Rivalificazione di Elsa Schiaparelli è Coco Chanel

Per parechje studenti di a moda, l'intrigue principale di l'anni trenta hè a rivalità trà Elsa Schiaparelli è Coco Chanel. Stu cunfrontazione di dui geniuses in u campu di a moda hà pigliatu è ancu capisce u menti di assai.

Eppuru siddu li duie figlioli eranu contatti uttinuti, anu unitu da un talentu incredibile è u desideriu di fà nova è bella per a moda. Chì era a rivalità di sti disinfettori, chì era a so ragiunia, quandu era spressu?

Elsa era un sustegnu ardenti di u surrealisimu, è Koko preferì di i classici. Schiaparelli pruvò rinfriscà l'individualità di l'individualità, a forza di u spiritu. Chanel ponu signalatu a bellezza di u corpu. I mudelli di Gabriellu fùbbenu distinti da a cunsistenza di l'stile, i tessili sò stati scelti cù boniatchi, bassi. E mudelli Elsa sò pruvucatori, furiosu di materiali luxurii, usando una scumbette publica. Mentre Chanel hà intrudùcenu un palazzu classicu cù i buttone d'oru, Schiaparelli offrande vestiti sari, appliqués in forma d'animali, buttone-colore, coltivii da insetti plastichi. L'urìggini era diffirenti. Elsa Schiaparelli appartinia à l'aristocrazia, u circhiu di a so cumunicazione consistia di a nubiltà di Francia. Koko era un anticu custodianu di una famiglia simplici è l'ingressu à una sucità alta hè statu urdinatu.

Rivalificazione di Elsa Schiaparelli è Coco Chanel per u tìtulu di u capimacheristu di a moda ùn hà micca sempre in e pezzi di moda. Pigliate stu casu, almenu. À una di i ricevuli, Gabrielle, cun cortese simpatica, offrisse Elsa un capimmo chì era statu pintava. À u stessu tempu, Koko hà avvintatu chì avaristi solu esse benefizièvule di un rivalu brillanti, ancu mistu. Schiaparelli ùn hà micca in debitu. Spessu, hà riflettatu a so attitudina in a caricatura di Chanel nantu à e so novi creazioni.

I pruduttori di moda anu persu catu per l'altre di mudelli è clienti. Dopu da u Koko à Elze, Jason Fellows è Gala Dali corse. Inoltre à queste miseria pusava i so ordine in i stessi loci. Gabrielle chjamava Elsa "l'artista chì faci i vistimenti". Ma ùn impedite à scrive l'idee di "artista" per u so travagliu. In a cullizzioni di u Chanel, i culori viviani inusual per questu persone riservatu appare.

Hè difficiule per stabilisce quale in questa rivalità hè vindicatu. Dopu tuttu, hè impussibile di determinà u gradu di influenza chì a creatività di questi persunalizati persunale anu avutu in u più sviluppu di a moda. Ma una cosa hè certu, in i trentini, a più popular era Elsa Schiaparelli. I so vistimenti preferite da l'attori di Hollywood. Era a so figura femminile chì rimpiazzò l'omu parechji vintentini. Ma Coco divintò una moda classica di u tempu. Puderanu ancu esse chjamatu so so sunnatore è artistu.

Ma a fine, a cuncurrenza tra Elsa Schiaparelli è Coco Chanel finiscinu in cunciliatori. Elsa camminava tranquillamenti. Dopu avè creatu l'ultima retagliu, Schiaparelli hà maritatu è elegantement "abbandunatu a razza" prima. L'entusiasmu generale per u surrealismu finisci. Camaronci novi, i novi passatempi. È longu cù elli è i novi heroi: Christian Dior, Coco Chanel. Hè Christian Dior chì hè chjamatu a causa di a partenza d'Elsa. I so idee fresca empietu i dui rivali à l'u fondu. E Schiaparelli è Shangel foru custritti a vendiri e so case di moda.

Ma u partitu di Elsa ùn hà micca significatu l'oblit. U so arte si sia statu in a storia di a moda. I so mudelli inspiravanu assai modelli di moda: Vivienne Westwood, Jean Paul Gaultier, John Galliano, Biba, Franco Moschino. I cosi creati da Schiaparelli anu davanti à u so tempu. I so criazioni eranu moda in i trent'anni, in l'anni cinquanta, sò oghji.

Coco Chanel hà sappiutu di fà una rivoluzione in i menti di milioni. Hè liberata di e donne di i corsets, hà datu i donne di culore negru, chì ùn era micca un signu di luttu, ma un signu di l'eleganza, cedeu u capeddu, allughjenu u restu.

Quale hè stata vittatu in a rivalità d'Elsa Schiaparelli o Coco Chanel - ùn hè micca definitu di dì. Ma solu Cococu intrinu in a storia, è Elsa era senza stima.