"Rotaru - horror, Allegrova - vulgari", - a continuazione di u scandalu cù Pugacheva

Parissi chì l'scandalu cù a "petizioni contru Pugacheva" hè diventendu gradualmentamente in una verita guerra di spettaturi cù i legends of the stage. Appeal à Konstantin Ernst cù una dumanda di rivisione di u repertoriu festivu inespettatu hà suscitatu una onda di discretizzioni in Internet.

Sergei Sosedov s'hè unitu à l'scandalu. Un criticu di musica hè cunnisciutu da i televidenti da i ghjorni di a Pen Penanghe. I veci pigghiannu u rispettu di i fanatici cù i so valutati salute è equilibrati. U ghjurnalista hè familiar à i telespetturi di u ghjornu: era un membru di u tribunale di u televisiu "Superstar" è u prugettu "X-fattore".

Sicondu Sosedov, u cunsidereghja un crimini per dimustrà u listessu tipu di prugrammi nantu à u Vespiu d'annu cù u Primu Canale è u Canali di "Russia". A diversità di Maxim Fadeev, chì praticeghjani i prugrammi festivi cun una discoteca rurale di l'anni 80, Sosedov asserta chì in quelli ghjorni, a preparazione di i programmi di musica si sò stati più seri:
... in l'anni suvièti, l'editore di musica di l'stazione di stazione era supposed to be graduate di u dipartimentu teoricu-cumerariu seriu di u cunservatori. M'arricordaghju di i luci di l'annu Sovietsu, chì solu sonate soni freschi sounded, solu novi canzoni.
Sergei Sosedov criticò u travagliu di l'Alla Pugacheva d'oghje.

Sicondu u ghjurnalista, a prima donna ùn hà nunda più di dì à u publicu:
Pugacheva ùn hà nunda à dì à u visor. Ùn capisce micca a so ingruvimentu enormu à a storia di a cultura musica mundiale, ùn ùn sia micca realizatu chì era necessariu di stà in a memoria di a ghjente un legenda - di lascià è micca di vede in publicu.

Sergei Sosedov hà parlatu cun rianzione di u travagliu di Irina Allegrova è Sofia Rotaru

U criticu di musica ùn hà micca firmatu à Alla Borisovna. Sergei Sosedov hà espresu a so parolla nantu à duie stelle chì anu realizatu durante parechji anni in a scola domestica. Sicondu u ghjurnalista, i novi canzoni di Sofia Rotaru ùn currispondenu micca à u so stile è distenu in u gustu bellu.

U criticu crede chì u cantante ùn capisce micca ciò ch'ella canta:
Tedescite ciò chì canta in ghjornu, hè monstruoso! Certi tipi di horrore, cum'è "Oceanu di u to amore". Hè disorientata. In i ricenti anni, Rotaru pubbricau solu dui canzoni più dispunibuli - "Winter Bianco" è "White Dance", tutte u restu - slag frank.
Eppo, l'ultima compizzione di Irina Allegrova in generale portonu Sosedov in u so horrore. U criticatore hà dettu chì l'interpretazione di l'artista era l'altu di a vulgarità è l'absurdità.

Sergei chjamò u cantante "primitivu, vulgari, ma ancara cun pepite". U ghjurnalistu era scuncuvatu da e parolle di Allegrova Mide in Russia:
Potoskoy à a Toskana, fatemu in Froide in Marocco, Me da u sole di qualchissia altru, da u sole di qualchì proghjettu di qualcunu di altru.
Vogliu andà in Miami, aghju mezchemu cù u Canali di Chianu.
E megliu casa, è piace casa. Sò fatti in Russia
Appena, u forti discussioni nantu à l'aghjurnà i prughjetti di u Novu annu onu à i canali cintrali ùn anu micca finitu in un futuru vicinu. Questu significa chì seguiteremu a seguità l'ultimi infurmazioni nantu à "Petizioni contru Pugacheva". 😉