Aloe, pruprietà mediatevuli, applicazione

Unu di noi hà avutu guardà una floritura senza pretensiusa cum'è aloe in casa. Ùn ci hà purtatu not only joy, ma ancu alluntanatu da e malatie. Oghje, vi cunsigliaranu nantu à e duminii principali chì si puderete aloe. Allora, u tema di u nostru articulu di l'oghje hè "Aloe, pruprietariu mediatevuli".

In a curativi, quasi maggichi, e prupitati di l'aloe hè cunnisciutu per un bellu pezzu, ci hè molte infurmazione è quì avemu da pruvà à cullà. Comu cumincià à più di 300 spezie di sta pianta africana di eternu, ma micca tutti sò listessi: i pianti chì crescenu cun arbulu sò adattati per a ingestione, è quelli chì crescenu in a forma di un arbre sò ideali per l'usu esternu. A pianta più cumuni hè in East and South Africa, induve hè crisciutu in tutte e questu di un grandore maiò grande cum'è quelli chì crescenu in i nostri vetri. In a pruduzzioni curativa di l'aloe era cunnisciuta ancu in u Anticu Eggittu, Grèzia, Roma, hè stata utilizata in u trattamentu di i Cinese è Indiani. Le succetu è fugliale di aloe ci sò steddi di ricchezze: vitamini B, C, E, beta-carotene (questu hè chì in u corpu si parmetti in vitamina A), 20 aminòcidi, fibbra, diversi enzimi nutrittivi, elementi tracci è i olii essenziali priziosu.

U zuccaru duvolu pussedi prupietà antimicrubbià, antiinflamatori è di curati ferulanti, perchè diventerà un rimediu naturali ecunomicu per a cicatrise cicatrises, curti è callosi. In cosmetologia, l'aloe hè adupratu per trattà a dermatitis, furunculosis, psoriasis, acne. In modu, u zuccaru di l'aloe hè bonu è cum'è prevenzioni di ogni malatie di a pelle. Hè penetrazione profunda è faciule in a pelle, chì porta cù tutte e sustegenzi utili, vitamini è elementi di traccia, l'oculisimu è stimulanti i prucessi di a rinuvallita cellula. In a medicina, u zuccaru di aloe hè attivamente utilizzatu com un immunostimulante. Furtificeghja u corpu è attiveghja a so funzione prulettiva, chì hè assicurata indispensabile in i tempi d'exacerbazioni staghjunali è epidemichi.

U zuccadoru curativi è usatu per trattà parechje malatii di u gastrointestinali, dentale, malati ginekoloogichi è dermatulogichi, o ancu cù malattie ocularità - conjunctivitis, inflammazione di a córnea è ancu mioopia. L'Aloe hè efficace à a cummanda di a neurasthenia, l'insomnia, attiveghja i funzioni di a spina e cervu, aumenta a capacità di u travagliu di una persona è aiuta à trattà cù l'stress. Hè solu per esse ricordati chì l'aloe hè capacitu di rinuvà rapidamente è di rinnovà i tissuti, da chì l'usu di sta pianta hè contraindicatu à tutti quelli chì anu una tendenza à tumuri. Questu hè novu cunfermendu a regula famosa longa è impurtante: ùn deve micca medicultori. Sempre cunsultate un duttore prima.

Questa pianta hè assicurante senza pretensione è pò essa cultivatu da qualcosa. Ancu s'ellu si scurdanu di manera duoppu tìampu, nunda terribleu succede. In generale, avete da acqua l'aloe in moderazione (più in l'estiu è menu in l'invernu), un locu assulutu hè perfettu, è per l'invierno - micca troppu caldu. Hè interessante chì sta pianta pertenece à a famiglia di i bianchi, fiasca fiurimi fiori è fructifica! Per u trattamentu, utilizate fianchi più minimi - sò i più maturu è a cuncintrazioni di tutti i sustanzi utili è i trace elementi in elli hè u massimu. Aduprate a foglia megliu da una volta per ùn esse micca perde u so proprietà o avete in celofani è di mette in a fria. Pudete spressione u ziddu, utilizate a carne, caccià a pelle o utilizate a foglia sana. Una canna fresca di aloe pò esse appiicati nantu à ferite, picure di insecte, corti, craci o corni.

Pulp o zucchero pò esse wifed è masajuleghja a pelle - hà benfattatu l'acqua è purificate e so arruganti. Hè ancu bè à aghjunghje pochi cullarone di aloe juice à qualse moisturizer. Aloe chì aiuta ancu a ciclu di cicure. Malati stomacu, aloe leaves (300 g) sò passate per un macinatu di carne, mischju cù trè zuppi di meli è trè zuppi di l'alkooli medichi. Doppu chì a mutazione hè infosa da trè ghjorni, deve esse pigliata una cullizzioni di trè volti à ghjornu. Per un organu sfruttatu chì hè ghjusta chì hè passatu à a malatia, una mezclaice di foglie torciati per un macinatu di carne, nocci, u meli è u zitellu di limonu serà utile. Pigliate da a mità cullera prima di manghjà. In farmarii, pudete cumprà prudutti ready-made per trattà parechje malatie cun un altu cuntenutu di u zuccaru di l'aloe. A vendita cum'è quì sò assai metudi estetici per a cura di a pelle cù u cuntenutu di l'aloe, quasi ogni cumpagnia di cusmetica possa una linea separata di mezi cun l'aloe. In ogni casu, bisogna sapè chì u pruduttu hà una forza forte, u cuntenutu di aloe ci vole à esse u minimu u 20%. Inutili, u pruduttu hè adattatu solu per a peddi ghjovanu.

Per più maturu, saranu fondi cun un cuntenutu di aloea di almenu u 25%. U effettu terapicu hè pussibule di quelli chì cuntene da u 25% à u 80%. Hè difficile ancu di listinu tutti i preziosu vali di sta stava miraculosa, ma, pensu, nimu hà dubbitu u so putere. Avà sapè tuttu ciò chì tocca à l'aloe, pruprietà curati, l'appiecazione vi deve salute à a vostra casa!