Razza di diaperu in u orgogliu di u zitellu

A pelle di u zitellu di u primu annu di vita hè assai vulnerable è deve special care. Ùn lascibarete micca!
Tender, a tela di i zitelli vulnerable di u ligge hè propensa à a sequenza, permeable à tutti i tipi di sustanzzioni è infizzioni, hè propensu à u micro traumaticu. I vassalli sò situati vicinu à a superficia, a grassa di grassu hè chjuca, è sopra levande cuntribuisce à a rapida evaporazione di l'umidità. Hè per quessa chì a pelle di u natuvuru hà bisognu di prutezione speziale, chì aiuta à prevene per prublemi. A più cumuna di queste hè rachjola di diaper. Hè una inflamazioni di a pelle chì si trova in i posti chì anu spirimintatu longu l'esposizione à l'umidità è l'augmentu fretu. À a maiò grandi, i rilivoli di a pelle sò affettati: inguinal, gluteal, cervical, axillary, folds behind the ears. Parlà di i ragiuni ...

Chì ci hè a ragiuni?
U cuntenutu di umidità eccessiva
Prumove a rimorca di u lubricante naturali, distruzendu a barrera prutettiva è facilitate a penetrazione di parechji microbicchi in a pelle. Quandu si face questu?
Cù l'irritazioni prolongati di a pelle cù urine è feme.
Cù crescita di a temperatura di l'uperatori è soprappillamentu di u corpu, cù l'embruturi excessiu.
Quandu u corpu di u zitellu ùn hè micca abbastanza seccu dopu à paese o lavatu.
S'ellu si pò addistà a so linea di l'aderenza di u diaper desérateur, chistu pò esse una retazione di a pelle di u zitellu à u materiale o sustanziu chì cumpone un paniamo.

Ropa di friczione
Questu si ferma si i cosi di u zitellu sò stati da tessuti sintesi. Puderanu i so frittezza di i mite è i scroffè (inclusi i unziunami). L'ultimi pò causà a reazzione di a pelle à a cumpusizioni di u materiale da quale sò fatte.

Cursuri di Risk.
1. Alliure in u zitellu.
2. Eppessità di u pesu di u corpu, causata da a violazione di i prucessi metabolichi.
Allocate 3 gradi di rash di diaper.
I diploma - nantu à a pelle una pezza rossa, ma a so intigritta ferma intacta.
Titulu II - addurmarmenti addossu, ci sò e microcracks, l'erosione.
U gradu III hè carattarizatu da vermiculite pronunzia, cracchi, erusione, à a furmazione di ultracere, a coghja si cumprendi da pustule.
A sta foto nantu à a pelle hè accumpagnata da prucia, ardente, sensibulite dolorosa, u zitellu si sporta, irritable, capriccioso, spessu chiancennu, senza dorme.
Cumu esse, chì faraghju?
Senza senza interruzzione, sperendu chì "passà per ellu stessu" ùn deve esse in ogni casu.La mancanza di trattamentu farà u sprezio di a ferita à e grande spazii di a pelle, cumplicando l'attache di infezioni bacteriale è fungiali.

I diploma
Normalmente pudete fà senza trattamentu.
Hè abbastanza per piglià a cura di a pelle di u babbu, di modu di modu cambiante pèanni è di serviette (in tene, è dispunibuli). U zitellu ùn deve mancu stata mutu, ma in un pudneru u zitellu pò stà per un massimu di 3 ore (significatu à u diaperu secondu). Inoltre, avete bisognu di lavare a pezzu dopu ogni cambiamentu di u diaperu è l'alimentazione, è poi secremente a pelle, in particulari in i rotuleti.
Hè valuientu di abbandunà a pelle di u zitellu apertu, regula regularmente bathu di l'aria (se a cundizioni ecunòmici permettenu, da quandu, più freti è più longa). Pruvate ancu fàlla di dorme cù un culo spaghetti, cundottu nantu à un puddicu di cuttuni prima. Hè dinò efficace per questu scopu di usà un secadoru per seccià a pelle, appliuncià à una distanza più vicinu di 40 cm è cun un modu di caldera debbitamente. Appena appicca à i pedicures di a pelle è à u circondu di u criaturu pè u diaper o à una crema protettiva especial, lasciemu è impicciate, è poi sussiggittinu migliori.

Higiènici per cura di u zitellu sò qualificitu qualità, senza risultà allergii. Aduprà megliu in farmarii o specialità di i zitelli.
Anu ancu utile sò bagnu sessile caliu cù l'aghjunzione di scumparsa di l'scorcia di quararina, chamomile, stringe, ma a cundizione chì u zitellu ùn hè micca allergii à elle. Per a so preparazione 4 tavulini. Cogni di materia prima secca pour 1 litru di acqua fogera è insistenu à un bagnu di acqua durante 30 minuti, è pozzu scorri è vintu à u bagnu. A temperatura di l'acqua hè di circa 36 ° C.
Se in u primu ghjornu di stu cura ùn avete micca nutatu una dinamica positiva, pruvate cù l'agenti protettivi therapeutiali privati ​​in forma di creme o ungulate, chì sò venduti solu in i spiegatorii. Ma in ogni casu, prima di usà, hè bisognu di cunsultà u duttore, postu chì ci sò parechji sapienza in u so appuntamentu.

Paga attente à u menu di u zitellu (l'intruduzioni di novi mischji, u cunsumu eccessivu di i zitelli di proteini, i zucchi di zucchero è di qualsiasi innovazioni in l'alimentariu) è agisce a dieta. Quandu allibera, analizà u menù di a mamma.
Sì u zitellu ùn passà per un raghjone per un tempu longu, occupanu maiò larghezzi di a pelle, è in i cracke di a pelle, l'erosione, l'vesicule, i pustuli - hè una occasione per un contactu immediatu cù u duttore.

II gradu
In più di l'altitudine, u duttore spessu prescriva l'irradiazione ultraviolet di i spazii influenzati di a pelle, cum'è ungnevi di l'articuli ditti "parlatorii", chì sò esaminati individuali da u duttore, chì sò furmulati in modu di prescritta in a farmacevule, cuntene sustanzi di siccari (talc, zinc oxido), glicerina è ecc. In presenza di pustuli u vostru duttore, probabili di venerà, ricumandemu di trattà cù solu solu di verde brillanti.
Per lavà un zitellu hè megliu in una solu suluzione di potassiu (permanganatu di potassiu), ligeramente rosatu. Per fà questu, in un pezzu separatu in una piccula ammontu di l'acqua, dissolve 5-7 cristalli di permanganate di potassiu, è pozzu perchè in parechje stale di gasche. A solu suluzione si pò aghjunghje à u bagnu. Questa scrupulousness aiutà à evità i microburni di a pelle di i zitelli chì venenu in cuntattu cù cristalli dissolutivi. A durata di u bagnu hè di 5-10 minuti. Se u duttore urganizeghja, pudete continuà aduprendu eterna.
A cura di a pelle seguite u listessu accostu, l'accessu frequenti di l'aria à i spazi affettati hè necessariu, quella aghjusta à i prucessi cicatrises. A robba, u diaperi, i diaperi sò lavati cù cura cù u ferru.
In u casu di pruvucità secca, i malatii allergii (diathese), u duttore pò prescribile boni d'antistamini.

III gradu
A rachjola di u diaper hè moltu più difficiuli di trattà. Per quessa, una volta, vogliu chjudarà l'attinzione puntuale per l'assistenza medica. In i casti senza trascuratori, i lozi sò prescritti cù suluzioni di nitrate di auro, rivanol, tannicu. I ricetti nantu à elli cù una indicazione di a cuncintura necessaria prescritata da u duttore, sò fabbricati in una farmacevule.
Dopu pudia à livellu di e superfici di ghjiornu, sò variati emulsioni è pastes cù proprietà bactericida. Mentre l'umidità ùn hà micca sparata, ùn pudete micca aduprà fondi nantu à una basa grassa (ungulates, olii) - creendu una film nantu à a superficia, interferenu cù i prucessi curativi.
In particulare, saria dispunibile per adettà i ghjovani omi da seguì u cunsigliu di "avuti è vicini" per spruvà a zucca di u zitellu cù fècula: ùn hè micca sterile, si mette in clumps in folds è si stessu hà effetti dannuvuli. E diversi erbe è infuzjonijiet jistgħu jikkawżaw reazzjoni tal-ġilda mhux mistennija, li biss jikkumplikaw il-problema Ricurdativi chì i fondi chì aiutanu u zitellu di u vicinu, pudè micca troppu à l'altru, o aggravate a situazione. Hè impurtante solu attentà à a cundizione di u zitellu è qualsiasi cambiamenti in ellu è chjamà u mèdicu in tempu. dutturi nny scunfinisce a causa di l 'cun pricipitazione diaper hè u vostru pistìcciuli, prescribe cure degne, ti dugnu qualchi punte à cura, in u rispettu incù l' avvisu di cunsumu, cù una linia applicàrisi cù altre Specialists cum'è signali.

Sguassà a pelle
Piglia u fioru cù ogni cambiamentu di diaperu (circa 8 volte à ghjornu). Utilice u servitori umdi per l'ultimu risorse, quandu ùn ci hè micca accessu à acqua corrente.
Prima di vestitu, a tela di u zitellu deve esse secondu è trattati cun una sicurezza speziale.
Pigliate a regula di spiccà per andà di u zitellu durante un momentu naked (da 2-3 minuti in primi simuli di vita à 40-60 minuti annu).
Cù prucessi higiènici, ùn esiste micca. Sapori pò rindiri la pelle à u cuntenutu di cumpunenti alkalini. A irritazione di a pelliccia pò ancu essa causata da a durata è di a freccia di l'acqua, a temperatura di l'acqua, u tipu di sponges utilizati, toallas, diversi additivi in ​​acqua di l'acqua (spuma, sapun likwidu).
Un zitellu sanu di u primu annu di a vita deve esse bagnati sicondu u schema di seguente.
A 6 mesi di vita - ghjornu per 5 minuti, a temperatura di l'acqua 36.5-37.0 ° C.
Dopu à 6 mesi - ogni ghjornu dopu à 10 minuti à una temperatura di 36,0 ° C.
In stagione caldu, annantu à l'età, un zitellu hè bagnatu ogni ghjornu. Utilice u soapu hè cunsigliu micca più spessu 2-3 volte à settimana.
À a fine di u bacinu, duverà annantu u zitellu cù l'acqua, a tampiratura chì hè 1-2 ° C sottu a temperatura di l'acqua in u bagnu.

Piglia a pezzu regularmente, dopu a difecazione - vi assicurà.
Ùn lasciate micca u zitellu in diaperi umiti è sgranati. Amparà regenerà i diaperte solu. Per pruteggiri u lettu è u stroller, usa oliu nantu à una cinta tissus è di draper solu.
A prutezione
Aduprate per a cura di a pelle solu mediate speciale, hè vera utile à spulatura moderata. Attentu, cù e napulità in mozambuli riabilitariu, a pelle di parechji zitelli hè sensibilita per elli.

Ropa
A so funzione ùn hè micca solu per pruteggià u zitellu da una grande perdita di u calore, ma per esse transpirazione, fatta di materiali naturali, mentri à u stessu tempu ùn deve micca sensibilizà u soprappremente o movimenti di restrizzjoni. Particularmente preferitu sò i sustanzi higroscòpique, bè lavule (tessuti di cuttimi, articuli, articoli). Underwear - solu da tessili naturali.
Quandu lavare, pruvate d'utilizà solu solu apposta per i cose di i zitelli. Sempre chì cambiassi u zitellu, fate cura à a cundizione di a pelle, arruganti: chì fussi ridottu, se a robba ùn hà micca frettu a peddi di u zitellu.

I scopi di cura per a pelle:
prevenzioni di irritazione è danni à l'epidermisa (a superficia di a pelle);
mantenimentu di a microflora necessaria nantu à a superficia di a pelle.

I manere di ghjucà i scopi:
una prudenza di cura di i prudutti di a pelle;
l'exclussioni di irritanti;
a prevenzioni di u cuncrettu di a pelle cù i secrezii naturali di u zitellu (urine, feces);
eliminazione di fatturi meccanichi (fricciazione);
riducendu l'impattu di l'umidità nantu à a peddi di u babbu.