Aghje a pelle di mani è pedi

Perchè a pelle di invernu di e mani è i pedichi necessanu a attesa particulari, anche si pone in u calore è cunsulazione di calzini è guanti? Hè necessariu di moisturiserà a pelle di e mani è i pedi, è ùn pudere micca affare di a sequenza di a pelle.

A nostra pelle hè un veru baròmetro. Mentre chì l'aria hè ùmola, si senti stuposa, ma vale degru di friddà a ghiacciata - hà da esce da u rubu. E spessu ma ancu a fàccia, sempre oghje à u friddu è u ventu, ma "panniculati", pezzi chì i pezzi chì certi pezzi, cum'è e mani, spessu pesa. In u invernu, bisognu d'assistenza è cura. Perchè è qualessu? Intendemu di capì.

A pelle di e mani è i pedi hà parechji funzioni. Cumpressioni in tutta a pianeta è quasi a propria assuluta di i glànduli sebacies, da questa a tendenza à a sequenza, di sbuccerà è di cracking. Ma ci sò assai glutiniati, cusì in un mittens o calzini caldi assai facianu un "swamp". U calidez còmicu di e mani in l'invernu ùn hè micca un ideale passendu. In i guanti liuzzi, si congelate immediatamente, perchè in u corpu fretu tira u pesu di a forza nantu à u calore di l'organi internu. In mittens - preyut. Allora averemu scuperta per truvà una petite chjave in a purse o rùvate u numiru nantu à u telefuni mutuu, è a pelle fughja in u fretu frette ùn hè micca pitrunau ch'è a buccia palla. Perchè a so superficia hè rotta, congela più fondu è hè ancu un scocu per una pate nuvida in umidità è temperature. Hè necessariu di cuntruinu à a moisturiserà a pelle di e mani è di pedi prima di sorte in a strada in u staghjoni di l'invernu.

Footsteps constantemente suor in winter . Dopu tuttu, ùn ognunu ùn hà l'oppurtunità di cambià i scarpi in pittusi lumi in l'uffiziu. E sì ancu i scarpi fatti di i materiali artificiali è i manciari sintesi chì ùn permettenu micca a respira di a pelle! A pelle di u pede si spicca è umilianti, cum'è in a preparazione per una pedicure, a so prutezzione hà una forza di debilità. Chistu pò pruvucà e malatie fungale. O, almenu, portanu à a desidratazione è à a pelle. In vista di u fattu chì i piedi hannu una capa grossa grossa, i cracke sò facilmente cunformati cusì, chì catturanu micca solu a coperazione di caghjuli mortos, ma ancu a caccia vivente sottu - a ferita torna cusciosa è guérison per un bellu tempo.

A cura di a pelle di Winter ùn hè micca cusì complicata. A cosa principal hè di implementà di manera sistematica. Prima, avete i "mittens" dritti. L'ultimi di tutti - di lana cu un rostu naturali di sita. A suttura assicurba perfetta l'umidità è l'evapora cum'è cusì bè, perchè e mani ùn mancani chjappi, è e mittens sò sempre sicchi da l'internu. Attenti à i guanti finlandesi di la lana d'ovina Merina. Forsi ùn sò micca brillanti cum'è sintesi di moda, ma sicuramentu più utile: a lana ùn hè allergenica è hà un effettu influinti antiinflamatoriu nantu à a pelle irritata. Hè megliu abbandunà u saponu alkaline. Invece, utilizate i zitelli, u più dulce, per esempiu, sapmu pè i zitelli cun dermatite atopica "Atodermu" di Bioderma. Dopu a lavura di a matina, appriccià una crema di mano. Idealmentu, cumprendi: cumpunenti di moisturizà chì aiutanu à restaurà l'integrità di a capa superiore di a pelle è a so filatura di u lattice à lipidica, è di sustanzi chì si trovanu umiditati: l'acid hialuronicu, u collagen, un complexe di vaseline-glycerine, etc. cumpatitori nutrizionale: aminòcidi, àziunidi insatu, etc. i criocinfettanti sò molekula speciali chì prutegge a pelle da a ghiaczione.

À e mani è pedi, menu friddi in u friddu, avete bisognu di migliurà a microcirculazione. Ferrovini i navi cù l'aiutu di bande chì cuntenenu. In alternativu, per 5-7 minuti, immerse your hands / feet in acqua fridusa o calda. Continue durante 30-40 minuti, è poi poverete e raccogliri, è aghjunghje in una bagnera. Includite nantu à a vostra dieta cunserva ricca in vitamini A, C, E, D è à essenziali grassu (codice di fegghjinu, pisci grassi) - sti nutizie migliurà a cundizione di i vini. Aghju ricumandemu à preparà a preparazione di ginseng o radiolucenti 15-20 gocce à ghjornu nantu à una basa di ogni ghjornu. Hè un ingrossu attenti à i navi.

Ùn impedite a circulazioni di sangue cù i scarrichi strette è guanti. Petti mollate pèrdite u calori più veloce, perchè ùn permettenu micca a sudari, l'usu di l'antitimi. Dopu avè principiatu per foglie, avemu sempre friddu da i tips di i nostri ditti, vistutu calmericu.

Sì l'ipotermia passa, pudete calenzà i dete in calde (nimu più di 30 ° C) acqua, è poi li fòrmanu cù u camphor o l'oliu d'mustarda, chì causanu ruborbu, u flussu di sangue.

Sì i vostri mani è i pezzi friddi in tuttu u tempu, assicuratevi di cunsiglià un duttore: questu pò esse un signalu di malatia endocrinu o prublemi cù a spina: i musculi sò spasming, i vini sanguini sò esprimati ... Se ci hè osteodondroziu è cambiamenti in a regione cervica - i mani faticanu, si in u lumbar - stops .

A crema ùn hè micca un capeddu. Per prutezzione di a pelle di u fretu, ùn deveria micca esse cundottatu cù un capu finitu. I scientifichi di u Giappone di l'Università di Tohoku, truvaru chì i friddi causanu infezzione assai fina di a pelle, chì si manifesta da sensibilità aumentada è vermiculata, è pruvucatu: sta inflammazione hè stata ottata da un filtru facilmente.

U più grassu grassu salvu per a sera. Applientatu nantu à e mani, misi à colti à flanelle (pudete cose à voi stessu in a forma di dui sacchetti) è si ponu a ferra da 30-40 minuti. Dui o trè volte à settimana, trattate a pelle cù una machja, - questu puderà di scurza e migliurà a penetrazione di nutrienti. L'emollientu più sèmplice è più effikau per i mani pò esse preparatu in casa: mix 1 tbsp. l. Calendula fiori è circa 100 g d'oliu vegetale, fervuru, falla fruttu è tende. Aduprate a mistura è sottu à u mitallu.