Easy Fiesta: pizza vegetariana casana cù i pumati è u furmagliu

Ricetta pè pizza vegetariana casana
Ricusate in tempu calda di i platti di carne pesce è diversificà a vostra dieta di u veranu cù pizza verdura savurosu è coriosa. A cumminazzioni di una pasta crucifera è u pezzu di luz ùn vi mancanu indiferente nè l'adulte, nè i zitelli. Pruvà accoglia cucina di pezza cusì diliziosa in casa è, avemu assicurati, è prestu hà da diventà un invitatu freti nantu à a tavula.

Verdura, pizza, tomates, cheese - foto, ricetta, foto

Una basa di a farina fina cun un aroma di pane agradable hè beni cumminatu cù una varietà di cumplimenti, cumprese ligumi di stagione. Quandu si moldeate, a pasta hè stralla faciule cum'è tradiziunale per stu tipu di curnale furmagliu, è in a furmazione di turcu, chì sugnu suggetti d'amparà in sta ricetta.

A nota! Se vulete, l'impegni per a pizza verdura pò esse variata è altri cumpunenti, per esempiu, carpe, zucchini, brunetta è pezzine.

Ingene ingredienti bisognu:

Istruzione urdinamentu:

Prima di mischjà a pasta di levitu per pizzeria. Sift fari la farina di trigliale, aghjustate cù sal (preferibbilmente grana grossa) è granule di levitu.

Scappi in una cuchite di petri raffinatu, aghjustanu pocu l'acqua cale è recicla flocculare in un corpu di plastica.

Ròttulu u bun è aghjunghjeghju sottu un capuchu per prutezzione di a siccità per quasi 20-30 minuti.

Aneddu anu chjappu i purcelli è languide in una padedda cù mantra. Per i fannii di ostricks, avemu sparghje chjosi di chile rozu. Seguità chì a passivazione ùn hè micca abbruciata, manteneva dolci, brillanti è steamed.

Ùn aghjustemu capelli oblongu biancu è oliscanu cù salsa di tomate.

A nota! A pasta di sta rica hè ancu adattatu à fà a pizza vegetale in un multivariate. In questu casu, ci vole à esame in un círculo, 1-2 cm di diametru più grande chì u tazzulettu è si sparghje sopra u fondu, formando ardi neati.

Scatteremu un pepino pickled finamente.

Puderanu a distribuzione ancu a "maglia" in purcina di latti crema.

Cima nantu à u furmagliu.

Divièmule i segmenti in un tomate è l'ultimu hè colpi nantu à un pillow multiculturale.

Fixemu i raceri è lubricate u fornu fora cù a salsa. Agghiunciu à una temperatura di 190 gradi per quasi 10 minuti. Ùn bisognu di precuvà u fornitu à u massimu.

Servisioni pizza vegetariana casale nantu à a nostra o inveci di prudutti di pavimenti per cena. Bon appetit!