Regoli per i genitori di crià i zitelli


I zitelli sò una rifarenza di i genitori è a parsunalità, chì formanu u caratteru attraversu l'azzioni, successi è scunfitti. Cume hè spessu per esse appughjate in u tempu? Cunsiderate e cunsiglii principali è e regule per crià i zitelli per i genitori.

Defensa l'interessi di u vostru zitellu è à u tempu chì hà influinzatu cù un esempiu pedagogicu, ghjustu è currettu hè un travagliu impurtante in l'educazione di i zitelli. Ma ùn hè micca fatta fà. A almenu perchè in certi mumenti, l'effettu di retrovisibilismu è à sente l'opinione publica hè attivatu. Hè, cum'è ghjustizia suprema, esige una decisione incondizionale è unerring. Ma i zitelli, i so bumbuti, a lèpara, i trucchi ùn sò micca criminali, intenionale è speciale. È una di e assai strumenti di sapè cusì u mondu è à truvà u vostru locu in a vita, a societa, u statu. Stu muvimentu di avantaghju pò largamente possibbili è hè dovutu à a bona vuluntà interna chì i genitori poni in u zitellu. È s'arrisicò quantu era sicuru è in unshakable in i so fundatori principali, i baleni di u so mondu-i so parenti. Hè adulti in l'ochji di i zitelli chì aghjunghjenu i principii basi di a quali una vera storia hè custruita è l'accolta a vita accumule. E ora imaginate chì in un ghjornu, momentu, duranti o dopu l'incidentore, queste funziona anu collapse. Cumu:

• Ogni incidentu di a parte di u zitellu hè attribuitu per ellu cum'è decisione precipitante, chì guverna à una stringe di pruibbizzioni è rigore cuntrastu.

• Stavate l'etichetta di l'instigatore è u principale rispunsevule di ciò chì hà fattu, suggè ch'è u zitellu pò esse culpabilità di tuttu ciò chì sia. Cum'è vulete cresce, sta creazione serà aghjustata à tali puntu chì un adultu sarà scantu d'azzioni, ancu i più primarii o nobili. Hè ovutamente un perdatore.

• Duplicite duplicità è resentimentu intolerable, quandu u tet-a-tet cù u zitellu hè accettatu da a so banda, ma hè necessariu di parechje à un terzu, un forasteru, cum'è u cumpurtamentu accumenza cù a salvezza: "E chì diciarà a ghjente?", "Se ùn punisce micca, per un parent matrimoniu, serà cunvalidatu.

• Aggressioni, cuntrollu, cuntrastu causatu in l'addezia cum'è una misura di proteste è di disprezza di tollerà un stile di crianza. Questu hè questu questu quandu l'observazione hè vera chì i figlioli l'ubbidienti, còmpiu per ogni adulti cù a manu ligera di i genitori, in u 99% di i casi teni i difficultà di u periodu di transizione. Alas, anu bisognu di gravidenza in una vita adulta indipendente.

Queste l'esparazioni sò solu a punta di l'iceberg, chì ponu colapsà in enormi pastelli di ghiaccio è derail più di una vita. Dopu tuttu, si u trust è a fede in u sustegnu di i più parenti sò persu, u restu hè impurtante, senza scary, insignificante. Ùn ci hè questa responsabilità è quellu chì i zitelli pruvate à l'uriggini, pruteggiennu u restu, a salute, un statu di mente.

Hè veru chì i genitori ùn ponu micca avessà a valuta adattazioni di l'azzioni di i so zitelli: l'adiscenu incondizie è spessu cegamente. Ma ùn hè micca à ghjudicari, ma di l'amore è l'accettazione di u to figliolu. A prustazziunità per viaghjà a vostra vita vicinu à ellu, è ùn ne micca vita una vita adulta cumuna. Sò cum'è ange guardià chì ponenu, salvà, sustegnu in i momenti di ricorsu per aiutu. Eppuru, se u travagliu, ci hè un cuntattu d'una cumprenda cusì dilicatu è amici. In fattu, chì fate chì i zitelli anu da vede quandu si stumblanu? Censurà, e caratteristiche negativu, a vergogna publica - micca in tuttu. Ci sò ghjustici, scuraghjiti è, in certu puntu, confused. I figlioli ùn ponu micca calculà e cunsequenzii è e manere stile da situazione pratiche. Hanu u massimu di sforzi per implementà u pianu, è solu creciutu, hà amatu per vede i so azzioni in a projeczione di influenza nant'à altri populi è a so riputazione, l'opinione è a valutazione di l'altri. Tuttu chistu serà. Intantu, avete bisognu à esse pazienti è pacienti. Pruvate seguità a règula di crià i zitelli:

• Se avete fattu esse attualmente un attu chì u zitellu hà toccu l'interessi di una altra persona, ùn hè micca impughatu per assicuratevi a relazione. A vittima, tistimiedetta - ùn hè micca l'auditu di u teatru, chì hà trovu in a so splutazioni. A so pusizione ùn devi micca cumparcià l'interessi di u to babbu. Questu ùn significa micca chì ùn avete micca cura, ma u vostru zitellu hè permessu di tuttu. Simply on emotions and in un impulse per piglià u mumentu giustu per l'educazione u cunflittu ùn si pò esse risoltu.

• Acepta a situazione è ùn fate micca chì nunda hà succorsu. U zitellu vole dì chì u so cumpurtamentu ha causatu disconfort a l'altra persona, ma ancu indirettamente - a più cercana. Dopu à questu, hà amparatu chì u so cumpurtamentu pò esse spressificatu in modu diffirenti.

• Ùn avemu micca parlatu à u prankittone in parechji spearelli è cù l'usanza di forza innanzu, è ùn avete a altri di fà. Hè pruvatu chì in u mumentu di l'excitazione è a cuscenza di a so tortu, i zitelli pò esse in un scopu di scossa. Suldati sona, tirannu, i appelli ùn saranu intesu. Hè abbastanza a vostra intonazione alterata, perchè chì u zitellu realizassi a serità di a situazione.

• Un veru da l'esternu à u to figliolu hè assai utile. Ma ùn hà micca deve accetta a virità pura à tuttu finu à fà u vostru stessu. Eccu un signalu chì deve a vostra parte cumuni cù a participazione ghjughjera.

• Cù quantu è questu seriu, intratestabili, un procedimentu dulcicu chì era esse per scopre i ragiunamenti di l'atti, u vostru travagliu è u dettu di micca chì u zitellu senti chì ellu hè sola, ùn hè micca capitu è ​​cunnisciutu. Ricurdativi chì misdeeds infanzia sò inevitabbili, passanu à tutti è passanu. Ma a pratesa di cunvalenza in i genitori ùn pò micca mai tornatu.

Ùn àbbia paura di diretta u zitellu, perchè decide u so rispunsabilità per i so azzioni. Oghje chì i genitori perceive i so figlioli più ghjovani più ch'è sò. Infatti, i zitelli grow and develop much faster than our ideas about them. Hè per quessa hè impurtante per dà u tempu di risolve i so prublemi in u so propiu. A vostra participazione da questu ùn hè micca diminuì, ma cumu si sarà l'autoestimu di u zitelli chì creanu i zitelli. Hè stà sicuru chì ellu serà sempre u pudendu cuntattà per aiutà. È ùn truverete micca solu l'intelligenza, a vuluntà d'empatizza, ma dinò una visu peculiar da l'esternu. Dopu tuttu, i genitori, cum'è chì nimu ùn cunnosci micca u so benestà, è per u so cumpurtamentu puderanu a so percepzione curretta di u mondu.

Pasu à passu

Hè a justificata paraguni per incidenti minuri è qualunqui cumpagna di i nostri zitelli attribuiti à i fatturi di prutezzione? Dopu tuttu, questa parella implica cuntrollu è anticipazione di situazione seria in relazione à i zitelli: a securità di a famiglia, u trasportu, interpunentali è sessuale. Ma avemu a priori prupietà immediatamente per prutezzione, invechje di l'età è di u situ. Quandu questi i "difesi" cumincianu:

Da u nascita . Nun esse surprised, littaralmente da i primi minuti di a vita di u zitellu, parechje marche si opponi l'opinioni pùbblicu riguardu à u rifiutu di a vaccinazione, i matte di nascita di casa, di disprezza senza avè, ma rigalu di sceltu per visità un policlinu, per dà à u zitellu u sportu oppostu (per esempiu, athletica).

Cù a prima aspettu à u sughjettu è l'accumulazione di l'esperienza di cumunicazione. Quandu ancu una spedizione accidinibule di sabbia o un pappu à una palla nantu à a corona à l'apparenza di una disputa nantu à u bucket pudete entra in u duminiu "un megliu cura di u zitellu", "immediatamente a cambià" o "truvà un altru locu per ghjochi".

Cù l'iniziu di a campazione è l'adattazione in u centru di i zitelli, quandu u valutazione è e caratteristiche di u to figliolu sarà spressu da a cornucopia, nò solu da educatori, babbone, l'altre genitori. Ma forsi, l'amici di l'omu chì anu intesu di u cumpurtamentu di u to babbu nantu à a ràdiga di "boca di bocca".

Cù a longa aspetta è toccu a prima chjamata in l'scola, quandu u cuncorsu stimatu è a cunquista di l'autorità persunale.

E accussì in u passatu di a vita da a nascita à l'età di cera grisa. Ùn àbbia paura di questu quì o cresce assai cun l'avvicina. Amore, intelligente è u tempu darà tutta a cosa.

Francoise Dolto (u psicoanalista, un pediatre chì hà apartu u munnu à a psicanalazione per u zitellu è chì primu rivindicava a cunnessione di e malatie d'infanzia cù psicosomatique) in u so libru "In u latu di u Figliolu" in u dettu, è in l'esempi di a prudica cuntene a manera di vede senza i so "vini bianchi" à i so figlioli è puderanu parlà. Hè parlante, analisi è discussioni francu di una situazione cumplicata chì a faciule transparente, micca cusì aguda:

• Hè necessariu di discussione ciò chì succede, invece di cunsiglià "Defende!" Comu per difende à quellu chì ti u attaccu, finu à avè sapete questu, ùn parlanu micca cun elli, ùn vede micca à l'altri?

• U rolu di l'adultu hè di insignà u zitellu per entra in a societa è ancu in a famiglia. Hè necessariu di aiutà in questu, per induce à ellu, per esse un esemplariu dignitu. A sustene u sviluppu di u zitellu, bisognu à vede ciò chì passa.

• U dramma hè chì da u momentu quandu un poeta pocu, un ziteddu chì sunnicce, chì stà in u so mondu particular, deixa pare u vede, i patroni imposti nantu à ellu principianu per andà.

• U manifestazione "Hè guasi quasi un adultu" - avete bisognu di utilizà sappiutu. Se un figliolu addevu hè veramente un adultu, un adultu chì ùn hà micca esistitu: ellu hà da vene cun questu adultu, truverete ellu stessu.

• Propera projbizzjoni assai, è u zitellu sèntelu cum'è un straneru per quessa. Ùn era micca chiancciu s'ellu avia datu un postu in vita se era accettatu in questu.

Sì u seguitu da a almenu a mità di e regule per crià i zitelli per i genitori, u vostru zitellu criscinu più protetti è indipindenti. Hè rimbarsu di a maiò parte di i cumplicati inherent in assai adolescenti insecure.