Meli Facial Massage

Honey masaje facial - a prucedimentu hè micca solu cusmeticu, ma invece, a salute generale. U fattu hè chì a nostra faccia - per analogie cù una manica o spitelata - hè una tipu di cast "holograficu" chì riflesse à tutti l'organi è sistemi di u corpu umanu. Hè cresce chì i pulmoni sò ammustrati in i pani, l'intestinu piccu - in u testa, u sistema genitourinariu - in u quistu, u cori - in a punta di u nasu. Massaggio di sti partijiet di a fàccia hà un effettu benefizièvule nantu à l'urgani pertinenti.


U meccanicu di u melaghju di meli hè cum'è siguenti. Sustenze biologica attivi in ​​u melu, penetrà in prufundità è cumincianu à affettà i numerosi receptori di u nervu situati in i toli differenti di a pelle. Quessi rifuggiati sò assuciati cù u sistema vegetativu è l'organi internu, è perde una catena di reaczioni riflettii cumplicati hè attivatu.

Comu u risultatu, u fornimentu di sangue in i capi fondate di a pelle improves dramaticamente, è a nutrimentu di l'organi è i tissuti internu aduce dinò. I sustanzi biologici attivi in ​​a prima eliminazione di toxini, migliurà u flussu di limpi, aumenta u tonu generale di u corpu. A pelle dopu à u melaghju di u melaghju sia scurtata è diventa più elàstica è liscia.

U sicretu sicilianu di u successu di u melaghju di melije hè l'usu di u melu di u melu biologicu attuale, in lettu di u meli di a tenda, imballata in canna. U fattu hè chì in i panelli di cunfrisca, chjusu cù cose di cera, u melu pò esse guardatu da parechji anni, senza pèrdite attività biologica è e curativi. Prima di u prucessu di u melitaghju di u mischju, i panelli di cumpressione sò chjudiati da u focu afdate, è cusì tutti i enzimi è i phytoncides cuntenuti in u melu, micca distruttu per l'azzione di l'ossigenu, si righjite nantu à a pelle.

A meli avissi da esse disposti nantu à a faccia ancu è u lasciate durante cinque minuti. Se dopu questu tempu per vede in u spaziu, pudete vede un sciccareddu interessante: u zitellu di u meli sò distribuziate in modu ugualmente in tuttu u face. Questu hè perchè ùn aninfetta, i porsi ùn anu infrughjutu i meli, avè purtatu à i capelli più purti di a pelle. E quandu ci sò cagiunni, ci hè a pelle "ùn travaglia micca", perchè hà u microtraumu è i micruzzi.

In attu, u masaje di u melore di a faccia hè custituitu à a prufonda di sti pani "idle". Oghje cumpresu in quantità senza accuratamente: in casu era necessariu di movimenti circulati o orizontali nantu à a faccia cù i vostri ditte. In micca avvenimentu! Solu prissioni di u lume cun liberazione, senza u dulore. L'effettu di u frenu è u distaccu di i dete da a pelle di a faccia crea un vacuum per i pori, chì tira i plugins sebacies.

A mìazzu cù scoglii spargugliatu da a pelle hè trasfurmatu nantu à i pasticcii di i dete in una massa bianca adattazione, chì hè dunque facilmente fugliate cù l'acqua. Ma a face dopu à u massaggio ùn deve micca lavatu: se nevaranu senza alluntanà una sensazioni pegadiziosa. Ma puderete sentite freschezza nantu à a faccia, vi vede una ruborosa - stu coru di sangue hà lasciatu i capelli superiori di a pelle.

Ma più importantemente - dopu à u melaghju di melià l'òrgani internu accuminzanu a travagliari in un modu più attivu. Sapendu questu, pudete furtificà l'impattu in quelli parti di a fàccia di u quali l'òmani più prufessiunale sò ammustrati. Cusì, cù i malati pulmonari è bronchiale, i maschi si deve massassi in modu attivu; in una dysbacteriosis, disturbi di un equilibru acidu-alkaline in un esòfuru - per cuncrete l'unioni nantu à una frunti; cù prublemi ginekulogichi - nantu à u mandunatu sottu a fossa sottu u lipa più basso; cù e malatie di u sistema cardiovascular - à u punta di u nasu.

Honey masaje facial hè megliu fattu in a mattina, immediatamente dopu u sonnu. U cursu règule di trattamentu hè di 10-15 sessioni oltre ghjornu. U meli di massa restaurache a sensibiliità di a pelle face à a temperatura è l'effetti di u lume. L'ultime hè assai impurtante: vitamina D, necessariu per u corpu per a normalizza u sistema immune è sullivanu l'estresse, hè sparatu solu in u sole. Hè per quessa un invernu prolongatu hè una tempi di depressioni massimi. Ma quandu i pori sò clarificati, a lumica righjunghjendu i capi fondi, induve a vitamina D hè prodotta.

U massaggio di meli uttenimentu per rinforà i capelli epiteliales mortos, chì ùn sò micca eliminati da altri mezzi. Cù u restu biancu restante dopu à u massaggio nantu à i dete, sti cieli morti partenu, è dà l'accessu à l'ossigenu è a lumera à i novi cilesti novi. Duranti u massaggio, i enzimi è i phytoncides evaporate da a superficia di a faccia, trasennu a la mucosa di l'ochji in i micro-dosi, à migliurà a visione è a funzione di u funziunale: postu chì l'ochji sò l'avanti.

L'sola contraindicazione per u melaghju di meli hè allergie à a melaria. In nose - sò più sò più sò prupone, è i risultati seranu sorpresu!