Riccesi Folkuali per a malatii nervi

A mancanza nervosa hè unu di i disordini nervi. In questu casu, u primu chì hà bisognu di fà hè di dorme è di furnisce un reste restu. A matina lavagna l'acqua di u salinu à 1/2 litre d'acqua per 1 zucca di u salinu. Seranu aiutà à eterà a cundizione di 15 picculi d'infuzzioni di fiori è di foglie di girasole, manghianu trè volte à ghjornu. Ciò chì avemu bisognu di rimedii tradiziunali per a malatia nerviosa, amparà da stu articulu.

Se a palpitazioni nervosa hà iniziatu, u paci abitanti fate mette compressione fridda in l'area di u coru è furnisce u restu à u paci. Un bagnu cambiatu hè adattatu, ma niautri pigliemu 15 gocce di tintura di valeriana.

Sì a notte in u cori di u longu, utilice u rimediu di u populu. Lavoru a nightgown in acqua di u salinu, lasciarla bè, mette è ind'i pozzu. Avemu aspittatu chì a cammara secariche, sguassate, lavbe u corpu cù a siccatura, cambia a ropa è vai in u lettu. Questa droga hè applicata n à più di 1 ora in 14 giorni.

Cù una carica nervosa di a fàccia, aghjustemu e foglie di u geranium nantu à i posti feriti. Seremu u cercamu cù un mantellu e attaccàla cù una bufanda calza. Fulghjini cambiò parechji volte.

Rimedi per i malati nervi
A maiò spessu a feblezza nervosa hè di u travagliu di notte. Hè accumpagnatu da debule in generale, dolori di curu, doluri in u spinu è bassa, ristrettu, insomnio, mancanza di appetite. I matinà i asciugammu in l'acqua di u mari, piglià a mità di un litru d'acqua, mette una cullizzioni di u salinu.

Cù u dulore di u nervu in l'abdomen, fegate a testa di u focu, aghjunghje un vetru di latti quannu è bè. Pigliate in parechje parte, una cullizzioni di foglie di valerian, shamrock, mint, orange, avemu da culleghje cù un vetro d'acqua fogera è avemu da vivu sta infuzione prima di andà in lu lettu.

Quelli chì anu un sistema nervoso excitativu, anu bisognu di travaglià in l'aire frescu è ogni ghjornu per valdi l'acqua fredda.

L'insomne ​​causanu diversi ragiuni. Da l'insomne, cum'è un regnu, e persone chì sò facilmente stimatu è cun un sistema nervoso inestabile suscitanu. Quandu l'insomnisa ùn hè micca impegata in u travagliu mentale, è ancu com'è u travagliu attivu, manghjardu una cena di lignu è andate in cugliera prima.

Folk culture
Prima di vultà à u lettu, pigliate un bagni caldo per i vostri pedichi o pigliate un bagni calde. Esse aiutà davanti à ore per un massaggio generale, è à i peri in u lettu pusemu un pad eccettu. Per a notte hà bisognu un vetro di latti quannu, o un vetru di una verra valeriana. Per fà questu, una culloca di valerian root hè chinu d'un vetru di acqua fussa è fighjemu nantu à vintimpi minuti, da tene.
Prima di vultà à andà, caminate per mezu di una ora in l'aria fresca.

Cù insosma, usamu un hipnoti di e culi ani, cocchi in portu o Cahors. Pigliate 50 simile di aneto è mette in mezzu un litru di vinu. Dientumamu 50 grammi prima di lettu.
Pigliate una colazione di u meli è vìviri un vetru di acqua, pigliate una ora prima di valla.

Tintura di foglie calendula favurizeghja a scumparsa di u malurgiu è ponu a capacità di travagliu: Pigliate 4 ciorpi. cullini di calendula è insistu in un vetru di u 40% di u alcool durante dui simani. Guarisceramu in un locu fuccu, inghja scioglie è in 50 grammi di acqua di ciuri, avemu a gattu 30 zipì di tintura, pigliemu trè pranzi à ghjornu à a meza ora prima di pranzi.

Quandu u sistema nervu hà exhaustu, aghju avellinu, l'api, u corzo in a forma di mouton o un ghjovanu, fogghi. U effettu excellentu dà l'infuzione di salute - elimina u tremulu di e mani, migliurà u metabolismu, nurmalizà a funzione sessuale.

Per rinfurzà l'abilità mentali avemu intruduciutu in a dieta di u ghjornu: pepino, pappaccia, pumu, spinach. È dinò cranberries, sementi, meli, noci, albicocutu.

Memorii longi anu un malu effettu supra a psique di i persone. Aiutà u matriciu, piglià 15 grammi di grass corti è brùviu 200 ml di acqua caldera è insiste à media ora, è filtre. Pigliemu una meza ora prima di pranzi, cinque volte à ghjornu, nantu à una cucumber.

Un mood stuppettu a migliurà a tinta di i fiori di cammili. Insistemu fiori nantu à u 40 gradu in una ratio di 1: 1 per una settimana, mantene a infuzione in un locu fieru è scuru.

Sì avete avutu a incertezza è teme in i vostri capacità, uttene tè facutu da l'oregano: per questa avemu da piglià 4 cullen di tazze di grass seccu, mette in un litru d'acqua fogera. Traganu un bicchju quattru volte di ghjornu.

Ora sapemu chì rimedii tradiziunali pò esse usatu per e malatie.