suscita seriu dubbiuni nantu à a so salute mentale. Invece di l'elegante, triste è assai ligne finale di i vacanze romane, avemu statu murutu a "fraternisation" barbicica di a pseudo-princess Polyakova è i "paparazzi calvi" da Gosha Kutsenko nantu à un cavallu biancu. No, i, sicuru, capiscenu chì u prìncipi devenu sempre rideva nantu à qualcosa bianca, ma perchè avemu dui cavalli?

Hè in fattu chì a film still turned out to be un "elevator car". Contrariu à tutti l'affirmazioni di i creatori, è sopratuttu a frasa di Gosha Kutsenko in una conferenza di stampa da chì "hè ghjustu stella in una movie senzilla". Ùn ùn vi discutere cù Gosha, forsi quellu starred in un "filmu di pienu simplice". Dunque scucciamu questa film! Perchè ùn hè chjaramente micca di "All can king", una ridícula ridícula, vulgari è assai distanti da l'ughjettu di l'imitazioni. Invece di ironia, Chernyaev utilita cinisme, in cunversu di u melodrama vulgarità, invece di a tristezza luminosa - un divertitu strinoso.

E quale da crede? Nimu. Solu solu mè, è solu in una dichjarazione, cum'è film.