Aromatic baths

Ùn sò micca sempre benvenuti l'invernu crescente: assai ùn piaciunu a nebbia fretura è adattazione, perforendu u ventu displeadore, u frosty frost, u statu generale di nevette chì avemu avutu in sta stagione frigia. Per a prutezzione di l'effetti di a temperatura nu certe, sò oghji obligati d'incàmodu, soffrenza, è per chì a nostra pelle hè isolata da l'ossigenu, ùn ùn so arene cumu saria, ci hè una violazione di microcirculazione in u nostru corpu. Inoltre, spessu tissu fattu di materiali artificiali, pruvucalla microtraumu à a pelle. Per via di tutte sse cose, a pelle principia à scorcia, pruva, hè una sequitezza è l'irritazione eccessivi. Ma ùn sia triste, perchè invernu - questu hè quellu tempu quandu pudemu assicurà cun noi parechje prucessi di tavulinu. U più accessibile è piacevule hè u bagnu aromaticu. Aghjustì, in u calore di 30 furmagliu per fughje in acqua calde ùn hè micca assai piacevule, ma in un invernu l'sera, l'idea di un bagnu cù i vostri additivi aromatique prediletti pò levantà u vostru umore longu prima di u prucessu stessu principia.

Sì stati stancu per un ghjornu intremu, un modu excelente per sguassà l'estressi è a fatigue accumulate seranu per piglià un spedinu in caldo. È se cumprà u bagnu cù l'scuma di l'aire è aghjunghje un pocu drittu di l'olii aromatique, l'effettu di un prucessu rilassante seranu veramente stunning. U primu, quandu si puderebbe arumu bathu, pudete inalà una muntagna sana di variate scents fragranti perfetta chì anu un effettu benefizièvule annantu à u vostru sistema respiratorju senza peghju di qualchì inalatu. Sicondantu, l'aroma di l'olii agghiunciutu à l'acqua piglianu a prutezzione di a pelle, ciò chì significa avè un'operativu terapicu è cusmeticu in u nostru corpu. Per diverse situazioni, unu deve selezziunate i so esteri aromatique.

Prima di vultà in l'usu di l'olii essenziali, deve cuntene un numeru di reguli semprici nantu à cumu applicà. L'aromi ùn anu micca dissolvi in ​​acqua per esse, per preparà un bagnu, hè necessariu di mischjà l'oliu cun un'emulsifier. Quandu l'ultimu u melatu, o melatu finitu, u melatu, u latti à u latte crudo o u lattu hè perfettu. L'acqua per un bagnu cù l'olii aromatique sò circa appressu à u listessu chè a temperatura di u corpu umanu (30-40 gradi). Ùn fate micca troppu caldu, perchè in questu casu, a sudara si forma abbastanza intensa, chì si forma una film protettiva à a pelle, chì impedisce a penetrazione di l'olii essenziali utili in ellu. E ùn cumincià micca di vagnari troppu oliu in u tubu per a prima volta. Quarchi putti sò abbastanza. A dosazione hè megliu cresce à pocu pressu, è da quì l'effettu desiderate ùn vi mancu st'offerta.

Per appruvà a pelle seca, l'olii ideali sò lattanu, geranium, jasmine. Sughjurtà l'irritazione è nutriscia a pelle. A pelle Azzurri olii essenziali chì ponu stretchjà i pori: ylang-ylang, lavanda, chamomile. A pelle normale vole ancu di restu è grooming, è l'ottima ottena serà: mint oils, roses, lavanda è camomile. A pelle aghjunghje à a cura è responde cù una cundizione bisognu à tuttu u longu friddu invernu: sbuccerà è prucezione passanu, i coghulidi fissi allusingà, u tonu scenderà è ti disturbe cù bellezza sana.

Sì a sera hè stata publicata, invece di bagnu seduce bisognu à piglià un tonificazione per fighjà culopante è sintonia per divertisce. Quì pudete aiutà aiviru è rosariu. U corpu serà culuratu d'energia, è l'ànima - cù glee è anticipazione di l'avvenimenti piacè. Ci hè situazione chì quandu ùn ci hè nimu per i prucessi di l'acqua, è per calvinallu i nervi, dà o belli è rallegassi rapidamente o in u travagliu si metti un prublema, a suluzione di quella eluda. Ci hè una solu solu solu: una lumera di pocu arulu è una mischju di odori. Perfettamente optimizà i prucessi pensati di una mistura di l'olii essenziali di u limonu, a zucchero, lavanda. Una custusione di vivacità darà una mistura di olii di rosemary, pomelo, menta. Sage è i pseudònimi aiutanu à ridette di l'irritabilità.

Enjoy enjoy pleasant aromas at work and at home, and your life plays with new colors!