Crucifissa di i genitori versu i zitelli

Ma u tristi di u sonnu, a crudeltà di i genitori versu i zitelli hè un fenomenu generalizatu. Circa u 14% di tutti i zitelli sò sottumessi per un trattatu cruel in a famiglia da i so genitori, chì appieghjanu a forza fisica per elli. Perchè sta succeta? Chì ghjè u cumpensu psicologicu di a cruelità parentale? Cumu si tratta? Liggiti tutte sse quì sottu.

Sicondu statistiche, per esempiu, in i Stati Uniti è u Canada, 2 miliuni di figlioli patevanu pichjendi ogni annu da i so genitori. Inoltre, in 1/3 di tutti i casi di viulenza fisica, i zitelli sò mutilati. Annually around the world i migliori di zitelli morse à e mani di i so genitori.

I caratteristiche di i genitori chì anu cruelità

Allora chì sò i genitori cruel à i so figlioli? Di solitu sò questi chì sò sott'à cunnizzioni stressanti o chì anu sporta u colapitu di i so piani di vita prisenti. I prublemi cumuni cumuni chì sò tipichi per i so parenti sò depresi frequenti, sentenzi di a solità, scontramentu maritali, mancanza di travagliu, abusu di sustanzi psiculutropichi, traslassi u divorziu, viulenza domestica, borrachezza, è preoccupa di a manca di soldi.

A maiò parte di i genitori rializate chì ùn anu micca trattatu bè cù i so figlioli, ma ùn ponu micca firmà. I parechji genitori chì anu inutilmenti i so figlioli, francilamenti odiè o sentenu disgusto per elli. U diaperi finta di i zitelli, chianciendu chianciennu, i so bunduti di i so figlioli sò intoleranti per i so parenti. A mamma chì cresce à i so figlioli, crede chì u so zitellu hè inghjulazione cù u so propiu, facennu tuttu "spitefully". Oghje chì i paisani cun devenza tali in u sognu psyche chì u zitellu sùbitu dopu à u so nà andà rende felici. Quandu un zitellu ùn anda cuminciatu di disapproving, a reazione fatale seguite.

A crucidura à i genitori hè impulsante o intenionale, consciente o inconsciente. A cruelità parentale, secondu l'studii, si mette in 45% di e famiglie. In ogni casu, se ci pigghemu in contu di minaccii, sbracciati, intimidazioni è sculacciati, quasi tutti i zitelli spuntanu almenu indimentu occasionale di a viulenza parentale.

Frà tutti i ragiuni principali di disgrazia cù i so figlioli - dissimulazione cù i so studii - 59%. Ellenu à i so figlioli per i travaglii bè cumplessi - u 25% di i genitori, è riputazione è sulitati per a inferiorità - 35%. Più di un terzu di tutti i genitori a quistione: "Cosa pensate u vostru zitellu?" Dete à i so figlioli caratteristiche caratteristiche: "male", "fate", "sloppy", "causando assai problemi", etc. Di a quistione: "Perchè vo Parlate di u vostru zitellu? - i genitori m'arrispundenu: "Ughjettu torna cum'è questu. Havi a sapiri quarchi difetti. Fate u so megliu per esse megliu.

U cicu vicu di a viulenza

À u cori di quasi tutti i casi di l'abusu di u zitellu hè un cicu vituu di viulenza chì vene da una generazioni à l'altru. Apre da un terzu di tutti quelli parenti chì anu trattatu in tutta a zitiddina, fanno riferenu à i figlioli propii dopu. Un altru terzu di tutti i genitori ùn anu micca brutta crucifissa à i zitelli in a so vita di i ghjorni. In ogni casu, sò oghji ragioni cruamente, in un state stressful. Tali parenti ùn anu mai apprezzatu cumu amassi i zitelli, cumu per educà è di cumu si cumunicavanu cun elli. A maiò parte di i zitelli chì anu sughjettu à u trattamentu cruel da i genitori in a so vita adurda stessu si cumpranu a mutività à i so figlioli.

Motivi è cause di cruelità parentale

I motivi principali di a crudeltà di i genitori per i so figlioli - u desideriu di "educate" (50%), re vendita per u fattu chì u zitellu ùn si ponu micca davanti à l'aspettattivi, dumanda a qualcosa, hà sempre bisognu d'esportamentu (30%). In u 10% di i casi cruelità à i zitelli hè una fini in ellu stessu - chianci per u sake di griddu, per sbattà per un nome di batta.

I causi cchiù cumuni di a crudeltà in a famiglia sò:

1. Tradizzioni di l'educazione patriarcale. Strap u flogging per parechji anni si sò stati cunsiderate a best (and only) educative tool. È micca solu in e famìglie, ma ancu in i scoli. M'arricordu di l'aforismu pupulari novu: "Ci hè più piuvelli - pocu stupidu".

2. Un cultu di cruelità mudernu. I sostitu soiuciutu ecunomicu di a societa, a revaluazione ràpida di i valori guidanu à u fattu chì i genitori spessu si mette in un state di stress. In u stessu tempu, anu un spessu di l'odi versu un esse di più difendenti è indefiutu: u zitellu. "A dispusizione di l'estressu" hè ancu spessu prublemi nantu à i zitelli, più spessu nantu à i pre-ikastola è i zitelli più avanzati, chì ùn capiscenu micca perchè i paisani sò in furiati cun elli.

3. Un livellu di cultura legale è suciale di a societat moderna. U zitellu, cum'è regula, ùn viaghja micca cum'è un sugettu, ma cum'è un oggettu di influenza. Hè per quale parechji genitori avianu ottinutu i educazioni culturali cù cruelità, è micca cun qualsiasi mezi.

Prevention of cruelty towards children

Oghje, parechje diversità organizazioni suciale sò stati stati creati per identificà i zitelli chì sò stati o privati ​​di cura da i so genitori. In ogni casu, ancu legalizata "cura" di i zitelli chì anu soffrettu di trattamentu cruel ùn face micca spessu i risultati desiderate. A tribunale hà capaci di decide di piglià a tutela di u zitellu, o i genitori stessi accunsentiscenu bè d'impegni in un orfanamentu. Quessi cura di un zitellu in un orfanaghju hè assai megliu cà a casa. Inoltre, hè prubabile chì quessa assiste avarà più ghjustu u zitellu. In certi casi, u zitellu ùn quede in casa cù i genitori, ma quelli chì, in cunfurmazioni cù un prugramma effittiva, insegenu a capacità di cura di i zitelli, facianu cun stress. Hè megliu se sti cumpitenzi èranu nzignati à l'addevi novi in ​​a scola sia.

I sperienti ricumandenu chì i genitori chì sò tentati à affruntà un criaturu chiancinu facenu i seguenti: