Muri di sicurezza per muzzicari animali

In tempu cù u sensu di aligria, sguassate di a soledad è ancu aiutà in u trattamentu di u malatie di u cori di u sistema nervu è l'animali pò, ancu s'ellu ùn hè intencionatu, perchè mai un dannu impurtante à a salute di i so patroni. Cusì avete bisogna sapere di prublemi di salvezza à muzzicari animali.

A meni si pò mossu è i cani domestici, è ancu i misgi.

U periculu principalu cù i piccati di i ghjacari hè a rabia. Hè una infezzjoni fatali, trasmessa cù a saliva di i mammiferi, principalmenti di cani (più di u 50% di i casi).

Quandu a minaccia hè eliminata, u cane hè spugliatu, è a vittima hè assicurata è purtata à i sensi. Essèndusi vicinu a casa, accumpagna u bagnu prima. Cù forti forti è sporci di a salute, immediatamente chjamate una ambulanza.

Prima di tuttu, trattemu a ferita. Sementu ùn devi esse teme - à u cuntrariu, impedisce a saliva di l'animali - forsi u paci - da entre u corpu. Di sicuru, tuttu hè fine in moderazione.

Renteu cù un savore caldo (da u soapu di u soiu) u mortu durante parechji minuti. Certi sperti vannenu trattà a ferita cù una suluzione di perossu di l'urugese. A pelle di muzzucu trattatu cù l'antisepticu - una solu suluzione di potassi, una solu alcoòlica di iodu o solu l'alcool.

Seccu u muzzicu in cundizioni sterile è applica un bellu.

In casu di purgazione severa, piglià mette per fà stà l'uttene un torniquet o bandage.

Se qualche parte di u corpu (orecchie, dite, etc.) sò stati scatti nantu à u muzzicu, pacà in un saccu plasticu limuru, indicanu u nome di a vittima è trasfiriu à l'uspitalu quandu a vittima hè ingressu.

Sì u cane hè domesticu - ricurdendu u risicu di l'infuzzione cù a rabia, in u quale un valuta fatali hè inevitabbile, se ùn principia micca u trattamentu, dumandate un certificatu di vaccinazione di u cane da u so patrone. In casu chì u cane hè strada, infórmate immediatamente à u serviziu veterinariu statutu nantu à u casu di l'attaccu di u cane à una persona. Dà l'infurmazioni nantu à a lucazione di l'animali à l'atticulturists.

L'indirizzu in u puntu traumatologicu vicinu - u traumatologu aiuterà è detarà i danni causati da picurane. In l'istituzione medica piglià è tutte e misure necessarisi per prevene a ràbia.

Ma chì ùn hà bisognu di fà hè aiutà un virus di rabia chì puderia acquistà in u vostru corpu. U virus hè diretta à u sistema nervu cintrali. U pianu di l'incubazioni dura da 10 à 90 ghjorni, in cunfurmità cù a so assignata è u cursu di a vaccinazione - à questa ora solu per influenze u vostru sistema nervoso hè in tuttu inacceptable. Parlà di l'usu di l'alkoħolu è di l'altri drogherie chì deprime u sistema nervu cintrali.

In a bocca, nantu à l'anguli è furu di u cat, assai microorganisimi vivi. A so ingressioni in u corpu umanu cù picurti o scunviata ponu purtà cumplicazioni, u sviluppu di infizzioni è di malatie periculosi. Cusì hè rapida è cunsciente per riacconda à i morsi di cat. Prima di tuttu, hè ancu necessariu di revelà si u ghjattu ùn hè micca rabid.

Cum'è cù i masticari di cane, rinfriscenu u locu muzzicu cù acqua cale è sapone; naturali sagnante hà da aiutà à sguassà parechji di i microorganisimi feruti in a ferita. U risicu di più infuzzione reduce a vendezza di gaza umita cù l'perossu di l'urugese. Ùn aduprate micca una lana di cotone per vandaliserie, perchè serà sussegwentementu difficiuli di sguassà e so reste da a superficia di ferita. Cù u rigistru à un duttore hè necessariu - per determinar u cursu di trattamentu. Tuttavia, piglià passi per scopra si l'animali hè scatched (u scratched) hè u traspurtadore di ogni infezzjoni - vede u cat à u vetu. Un cat suspettatu di a ravita si deve esse isolato.

Ci hè più difficiue sè vo site ghjustu da un catattimentu. Eccu alcuni di i consecenzi di u cuntattu cù i denti è di u pane di questi animali:

Dopu à quì sopratuttu, pudemu dì chì e prublemi di salvezza fatta in tempu cù i piccati d'animali affissà aiutanu à mantene a vostra salute è a vita.

Pagavi attenzioni à a prevenzione: prutegge da u cuntattu cù l'animali di qualcunu altru, chì e cundizzioni di a pritisa ùn sanu micca. E i vostri animali di rigalu per esibittà u veterinariu per pruteggiri contra i periculi possibili è elli, è sè stessu.