Ammazza propria di un zitellu

Cumu puderebbe trattà i prublemi è divèrtite cun l'alimentazione? Per principià, bisognu à sapè cumu u cuncettu ci vole - l'amegione propria di u zitellu.

À a fini di a tacchizzà, a tene di u pettu hè stata torna à u normale, o hè avà necessariu di fà?

Assicuratevi chì dopu à a fine di a tacchizzata, i petti sanu egliu, ùn pudemu micca: stu prucessu hè assai individuu. In my opinion, hè megliu d'aghjurnà issa, senza aspittendu a fini di a taccioni. Dopu tuttu, unu cagione di almenu un annu di alimenta. A maiò spessu, a ragiuni di l'asimetrima hè chì u zitellu hè appiicatu à u pene majore parechje volte più spessu, cusì a crescita a finezza. U pezzu petite per qualcosa raghjone ùn hè micca assai amatu, u zitellu hè menu prus pruitevule per esse attaccatu à questu, hè capriccioso è rifieghja à chjuderà u latte. Cusì, a tralimita in un pezzu mumentu hè ridutta. Chì pò esse done? Per mudificà a situazione à a precisa exacta, di cumincià à appiccicà u zitellu più freti à un pezzu petite è à un grande (pocu!) - tutti menu spessu, anzi, pruvate micca di fà u zitellu chjudaranu un grossu pellu durante un longu tempu.

A cumplicità cù l'amegione propria di u zitellu rimprisentanu i vagari è a vuluntàzza di u zitellu per chjappà i pettini amatori. Eccu avete bisognu di tutti i vostri imaginazione è di pacienza per sopr'à questi difficultà. Quandu u zitellu ùn cunnosci chì a mamma hà fattu una decisione sana è i capruzioni ùn sò micca travagliati (a mamma ùn si rinunziassi, ma cuntinueghja à dà un pocu mumentu), po travà una correzione lenta, ma correzione di a situazione. L'algoritmu hè questu: un zitellu pidia un pettu, dà unu chjucu. Suggerimenti un pocu, dumanda à unu - spiega chì ùn pudete micca darà (dà à a sera o à a notte), è avà - solu questu. Ella ùn vole micca di manghjà da questu più di ella - hà tela scorta u so senu è fa so propiu affari. Hè capricciosa? Duna darà un pettu più chjuca. Vogliu aghjurnà à u fattu chì hè un prucessu longu è deve avè avutu assai patience, pò piglià 2-4 mesi per solu u prublema. Bona furtuna!


Perchè fa ferite in u pettu?

Aghju ricchjusce in un passaghju, è sensazioni dulurgii appareru in u mio pettu. Si pò esse sguassati? Chì prublemania hè l'ipotermia per una mamma in infermiera? Olya Maternal over-cooling ùn hè micca influenzia à a cundizione di u mussu in ogni modu! Hè solu periculu perchè chì a mamma si sviluppa un friddu o quarchi cosa simili. Ciò chì parleru hè un mitu stabile chì ùn hà nunda di fà cù a taccioni. U sensu dulurusi puderebbenu esse da l'oclusioni meccanica di u duttariu, è a causa di questu fenomenu pò esse u seguente:

caminu longu (3 ore), durante u quali u latti ùn hè micca eliminatu da u pettu, perchè stagnate;

un pernudu prolongatu in l'alimentazione;

un sullacciu incondibile è robba stretta;

un sonnu di notte nantu à u stomacu;

un ziteddu chì ùn sapia cumu fà cumportanu accurately à u pettu, gira a testa in u prucessu, frasa u pezzulu currettamente (pulls it away) - questione a rimorca di u latti da parechji parte di u pettu;

A prisenza di i bòcciuli o buttigli di u babu pò ancu pruvucà segghjini in u pettu.


Cumu pudete aiutà in stu casu?

Prima, cumincià à mette u zitellu più freti à u pene (pò ancu una volta una ora) per chì u so chinicu hè diretta à l'area penosa, durante l'alimentazione, ferite massàmente stu locu per fà u flussu di lignu più efficevuli.

Quandu anu amatu, anu cunsideratu chì manghjate. Ùn hè necessariu di manghja più è piccante, prima di purtà u zitellu à u pene. Dopu à quessa, sò questi prudutti pò esse ghjudicali per u lettu di mamma. Pigliate è sempre, è sia salutare! Inutili, u dulore à u pettu è u ritornu sò provistosi, è da u pollu - un lattu latto per u zitellu.