Tipi d'omi in compazione cù l'animali

Ci hè una parolla chì l'omi di paraguni ùn sò micca perciziati cù u più dulce di l'animali cù resinzione. Ma averia u so simule à questa o quella criatura di a fauna?

Eppuru ùn hè micca. Inoltre, a classificazione di l'omi in compazione cù i so frateddi più chjude ùn hè micca solu un modu per sapè à un membru di cuncerta di u sessu più forti, ma dinò una prova assai uriginta per avè un sensu d'umuri. A presenza di quale, da a strada, sempre fai un omu un pocu menu cum'è u listessu male di un animal toccu, per esse cum'è ellu ùn hà micca bisognu.

Ùn hè bisognu à nimu chì i psiculogisti sustinendu chì una persona - un omu è una donna - hè distinata da una qualità speciale: a maiò parte di a persone si sò irritati da questi qualità in altri chì spoor à u so caratteru stessu. In stu modu, pudemu assicurà con certeza chì un omu chì hè offentatu da a paraguni cù un animali hè o in cumplessu, o hè chinu d'idee erronee nantu à un animali specificu, o simpricimenti accunsence cù a presenza in u so caratteru di e qualità negativu di l'animali. In ogni casu, questu ùn hè micca cusì cum'è un populu babba o pianunzata di u pianeta. Inoltre, sta classificazione hè più prubabile di e donne chì sò più ansiusa nantu à l'animali chì di l'omi severi, chì sò cusì duru chì anu avutu una decadenza in a so individualità, anche à a paragunazione cù l'animali.

Allura nantu à què tipu di animali facenu più parechji tipi d'omini fussini?

Di sicuru, ùn hè micca una classificazione tali chì prumove di una divisiona chjaru secondu u principiu di similitudu cù un animali particulari. Qualcunu pò esse stubbornu cum'è un bonu sciccuzzu è charming dans l'epica di flirtearu, cum'è u caticu più autentico, è rude in un periodu di discordia, cum'è un ferri furiali è fidu, cum'è un cane. Ma causa di a presenza di l'accumulationma più grande di caratteristiche particularità in u caratteru di un omu, unu pò ancu ranku in un gruppu specificu di similà cù animali.

Allora, prima, l'omu chì u patronu di cumpurtamentu seguite più à seguitu i costimenti di u cane. Unu di l'modi informàzii offensivu di cumpara l'omi à l'animali, ancu per quelli chì ùn anu micca sensu di l'umuri è per capiscenu a indirettà di sta cumparazione refusa à sparà in legno. L'omu pò piace cum'è i cani. Prima di tuttu, perchè hè questu animali chì a maiò parte di tuttu in a percepzione di qualcunu pò currispondenu cù fideltà è a capacità di esse amicizia cù a so mità. Inoltre, l'omi in parechji canzoni è elli draw un parallelu trà elli è u megliu amicu di l'omu: cusì à l'ochji di tutti e donne di u pianeta si facenu più nobili, più prudente, più fidu, è, naturalmente, desiderate.

Allora chì distingui un cane maschile?

Hè fidule è fideltà, amu gastronomicu savurinu, persistenza è di casa. Una donna per ellu ùn hè micca solu una dama di u coru è un ughjettu per l'admirazione, ma dinò un amicu chì, da cunfrontazione, cunfide in i pinsamenti più intimi. Tali omi sò in più monogàmichi è sò pronti à aspittà per u so amatu per anni. Eppuru, quandu si aprende chì quellu chì hè cusì affittuosu è fieru in l 'amuri cù ella, ella cumprende in i braccia di u so impegnu invernu: in regula, l'omi ùn sapìanu micca fàli, cusì spessu i so amanti solu di i sentimenti grandi versu ùn cunnoscu. Hè per quessa ch'ellu ùn pensa micca nantu à a perspettiva di rilazioni. Tali tipi d'omi sò spessu cun l'una sola volta in a so vita, è ùn ne scurdate micca cù l'accionamentu: sò l'eccezziunate ghjennaghju à a regula chì tutti l'omi anu teme di l'allioni familiari.

Siconda, un gattu maschili.

Stu omu si trovi nnô vita di quasi ogni donna. U so funziunalità principali hè un amore inescomutable di u bellu sexu. Amu à tutti in una volta, ma ponu stà fiduve bè cumu per un bellu pezzu per l'unicu chì puderia chiuverà, curlatu in un bughju bughju in u so fughilu. L'amore di un catanu si radiassi in l 'ondi. È micca per ellu interessate in a so affinità assai intima. Hè propiu questu chì ùn si trova quant'è a parte più impurtante di a relazione. Prelude, ligame, i ghjorni di amore, a presentazione di u sentimentu amatu in u mondu in una varietà di guise - cusì chì omu piace i misgi. Sò ancu fanni di pulizzià. E in tuttu: in a casa deve esse disposti, a lavagna, u so vestitu o jeans - lavatu. È ellu stessu per lavà tuttu ciò chì, per lavà è u pat, ùn hè micca cunfusu. Eppuru, sicuru, preferia chì una donna facenu. Dopu tuttu, l'omu-cat simpaticamenti adora l'attenzione à a so persona. Per quessa, hè difficiulmente chjamatu propiu puri. Cumpristarà à u rivali ùn hè tantu per u timore di pèrdite u so amatu o di teme di ùn esse digià valenu in l'ochji di u publicu. No: assai annunziatu per a spertu di perdienti l'attenzione completa.

Tercera, u male hè un tigru.

Ùn importa micca quantu varià u tipu di l'omi in cunparazione cù l'animali, è questu hè improbabile un omu pò veramente offende. Eppuru, quale ùn vole micca cum'è questu animali graziaci, effittive, forte è indipendente? Ancu un animali, ma un simbulu di saviezza, di discernimentu, forza è velocità di reazione. Truly in masculine tigers attrae quasi tutti. Ma spessu seguenu esse indifferenti à l'assistenza di e donne. Piuttostu pricisamenti, si sinceramente ùn si puderanu notà quantu cori avianu fattu martellà più veloce quandu anu apparse. Sì ùn anu micca indicatu à u so rolu di "Elvis Presley". È ùn ne micca crede in ligna. L'abitudini di Tiger à u cumpurtamentu è u caratteru di un omu sò più di un fenomenu tempurale. A spessu, scupranu cù età, è l'omu si spia da a classa di tigri à un altru gruppu. Ma ci sò ancu rapprisentanti di u sessu più forti chì ùn cambienu a so natura striata. Per una relazione permanente, ùn sò micca quasi natu in tuttu adattatu: hè assai difficiule per elli à utilizà à u fattu chì un altru maestru issa tocca u so propiu senza esse dumande. Piuttostu pricisu, u casatu. Ma ùn hanu bisognu di perdiri a cunvivenza cù u tigru: quì, in bundanza, ci sò scandali e tene di tutti, u generoso rigali è incapacità di accettà un donu reciprocu, è incontesta constante di caratteri, è un ribellu di passioni à l'epica di a cunciliazioni. Fattu vene, un cóctelu sanu di l'emozioni più brillanti hè a ghjustu da a donna chì hà sceltu u tigru.

Quarta, l'elefante maschile.

U più forte, ùn ùn piace di firmà, afficà micca davanti à prublemi - questu hè questu quellu chì hà vistu a donna in parechje à u muru di petra. Dopu d'avè, pudemu dì cun assicuranza chì ellu hè una esempiu viventi di l'utilizazione riescita di l'estratégia. "Viu l'aiutu, ùn aghju micca alcuni." Un tali omu è un sustituto è un maritu fidu, è un padre prudente amoroso, è un veru cavallu. Certu, per una donna di libertà-amante, una alianza cun ellu ùn serà micca faciule: hè simplicatu creatu per pruteggiri l'amatu, per pruteggià i so interessi è dà à tuttu, senza sforzu di u so parte, chì spessu sguardate a so identità indifferenti.