Dating for marriage: matchmaker

Tutti i ghjorni cammino di a cità da un paese à l'altru. Per l'educazione è, forsi, da a vucazione, sò in infermiera. Vogliu aiutà à e persone in u prublemu, per quessa aghju amatu u mo travagliu forti. U ghjornu ùn era micca notu per qualcosa notable. Ma solu per andà à u paci era à l'altru finale di a cità. E u tempu in u ghjurnale eranu, cum'è in un conte di fadas, ùn puderete micca vede nunda! Dopu à u matina u celu hà riguardu un nìulu grisu, è a neve cariu cun flocetti. Mentre ch'e aghjunghje stu discorsu, mi cursi tutti in u mondu: passighjati, avutri cuntrolli, è u tempu ... In generale, aghju pigliatu à Maria Grigorievna una ora dopu chì avemu accunsentitu. In quantu à u male, a porta hè stata aperta da a so figliola, chì ùn era micca piacevule à mè, chì à trenta è cinque hà cunzidiratu per esse u zingia di a terra, ma in fattu era solu una patrona old maid.
- A quale? - Liza hà dumandatu risposta, ma ùn cunniscia solu.
- Lizaveta, pozzu passassi? Maria Grigorievna stava già aspittatu, prubabilmente. Dopu avemu finitu l'esercizii di riabilitazioni è accunsenu à a visita dopu, salutu cun bellu ghjornu à a strada frostilya. Ma era cuntentu di prima, perchè darrere u zogliu di l'intrata era un velu di neve! Dopu aduttatu nantu à a cappucciu, hà ghjucatu in u carru, è hà trasfirutu nantu à u sediu, mette a chjave in u sguardu di ignizio, è ... Nunda! A mo vèrgini ùn era ancu strannutu! Sò parte di u carru frustrumente è cuminciò à circundà. Allora aghju falatu u signu di "Farmacia".

Ùn ci hè nunda di fà , aghju avutu esse coperto per aiutà. Dopu u buttregiu era un omu gufu chì hà rispostu in una cella in sorpresa, sente a mo sentenza per aiutà cù a riparazione di u vittura.
"Curnutu, ùn sò micca un meccanicu, ma pudemu vede ..." u zitellu hà brusgiatu. Dopu cavu per un pocu minuti sottu a cappucciu, u stranieri dissi i so mani:
- Eppo, putissi, aiutò ...
- Oh, grazie! - ringraziatu u so salvezza, è da volta in u salonu è partiu.
Era cuntentu cù u calore è u fattu chì stava in casa, chì ùn avete mancu esse ridiculously chì l'aghju avutu l'addevu di u zitellu in a farmazia. Dopu tuttu, ùn aghju micca ciò chì faria per ella senza u so aiutu. Dopu trè ghjorni, aghju avutu a stessa strada di a casa di u paci. Furtunatamente, a porta ùn era micca aperta da Lisa, altri ùn aghja avutu esmerzatu per mòglia, è cusì avà, m'avissi avutu responitu ... Allora avissimu avutu cuncorsu a parolla per a parolla. Allora Maria Grigorevna avissi rifiuttu i mio serviziu, è ùn aghju micca perchè perdu di ingreziamenti supplementari. In generale, u ghjornu era immillorable! Sì, è u clima hè bonu: u sole di brillanti, sante chjappi in paese, sparrows chirp ... Lepota, in una parolla! Puderete a mo sorpresa quandu aghjunghje à a porta di u vechju, ùn pude micca inseritu a chjave. È avvicina da u passageru, ma ancu ùn hè u listessu divilu. "Sì, chì hè?" - pensa à u so core, è guardò inde u signu di a farfalla ...

Ci vò rinviatu per aiutu à quellu pecuri bonu. Hè una vergogna, ma ùn aghju micca dumandà u so nome l'ultima volta.
Dopu tramplucchendu à a porta, andava à una particione di vetru cù una finestra.
"Err ... Hello". Ti ricùardi di mè? - accuminciò a vargogna.
"Curnutu, mi ricordu", u zitellu assèdiu. - Ancu u spizzate u carru ...
Ùn hai micca capitu l'ultima frase. Argumenta o dumandatu? Infatti ma puderia sapere, cum'è questa ora ùn aghju avutu à una droguerìa ùn per i medicini.
- Oghji, sì, u carru spalle ... Ai dicu, sò u nome di Lena, - eru smillatu. "Ùn aiutà micca in stu tempu?
U ghjovanu pharmacist cresce u so cell in sorpresa.
- Voi sicuru d'avè bisognu di l'aiutu? Aghju dichjaratu chì ùn cunniscenu assai di i veiculi ...
"Eppuru m'arru ùn ne hà qualcunu à turnà." Ùn aghju micca qualcosa ...
"Sò cusì", dissi u zitellu è pigliò u pilatu di stemma. - Se ùn ci hè nimu, sò prontu! Sunnò enigmatically, è andemu.

In a strada di u carru u zitellu hà dettu chì u so nome hè Seryozha, chì ellu vive in una casa vicine è travaglia in a farmacia da u luni à u vennari sette ghjorni à simana. Ùn aghju micca impurtanza à l'infurmazioni nantu à u so cummerciu di travagliu. Bonu, ellu disse è hà dettu chì quì, in fattu, questu? Dopu cundottu cù i chjusi, Sergei hà travagliatu à a farmazia per qualchì instrumentu, è quandu u turnò, hà apertu a porta malata senza alcuni problema.
"Allora hè tuttu." - U zitellu mossi in manu è mi facia curà. "Ci hè qualcosa chì puderaghju fà per aiutà?"
"No, no, ringraziu". Avete agitu ancu cume! Adieu!
Aghju pigliatu in u carru è, strufinendu l'altu figura di u novu amicu, de sternu pensava chì era strana d'estremità: u mo carbu hè annunziatu in u stessu locu. È sempre, hè bè chì u zitellu simpatiche ghjùnghjenu in u salvamentu, è ùn avete micca deveru mutu da u friddu in anticipazione di u carretta. Tutti i cammini di casa, ricordò l'ochji di risidenza di Seryozha è u surrisu misteriosu. E perchè ellu staghjina cusì stranellu? Iè, è a dedicazione à l'agenda pienu ancu causatu sorpresa. Bonu, valenu quì. Quandu era tempu per una altra visita à Maria Grigoreevna, mi cunsumi scenteddu cù u me perfume favorito, è, da esce da ellu, hà ottene un brillo è manicò u fugliale per un bellu pezzu per i labbra. L'animu era alta, vulia cantà è ballà. Hè a culpa di u clima maravigliu, o hè statu solu per qualchì mutivu chì a primavera travagliava - ùn eru micca. Avvicinava u carbu cù qualcuni scantu, perchè a rotazione di u dorsu in a listessa chat room ùn pudianu aiutà, ma suggerenu chì ci era quarchi cosa in male.

Quandu ùn aghju micca truvatu i chjavi in ​​u mo giacchetta, pensu un pocu. Ma quandu ùn eranu micca quì, è in a purse, chì deve esse digerutu da u cima à u fondu, era scantatu! "Pè pirdutu? Ma unni? "Diciaraghju a verità, in u mo core, aghju cuntentu chì dopu avutu per andà in a farmazia è dumandate un favore. À vultà à a porta, Seryozha rirennu felice è disse interrogativamente:
- Una volta qualcosa cù u vechju? Guessed?
- Seryozha, hè solu qualcosa di mistica, ma u prublema hè veramente in u caru novu. Ùn ponu truvà e chjave ... U mo eroi volte à turnà à aiutà, è andemu per truvà i chjavi mancanti.
Avemu digià vicinu u carru, cinque volte, è andò in l'entrata di Maria Grigorievna. Nunda! Ci avemu dicisu di vultà à u carru è mi dettu. Circundendu, Serezha hà pigliatu una vaghjula è cura cù cura di scorchizzione di u guttone di rossu da u brisbane.
"Mi piace cumu truvate e vostre chjave", hà dichjaratu cun bè è hà aghjustatu: "Ùn dì micca chì l'aghju scopatu in u salonu!