Cumu insignà à u tarritoriu per l'acqua?

A spiaggia di parechje ziteddi chì hè ghjucatu cù un rugitu, histerefichi è un disgraziatu in u sistema nervu di a mamma. Parechje babure sò cuminciati di ribattimentu prima di vultà in l'acqua. Iè, è e mamma, videndu u rifiutu di u zitellu in paesi, spessu si metulanu di fà è solu di limparà u zitellu cù servitori umdi è una pettine. Sicura chì questu hè anormali, perchè u prucessu di batizza ùn hè micca solu un prucessu ienicu, hè dinò un tipu di crescenu. Durante a battagghia, a prevenzioni di e malatie di a pelle, u sviluppu fisicu di u zitellu è a rilazione prima di andà in dorme. Cumu insignà u zitellu à l'acqua, perchè chì l'acqua rinfurzata a felicità micca solu per u zitellu, ma ancu à i so parenti? Pruvemu a risposta à sta quistione in stu articulu.


Prima di principià per passà un bavi, chì dà piacè à l'utilizatori, avete prima preparà. A regula più impurtante di qualsiasi lavammi hè a salvezza, chì deve esse dighjà massima attenzione. Sì u pianu in u bagnu hè cupartu da tile o una tapita reste nantu à questu, overstuff u tapore di gomma. A materia di gomme hè una pena un centesimu, ma ti salvarà à u vostru babbu è à falà. Dopu tuttu, slipping on the wet floor, è ancu mantene a zitella in i so braccia hè un mero trifle. Bagnare in questu casu pò diventà un feritu seriu micca solu mamma, ma u zitellu stessu. Ancu before bathing, hè necessariu preparà un reluariu è un termometru per l'acqua. Da u tempu, pudete esse guidata da a quantità di tempu un zitellu hà spentu in l'acqua, è a lyvoda ùn hè micca minatu.

In i primi misi di a vita di u zitellu, in particulare, quandu u cordone umbilicale ùn avia micca esse pulita, hè cunsigliu per un bagnu in un bagnu. Ùn hè micca piacevule, hè ienicu. In acqua di battagghia, hè dispunibule per aghjunghje un extracte o una scorcia d'aromi medicinali. Ùn solu ùn aiutanu micca à guarisce u cordiu umbilicale più veloce, ma ancu cù a lotta cù rashes di a pelle chì spessu apparevanu nantu à a pelle di u babbu. E dopu à l'acqua di l'acqua cù l'aghjunzione di scurfacciu d'arbe, u zitellu sera megliu, per calannulu è rilassante u sistema nervu. Dû u mumentu di u seculu o terzu di a vita, pudete pruvate di lavare i vostri zitelli in un bagnu bagnu chì hè dissenu à l'adulescenti di l'animali. In ellu, u zitellu hè cumincià à movimentu attivamente, sbuffà in l'acqua cù manichi è pedi, splashing è diventendi. Sì, è a compra in un bagnu bagnu havi li so vantaghji - l 'acqua si fraccione assai più lente.

Finu chì a ferita umbilica hè guarita, u zitellu hè megliu per lavà l'acqua furiosa, impediscendu dinò l'ingressu di parechji microbicchi chì sò in u pipe. A tampiratura di l'acqua per a ghjustu si variassi di 32 à 36 gradi, questu l'acqua permette à u zitellu per rilassate è ùn ne perchè micca dannu à u corpu. Se u zitellu hè tutta sana, ogni 10 ghjorni ponu reducià a temperatura di l'acqua da un diploma, à questu aiutu per aiutà à chill the child.

Cumu spessu per sminu u zitellu? A solitu sta dumanda hè spessu intesu interessate in e donni ghjovani. I pediatri sò ricordu chì i prughjetti di u bacinu seranu realizatu nantu à una basa di u ghjornu, anche chì dopu à sferisce a mamma hè tentazione à u so zitellu. Dopu tuttu, a notte di battaglia vi permette di lavà i restani di l'urina, chì pò fallu, per esempiu, di a spina lumbar o ancu a scapula. Tutti i bagni di sera aiutanu à u pezzu di u zitellu in un retirementu più à stagnate. L'omi observante pò avè capiscu chì quandu u zitellu hè seccu à seccu cù una siccugione, immediatamenti accumincia a nod.

À l'estiu, in u calore di l'acqua, u zitellu deve esse più frequenti, preferibile dopu un passaghju in u ghjornu.

U più ideali per u bacinu hè a sera, prima di l'ultima alimentación. U tempu di u bacinu pò esse di cinque à quindici minuti. Prima di l'acqua, u zitellu deve esse spuntate è permessi di ghjittisce in l'aria per parechji minuti. À questu tempu, pudete cunducerà gimnastica preventiva o un maschili simplice. Pusce u zitellu nantu à u panicu, aiutà avà da guidà di l'intestini còpi è u zitellu sete più tranquillità in a sera.

In l'acqua, u zitellu deve esse rinfrescati da pocu pressu, perch'ellu si usa à l'acqua è nisun casu forti. U zitellu scherziu in l'acqua pò esse chiancirai è teme, è diventeranu adupratu à l'acqua puderà arrossghje durante un longu tempu. Oltendu u zitellu in l'acqua, bisognu di parlà cun ellu tuttu u tempu, suttumendu è hè dispiabile chjardu cantà. Sensibilizà a aligrezza di u vostru modu, u zitellu sarà tranquillu è più faciule per traslassi di sta prucedura.

A rimbursà u zitellu in l'acqua, soprapiù cù i palmi di u pettu, a testa è sottu à a volta di a testa. Agghiunciu un pocu remontu è versu, è poi cumincianu a ciaccanti. Trimendu u zitellu da l'acqua, aghjustà immediatamente in una spugna, hè chjaru chì era cun cappucciu. Traspieghjanu a testa è u corpu cù curamente, finu à chì tuttu u mari hè assorbutu. Earani anu da esse squate di cerumen, è lupi è un attache di e lee cù una toalla brusa.

In casu di a malatia di u babbu, i prucessi di l'acqua ùn deve micca firmatu. Per pruteggiri i pori di a pelle da i microbasi dannuvamenti è di i bacteria, hè necessariu di paesi. E a temperatura di l'acqua deve esse unu gradu o dui di a temperatura di u corpu di u zitellu. Stu bagnu acchianà a riluttazione.