Relazione trà una ragazza è un omu adulti

Ci hè dettu chì tutti l'età sò sottumessi à l'amore, ùn importa ciò chì voi hè sempre, pudete sempre l'amore in amore. Di sicuru, ci sò parechji casi. Ma sempre, a relazione di una zitella è un omu adulti è una questa difficiuta.

Parechji volte maiori anu cum'è quineste quattrucentu anni. Tutti sò motivati ​​in u so modu, ma sò d'accordu in una: i ghjovani ghjusti sò belli, boni è ingenu.

A relazione trà una ragazza è un gruppu adultu hè sempri più difficiuosa di trattà cù un annu. Chì ciu tistimunianza d'una questu rilazioni? In esempio, una di l'opzioni più cumuni hè spettaculu. Sì, ùn hè micca amara per capiscenu questu, ma per noi, sti zitelli sò solu ghjucate. Fà una bella preda. Ùn sò micca cunnisciutu l'esencia tutta di a vita, vedanu tuttu cù l'occhi bianchi è credi casi ogni parola. Hè assai faciule per una chica cum'è "razza" è ottene da ella tuttu ciò chì voli in pocu di ghjorni. E facenu parechji volte solu di divèrtirà, spicialmente senza straining. Allora elli si scrivevanu bassu nove senza mutillanti è ripintelu i so desideri in rialità.

Di sicuru, ancu chì u zitellu veramente chjappà in amore. Ancu pensa chì tuttu hè seriu. Ma, sfurtunatamenti, questu ùn dura micca. Iò, a diffarenza di l'età ghjucà un rolu grande. Di sicuru, prima hè ancu dolce, per sente i discorsi inculidate è i tempura. Ma, cù u tempu, cumencia à annunzià. A diferenza di sette à ottu anni à questa età hè assai palpabbli. Ancu se a zitella hè intelligente allora i so anni è lettu à leghje, ella hè sempre un picciriddu. Una ghjovana nova pudete scopra i termini, cite Schopenhauer è Sappho, ma à u stessu tempu crede in e cose chì in più persone adulte risicate. Inoltre, à l'età di più di vinti, l'ominu cumincianu à pensà à relazioni serii, è e chisti ùn sò micca solu aptitudini per elli per l'età. Sò accuminciannu di vita, vanu à vede tutte ciò chì, amparate tuttu, vai in ogni locu. È u zitellu ùn deve bisognu di qualcosa stabilità. Quandu cuminciò à spiegà sta dumanda à a passioni, spessu, a zitella percive tuttu cù l'ogetti, accusannu l'amatu di esse un patronu è ùn permettenu micca di vive.

Inoltre, parechje ghjinirazioni anu dumandatu interessi diffirenti. In u mondu oghje, ancu una diferenza di quattru anni hè spessu sensu. U munnu si cambieghja è sviluppu moltu veloci. Ogni generazioni ghjè vicinu, cum'è s'ellu hè in u so tempu, è ùn ùn sempre capiscenu ghjente da altri viaghji di tempu. Anchi quan u zitellu è a zitella anu da pudè ottene l'uni à l'altri, a maiò spessu, ponu esse a sulenza vera a persona. In fine, tuttu finisci in scandali è rupture. Dopu quì, i dui suffrianu.

I ragazzi più avanzati volenu à fà a so donna prudente è à l'intemperii. E, micca offensione à i ghjovani ghjovani chì sò ghjunti da cumminciari, a so saviezza hè ghjustu da sparghje. Tutti questi fattori pòrtanu à spianate disputa, scandali è malinziamenti.

Hè per quessa, carusi, spessu decide di parte modi. Di sicuru, sta decisione ùn hè micca tutta a so parte di a so secunna. Queste risate: ciò chì hè sbagliatu cun mè, chì vogliu male, perchè ùn ùn amassi? Una spiegazione razioni di a situazione hè raramente perceived e accettata. Agree, perchè tutti à quartu quinze o setze anni parianu chì era un adultu, intelligente è pronto per l'adultu. Solu appressu duoppu l'annunziu di i anni avemu rializatu a quantità è nuvola à u tempu.

Certu, ognunu hà u dirittu à sceglie quellu chì sia è quale d'amore. Ma ancu e fimmineddi di una ghjovana età ghjera megliu affidà e parenti cù parechji o facultati, anziani per parechje anni. In questu casu, anu da esse assai e più frequentanu l'interessi è i prublemi di vita.

Naturalment, pudemu dì chì ùn pò micca esse u vostru core. Ma in questu casu hè megliu per crede chì quandu avete vulutu riesce risichi, cunghjuntu chì in a maiò parte di questi sti rilazioni finiscinu in un pausu. Hè vale a pena per sperienzià u dolore di parting, se senteri pò esse extinguitu, finu à ch'elli sò stati fittu.

Di sicuru, hè assai diferenti quannu a zitella hè più di vinti, è u zitellu hè quasi trenta. À questa età, a diferenza hè assai menu. A cosa hè chì e donne pensanu à pensà à a famiglia è di i relazioni serii davanti, è ghjente vinemu à questa cunclusione vicinu à trenta. Hè per quessa, a so rilazzioni hè più stabile, grazi à u cumprintà u cumuni cumuni. À questa età, una donna hè prublema di capiscenu è sustene un omu, è ellu, da volta, serà capaci di prutezzione è di furnisce. Inoltre, quandu a ghjente passate u palcuscenicu di u maximalismu ghjoventi, si libbaranu assai interessi di l'adulescenti, a manca di scumpressu di quali pò causà l'argumenti. E questu hè ciò chì passa in una età più giardia. Una parella pudete disputa per una canzone, una filetta o una relazione à una subcultura. È, a disputa serarà seriu è nimu ùn vulerà cede. I più adulti scopanu chì u gustu è u culore di i marcaghji sò diverse, hè per quessa chì tutti sò solu esse quì cun l'opinione. Stu esempiu hè solu una piccula parte di ciò chì pò causà prublemi in parechje induve l'omu hè più di vinti ghjente, è a ragazza ùn hè prestu graduatu da a scola.

Di sicuru, in tutti i reguli sò parechje esurtazioni. Hè per quessa chì parechji volte cuntenente si succede. Se parlemu di a psiculugia di tali rilazzioni, da seguitu, un omu simu piace à esse un maestru, un tipu di babbu per u so amatu. Ci hè una categurìa di l'omi chì vogliu dicendaranu tuttu è si sò tocchi da i capricci di i zitelli è l'capricci di l'amatu. Ma ancu questi saranu in a minurità. Basìticamente, primu o dopu, ogni zitellu senti chì u so amatu pò piglià cura di ellu, aiutà è sustene in una situazione difficili. Sfortunatamente, una zitella di quindicina d'anni è improbabile di pudè di dà à ellu. Eccu perchè i corazioni di e donne di donna sò rotte, ancu senza rializà u prublema reali. E dopu una tali rilazioni nantu à l'anima, spessu, ci sò cicati.

Una bona relazione hè una cunvergenza di cuncetti, gustali, desirsi, priorità è scopi. A relazione trà una ragazza è un gruppu adultu, sfurtunatamenti, ùn pudere micca presumirate di a presenza di tutti questi cumpunenti. Hè per quessa chì ogni giovane hà bisognu di pensallu prima di fallu in amore cù un omu più grande.