Quandu u primu veru amuri venenu?

U primu amuri pò assicurà una persona in ogni mumentu, à qualcuna età: in kindergarten, prima scola è ancu, incredibile, in a vechja. A so arribata hè una transizione per un novu qualitati qualchì novu di pirsunalità, questa hè a cognition di l'anima, i so prufundità è l'altura da l'omu.

L'amore per ogni persona ùn passa micca senza rilevule. Ci ponu lascià micca u so ricordu di i momenti cuntenti, ma ancu tombuli, certi eterdi eterni. U primu amori in questu casu pò esse cunsideratu a basa iniziale per a furmazione di a relazione di una persona à l'amore: ellu vippà micca, postu chì u primu amuri era infeliziu, o ùn cerca, realizendu chì l'amore hè a basa di tutti i fundamenti.

Quandu u primu veru amuri venenu? Basicamenti, quandu una persona o per u tempu chì un zitellu deve un certu sviluppu, a furmazione di cuncetti è valori basi.

Ùn pudete micca parlà nant'à u quandu u primu veru amuri venenu, perchè ogni persona hè unicu in u so modu è si sviluppeghja in modu diffirenti. Qualchissia da i so sònnii di zitiddini solu di una carriera riescita o di soldi, mentri l'altri passanu à l'altru viaghju, cunzidiennu u spirituale - a più chjave. I paisani facenu un grande rolu à determinà sta via. Dopu tuttu, si crianu un ziteddu da a so zitella in amore è l'armunia, hà sappiutu sottumessi per questu questu, è u primu amori veni à ellu cume tempi, è in u futuru ùn temerà micca di sentenzi. I paisani sò ancu u sustegnu principalu - senza u so supportu, a felicità di u primu amuri serà micca cumplicatu. In questu casu, ci sò parechji esempi.

Una piccola vene da una kindergarten è li dici à i so genitori chì hà trovu un sposu. Se i genitori ripigliate a figliola o l'apparenza stupidu, pò fighjà una ferita larga in l'anima di a ghjuvanotta, è an inconscientemente evitari l'amore. U primu sensu si deve sempre trattatu cun rispettu è intelligente, quandu sempre in amore. In questu casu, i genitori parmetterà cù u zitellu, daraghju sustegnu, calmu.

L'amore veni in a nostra vita per diprezzallu, fate cusì più brillanti. U tempu quandu u primu amuri veni, cose u vechju di u misteru di sta sensu prima di l'omu: ellu avvisti chì tuttu u circondu diventa più in carru, chì u sughjettu ùn stalla fora di u so facci, chì quandu ci hè felicità, ci hè ancu u desideriu di dà à tutti.

Cum'è Chekhov dicia una volta, cuminciò in amore, è più tardi ancu l'amore, hè u situ di l'alatu è umanu. Hè l'amore, spicciendu ch'ellu hè pussibile di dì chì hè u primu amuri, indicatu à una persona chì duveria esse. Ella piace u so mente, crea una tipu di qualità di i prublemi di vita. Cumu hè questu possu, per esempiu, in a zitella? U zitellu ùn deveria micca, per suprattuttu, cunzignatu tutte questu, ma incuniscentiiamenti stu cuncettu ci hà da guidà a so vita.

Hè in a natura chì u primu amuri, anchi i zitelli, hè stata fatta è bisognu. Perchè hè cusì? Quandu u primu amuri veni, a nova sensazioni sò intrudutti, chì prima ùn anu prupostu, nascenu sentenzi novi: u desideriu di cura di l'ughjettu di l'amore, u desideriu di stà in constantu cun ellu. Tuttu chistu è novu è pocu cumuni, è hè questu chì ùn vi manca senza elle di quelli sentimi.

U primu amuri hè ancu una piste cù un sè stessu, a vuluntà di scenderà mille d'osterie attraversu a persona stessu, una vuluntà di passà a versione di una strada desconocida. Hè propiu, questu fattu li dà un charm è ferme più grande, perchè a lotta hè una accionu, è a persona inattiva hè indiferente. . Dunque, u primu amuri hè vintu di ricurdà è d'aghju aghjustatu almenu per u fattu chì hà moldatu da quellu chì era, nimu, in quelli mumentu chì u primu amuri venenu à manghjarete in un altru mondu.