Storia è sviluppu di perfumeria

Cumu crià perfume.
Perfumes appeared and began to develop many centuries. U so sviluppu hè cuntinuatu cunnessu cù l'evoluzione di l'umanità. E persone cercatu di mantene l'oi facianu emocioni, fugliali utilizati in parechji sacramenti religiosi, pruvatu d'intruduce a cosmetologia. Ci sò parechje versioni di induve quandu a storia di u prufume cumincià. Sicondu unu di elli, sta succorsa in Arabia, u nome di quale per parechji seculi facia "u paese d'incensu", altru perfume origine a Mesopotamia, u terzu in Egittu. U stessu nomu di a scenza di l'usi fragranzi veni da a latina word combination per funum - per l'olfattu. A furmazione di prufume da a professione.
A storia è u sviluppu di a perfumaria in un sensu prufiziunale in u Anticu Egittu, era l'antichi Egizziani in questu tempu chì i sicreti di fà fragrances saranu a primi per fallu sottu u cuntrollu. U so sviluppu di perfumeria in l'Egizianu anticu hà righjuntu u so picculu in l'era di Cleopatra, hà vulutu essere sempre in una atmosfera d'areni incantevuli è ancu hà fattu alcuni. Hè stata creu chì solu i persone è e rude pò abbandunà l'odore di u so corpu stessu. Ancu s'è a cumpusizioni è a cumplessità di i perfumeria di fabricazione di quellu periculu anu inferior à i modi muderni, da u numeru chì erani boni competittivi cù i catalogi di prufumeria oghje.

Storia di perfumeria.
Comu a storia di l'umanità o di qualunqui avutru, a storia di a prufumerie hà e so trinzii, rivoluzioni, altevuli. U sviluppu è a distribuzione di i prufumi in l'Europa sò direttamente ligati à l'era di i grandi scuperti geugrafichi, a storia di e conquista è a crozza. Evidutamenti, hè stata scuperta è cunquistatori chì purtonu e varietà esotica da altre cuntinenti o da altri zoni naturali com trofei. In u risultatu di e crusade l'arti di a perfumeria torna in Europa, postu chì dopu à a cascata di l'Imperu Rumanu era praticatu pocu.

Perfumeria muderna.
Hè generalizatu chì u perfume di u urigine origine di a creazione di "acqua di Colonia" in u XVIII seculu, era di raghja, bergamota, lavanda, rosemary è neroli chì l'autore hè u Gianfranco Italian Gian Paolo Feminis. U "Colonia acqua" ùn hè stata utilita micca com'è spiriti, ma cum'è un elisiramentu curativi di parechje malatie, chì inclusa a vucale varacca è pesta. A popularità di stu elixir era altamente altissima, ma cum'è un perfume era usatu solu in l'era di Napulione. Dopu à quessa, a perfumaria hà sviluppatu moltu rápidu, assicurati novi altezzi, facia assai inventi, diventatu assai dispunibili. È ora ogni donna, ogni donna pò permette di diventerà in u mondu magicu di l'areni incantevuli.

Elena Romanova , in particulari di u situ