Ricerca avanzata di i pori

In l'articulu "Pori dilate da e ricchieri folklanti" vi cunsigliamu cumu, cum'è l'aiutu di ricetti folkiati, pudete cummattà cun peri dilate. I nostri pori pò esse salutati, ma pò esse infartu, dilate è imbuscatu sebum. Li pori dilate nantu à a faccia sò caracteristichi per a pelle di un tipu cunghjuntatu o per a pelle oleosa. L'espansione di i pori hè duvuta à u modu chì u grassu di a pelle hè intensamente pruduciutu, è più più di u glandieru sebacies, u più grande di poru. A pelle Azzurri rinforza assai frustrazziu, hè dilinatu pori è sempre cresce pimples. À questu problema, cumu per risturà i pori dilate, avà stamu in stu articulu. Intendemu di fà màscaru in casa.

Recipes for face masks in casa

Maschera di a proteina chì custriscia i pori dilate

Pigliemu a proteina di pollo, aghjunghje uni pochi di zucca di limonu, l'aghjunghje è aghjunghje un pocu capi di sta mascara in faccia. Per fà questu, aghjunghjeghjunghje u primu caperu, aghjustate finu à siccati, è appliice a seconda capa, dopu un terzu. Dopu à 15 o 30 minuti, lavare a mascara cun acqua calda.

Mascara da uva, distende i pori dilate

Partite uni pochi uva, aghjunghjule uni pochi di zucca di limonu. Puderemu esce un mush per 20 minuti in u persone. A maschera, in più di stretchjà i pori dilate, hà altru inculate, moisturizes e whitens.

Hjerteffi per u porus, skin greziosa

Ci hè una diluta di una suluzione debida di peròxulu di l'idrosanite è di 1 spoonu di levitu è ​​appliice à a pelle di a faccia, a mascara scumpiata, cù un padutu di cuttuni. Dopu à 15 o 20 minuti, siccà a più maschera cun acqua cale. A maschera cuntrullà i pori è migliurà a cundizione generale di a pelle.

Mask of cornmeal and white egg

À l'uovo biancu, l'aghjunghje 2 cucchiati da a farina di corne, tuttu hè misturto. Questa mistura si applica à a faccia per 20 minuti. Dopu quì, scumpete i rìbvii di a mascara cun una napkin, lavate a faccia, à u principiu di u calore, è po cù l'acqua fredda. A maschera cuntrulleghja i pori è aumenta a elasticità di a pelle grasosa.

A maiò mascara per rinfriscenu i pori

Puderemu aduprà 2 cuppi di casgacciu è ½ cazzi di meli. Faremu aghjà 1 ovu è beni ci hà da colpu. Emu pute una mascara in 15 or 20 minuti in a fàccia, da pudemu lavandemu cù l'acqua cale è avemu a borra un cubu di ghiacciu. A masque torcia i pori è toni a pelle.

Inedendu cun prublema cum'è "pori dilate" avete bisognu à partenza, principia cù nutrimentu propiu. Rindite u dolci, caliu, frittu è grasse. E à risolviri u prublema di pori dilate, utilizate rimedii tradiziunali - pruvati, senza cuntene, casanu.

Ricordu fugliali per i pori dilate

- Lavemu aduprate da u acqua minerale chjardu è frescu

Micelementi restaura l'equilibriu di a pelle è diventanu aiutori, è i bombe pò fà un micro-massaggio.

- Ogni ghjornu ci avemu travagliatu un vetru di tè in legnu

E prima di quì, verificà chì quì ci sò qualsiasi contraindicazione per piglià qualunque cumpunente di stu tè.

Tè unius 1. Amuate in u stessu numaru di 7 erbe: mamma è madrastra, timore, romarin. Badjan, lavanda, clover, dolce, chamomile. Avemu brew è bèvule cum'è u tè corrente. Veji chì avemu qualchì contraindicazione per piglià una di questi erbe.

Té numero 2. Grind the roots of burdock. Una cullizzioni di razzii palesanu ½ litru d'acqua, durante 10 minuti. A decocuile hè filtrata è aghjunghje in una buttiglia di thermu. Bei ¼ tazza di tè prima di manghjà ogni ghjornu.

Tè 3. Quandu duie cullucchieri di nettari, oghje sarani chini cun 40 ml d'acqua fogera. Facemu di tè 2 ore, è poi strain. Bei ¼ tazza di tè 4 volte à u ghjornu prima di pranzi.

Cumu farà un cursu di 15 o 20 masks in secca cum'è una di e ricette

Mask 1. Faci una mascara di gaza cù for sbigliati per a bocca, l'ochji è u nasu. Avemu da impregnate cù aloe juice è appliendarle à a faccia. Cima cù una spugna, tenite durante 25 o 30 minuti. Facemu 20 masks cù un spaziu in 2 o 3 ghjorni.

Mask 2. Una culloca di alchina di tinta di calendula, vendite in una farfalla, mezclita cun 400 ml d'acqua. Faremu una maschera fatta di u linu di cuttuni cù foraggi per a bocca, l'occhi, u nasu. Scorcheremu a lana di cuttuni cù u mischju preparatu. Mantene in faccia per 15 or 20 minutes. Dopu questu prucessu, a persona ùn si pò rinite.

Mask 3. Ne pigliemu una prutetta d'un uovo, aghjunghje uni pochi di zucca di limonu è appricà a mischju in u visu. Quandu u sughjettu s'assicta nantu à a faccia, pusendu una seconda capa annantu à quì, dopu un terzu. Dopu à 20 o 30 minuti, lavare a mascara cun acqua cale.

Mask 4. Pigliate una cullizzioni di legni secchi cum'è: mint, incima, petali di rosa, calce fiori, fiori di camomile. Zalem 200 ml d'acqua fogera in legno, agghiuncinu per 15 minuti è sughjate. A mistura d'aglustatura serà appiicata à a pelle di a faccia per 15 o 20 minuti, l'lavamu cun infuzione.

Mask 5. Piatta di 2 tablespoons of calendula infusion, 2 cullizzioni di arcilla bianca, cunglite. Pigliate 1 spoonada di questa mutazione è fà 200 ml d'acqua. Pozzu a mascara in faccia. Ci hè à 15 o 20 minuti. Lave cù l'acqua calda.

Mask 6. Una culloca di leppi secchi di menta à 300 ml d'acqua fogera. Chì a bachusta intrecente per 15 minuti, è poi strain. Fate una garza maschera cù foraggi per a bocca, u nasu, l'ochji. Impregnate a gasa cun infuzione è applica à a faccia per 15 o 20 minuti. Faremu un cursu di 10 o 15 masks, una volta in trè ghjorni. A màsca dà a fermezza di a pelle, fate assai i pezzi.

Mascaras simples

Mascara cù aluma è di prutezione

Agghero u biancu oghje cù ½ cucharadita di 5% solu solu aluuma.

Mascara di foglie piantaine è di prutezione

Mettite i bianchi oghje bianchi cù e foglie freschi tritughjiti di u pianta, finu à chì una furmazione verde vera hè furmatu.

Mascara cù zucchero di proteina è di limonu

Maturà a prucessu battiata cù una cullettula di zucchero di limonu. Se a pelle hè assai porosa o oliu, aghjunghje una cullizzioni di alum in l'mascara.

Mascara di u zitellu di limonu, l'aspirina è u latti àutu

In 3 tablespoons of whey or sour milk, aghjunghjenu ½ cucharadita di zucchero di limonu è moltu 2 prugghi di aspirina.

Mascara cun zucchero è di bran

Agghero u biancu d'ova, dilute un salvatto di terra o farina d'avena, finu à u furmiculu fiore slurry.

Avà sapemu quale hè u poru dilate da e ricche in paese. Sì ùn sò micca aiutati da e ricerche famigliali per trattà cù i pori dilate, avete bisognu à i spezii. In ogni casu, prima di applicà queste o questu rimediu, bisognu di cunsultà u duttore. Inutili, pò esse malu per a vostra salute.