L'astuzia di a donna hè u putere di una donna

Sembra chì u Catturista era un filòsufu ghjustu femminile. Inutili comu spiegà u fattu chì noi, donne, hà datu un arsenale tutale di ricevuli è di rimborsi, chì i raprisentisti di u denominu "sessu forti" ùn puderanu micca usar? U nostru travagliu hè solu per sapè da u genaru d'arme in quale esfera avemu bisognu di applicà.

E, sicuru, cum'è cù un arma, amparate tecniche di salvezza! Fighite, sapemu chì l'astuzia per a donna hè u putere di una donna.

Testa femminile - a forza di una donna - avemu l'imaghjate l'emozioni cum'è l'astuzia №1. I donne sò sentimentale, puderanu chjappà in i lacrimi, annunziendu i sceni affirmati da u filmu. I donne pò esse distraitu per via di i semplici trifles - un sguardu slanting in a so direzzione o una rigioni imparziali da u capu chì hè risurrezzione senza firmà cù i so pedi. Puderanu dinò in discussioni di e vicissitudes di a vita di a Rosita disponente di esistenti, è di i prublemi di l'amica di l'escola. Per via di e cose ch'elli ponu attaccà è ponu scurdà dinò queste premiu. Questu hè duvuta à l'emozioni chì sò sbavati in elli, fughjendu à a superficie.

L'omi ùn sò micca datu questu . Non solu perchè sò inferitu. Simply, prima, l'hemisferu rimissu chì hè rispunsevule per l'analizamentu, hè migliuratu per l'omi, è pè e donne hè ghjustu, "rispunsevule" per a sensibiliità. Siconda, i picciotti per qualchi mutivu sò cundutti sottu u slogan chì l'omi ùn chiancanu micca casi mai. Avà, quand'elli sò adulti, ùn chiancenu. È à a listessa ora divi a viriri tutti l'altri sentimenti. I picciotti u lussu sò permessi!

Chì ci hè l'effettu di sta scelta femminile? Prima, in ella stessu, l'astuzia fugliale hè a forza di una donna, sta capacità per spirimendu emozionalmenti tuttu ciò chì succede, cum'è i medichi dicenu, chì ci pruteghja da i currutti nervi è l'interrupzioni in l'attività cardiaca. Sicondantu, ùn sò micca solu rispettu emozamente à ciò chì succede, avemu dinò in parechje emozioni chì neianu da l'altri. Terzu, l'abilità di coletta u so discorsu emulatoriu, quale l'omu si hà ubbligatu à appruntà in modu specificu, à e donne hè datu da a natura.

Ricurdativi propriu , chì hè più attrattenente: una lezzioni sera cumpida ancu di fatti assai interessanti, o una storia emotiva chjina di vita? psicologicamenti a seconda opcione a gente riflettenu positivamenti. Cusì, sarete intesu, ricurdate, i vostri parole affettanu à l'altri, pigliate un "bonus" in u travagliu è in cumunicazione! E sicuru, l'arma emotiva cchiù putenti hè lagrimi. Sò micca solu liberà u corpu di l'hormone di l'ingerimentu è di l'irritazione, ma dinò l'aiuta ancu di risolve assai problemi: quelli di l'omi pò contru à a vista di i lacrimi di a donna. Ma ricurdate: questa hè a forza, forza di una donna, cumparendu in efficacezza à l'armi di a distruzzione massima. Perchè ùn abbia impietà à chjera qualchì volta, se vulete, ma ùn fate micca lacrimi un mezzu di manipulazione - in gran numeri puderanu esse ancu u più forte u amori è l'affettu di u vostru omu.

Segura à l'astuzia di e donne. L'emozioni sò boni. Ma ancu pruvate d'assicurà chì ùn si sò affucati da e voce di a mente. À u mumentu cruciali, prima di dite o fate qualcosa assai emuzionale, cuntene à deci anni in una manera pruputata mentale! Amparate cumu per vogliu l'emozioni negativi micca in l'altri, ma in u spaziu: cliccà nantu à u nasu di u cumpagnu di u chef, distendu a pughjale boxing, abbandunà i cuscini, correru un cercolu o dui in u stadiu di l'iscole, o simu ghjustu ghjustu (l'ultimu puntu hè vulibile per esse rializatu da e persone, per ùn scantallu vicini è passeggeri casuale).

Testa di femmina - u putere di e donne - a sexualità hè presentata cum truveru # 2. Stòricamente, una donna hà bisognu à un omu. E micca solu per piacè, ma primu di tuttu - per a continuazione di a famiglia: pò furnisce è prutegge a donna è i so figlioli. E si un omu di cunquistà un corpu di a donna era abbastanza per trasfurmà a carcassa di un senato salvaticu preistoricu in a caverna, una donna, per attruvarà un maschile forte, hà de rinfuzzà tutti i so charms. L'abilità di vede seductive, scrittu per millenariu, sempri aiuta à e figliole di Eve per resolvi assai problemi. E se i rapprisentanti di a forte mità di l'umanità pruvate d'utilizà l'attrazione sessuale, seranu marcate «metrosexual» o chjamati qualchì altra parola, perchè. A donna pò diviertinu u vostru privilegiu quant'è ch'ella si piace.


Chì ci hè l'effettu di sta scelta femminile? Lighjate ghjugna, cunceculu prufonda, voce di u pettu falanu - è avà i vostri pierri fini ùn sò micca solu avanzati, ma ancu parenti per u travagliu - cumu pudete ricusà una donna bella! Stressing your own femininity , avete dicendu: "Sò una donna, aghju pigliatu cura di me stessu, cose à mè cù mè, aghju bisognu è indulge!" Anchi si subconsciously, ma l'omi ùn hà necessariu per piglià stu impetu - è cumportanu cum'è voi "ordenatu silenciu". Qualchissia vi cumprarà tutte e vostre vulintà, aspittà d'una "continuazione di u banquet". E qualchissia di l'associate di cummerciale si rilassate, truvendu una bonita bella, è sfarinze micca necessariu, è in u ventu di venti l'infurmazioni necessarii in u mustazzu virtuale è poi l'utilizanu sappiutu. A sicura di l'astuzia fugliale. Se se per "recruiting", a fanne di a sexualità devendrà u più, uttene à u travagliu, hè bisognu di "rinfriscà a buttrega di volumu" un pocu. Di solitu, l'imàgine ùn hè micca assai di una "bustie sex", ma di e donne "dui in un": bella è sperente à u listessu tempu. Inoltre, ùn hè micca esse faciule assai faciule di sfruttamentu di l'imaghjini sessu senza un omu chì avvicinò vicinu à ellu, pò assicurà, dicendu chì avete sulitatu da u nasu. Allora - tutta a moderazione!


Testa femina - u putere di una donna - intuizione - serà sottu u numiru 3. Avete mai pensatu da perchè a frasa "intuizioni femminile" hè diventata in quasi un idiomicu, ma à nantu à l'intuizione maschile li ricerciute sò silenziu? Perchè intuizioni hè megliu accunciatu in e donne. Ci hè una spiegazione per quessa. Avemu digià annunziatu l'hemisferu righnu più apprezzatu - hè rispunsevule per a capacità di sente à u vostru corpu, è per l'intuizione. Siconda, l'antropòloguli credi chì una donna dèbula, per a prutezzione è u so cucciolo per pruteggiri, hà bisognu di sviluppà tutti i sensi per vede, senti, senti u periculu in u tempu è tenite u tempu d'amparà o falla. Allora ella hà sviluppatu a so intuizione in longi invernadera, mentri u so maritu corse cun una lanza à i boschi è i campi. È ricenti ci anu scupertu ancu una "fonte organa" di l'intuizione. L'accumulazione di i celi in u nostru viaghju gastrointestinali, surprisingly similar in struttura di i cieluli di u cori di u cori, fù chjamatu u curu di u viscerale. Comu u curu, u mo cervu hè capacitu per prucessione l'impulsi rivolti è dite a reazione necessaria à u corpu (micca senza raggrughje, devi esse chì l'espressione "liver feel", senza ragiuni, assai sensibuli "inexplicable" emananu da u stomacu!). U cervelet viscerale hè presentu in i ghjente o donne, solu per i funziunalità di qualificata, e boni dononi sò più capaci di sente a "voce di visceraltonics". È per piglià decisioni sosie decisione, ancu si in i cundizioni di a cumpitenza ùn sò micca boni un o dui "cumpunenti lògichi".

Chì ci hè l'effettu di sta scelta femminile? Avà chì sapete chì a vaga sensazione "deve urdinatu di fà questu!" Ùn sò i capricci di u vostru corpu, ma l'impulsi chjosi. Hè per quessa hè ghjustu criminali per negligitarle! Alas, assai di noi chì si ne ridìanu di a "lògica femine" hà fattu "sordi" à a voce di u seculu sensu. Dunque, sviluppanu l'intuizione!

Puntatu unu: apprendre à sente u vostru corpu. Quarchi zakollo-sick - ùn mancanu off è ùn pruvate micca prima di scurdà sensazioni in u prigiuneru cù a dosa di l'anestèsimu di cavallu, dumandate u vostru corpu: "chì hè? Chì do you miss? Chì puderebbe fà per avete sentutu megliu? "Sentite a fame - ùn fate micca pridà per quellu chì hè a manu, dumandate a vostra a questa dumanda:" chì esattazione chì vulete manghjà? "Espera un pocu - è u corpu stessu vi darà un segnu perfettu Ùn avete solu à seguità a so voce.

Puntuale dui: pruvate à sente cun più freti à signalazioni da ellu stessu. Hè a telefone timendu? Ùn pigliate micca u telefunu, pruvate d'alcone chjamatu. U capu chì chjamava? Se sedate silenciosamente durante media minuta, dumandate a vostra per questa interrogazione: chì farà parlà è in quì l'umore hè u patronu? Avete sorprendutu cumu saperete "sentite" micca solu u nomu di a persona à chì parlerà, ma ancu questu sughjettu vole di parlà per voi. Quandu pronto puderete aghjunghje l'infurmazioni silenziusi chì emananu da l'altri, per attruvaranu à e so propiu secreziu è per sente comu si deve esse attu. Segura à l'astuzia di e donne. Hè assai impurtante per amparà à distinguerà a intuizione da l'obsessioni: u secondu, se sèntenu elli, ponu purtà in una selva chì i giuvani circunfanti si rigenu: "Quì hè lògica femminile!"

Ci sò parechje diffarenzi . Prima, i nurenzi intuwittivi parevanu una intruduce è ùn ne micca ripetite, idee obsessivu à u capu per un bellu pezzu, elli e inchinu, cum'è un canna di perle in un capelli di bracciale di suldatu. L'impulsi visceratonii ponanu a giòia - "Cum'è ùn pensavvi micca davveru!" - è ùn abbiate micca i dubbji. L'idee obsesivo in cuntrariu, fassi in l'abissu di cunfusioni; "Pudete esse fattu, o forsi non?" Aprènza per ignurà e idee obsessive è obeyer a vostra intuizione - è tuttu serà!