Scenario di a festa di a matrimoniu

Ricertamenti, tali manera di registrazione ufficiale di u matrimoniu cum'è visione di cunfrontu visitanti hà diventatu assai populari. Invece per l'urganizazione di questu avvenimentu, avete averà visità l'uffiziu di u registru è registrà u vostru matrimoniu in u libru di registrazioni - una ceremonia di casque chì viaghja darà u romanticismu è l'incantamentu di stu mumentu. Ci hè parechje scelte per tenimentu cusì ceremone. Aghju prupostu, probabbilmente, u scenariu più famoso di una festa di a festa di a cupirtita.

Circunna outing à a spiaggia

Organizà una festa di a matrimoniu nantu à a spiaggia, u primu a cosa di fà hè di sceglie l'urdinatore di questu avvenimentu. Questa persona pò esse un altru di parenti, amici o un personae invitatu in particulari chì pò esse truvatu cuntattate cumpagnie chì organizanu festivi è casali. A scena sussegwenti hè a scelta di u locu induve l'invitati invitati serà allughjatu.

A parti cintrali di i decoru di a ceretta di isulane nantu à a spiaggia hè un arcu specialu, decoratu cù fiori, cilesti o luci. Sutta stu arcu è ponu strufinite durante a ceremonia. A prossima di l'arcu induve un altare, chì pò esse decoratu cù fiori è coperto cù un mantellu bella. Dopu questu pedestal hè u locu di l'avvenimentu. Una elevazione speciali hè stabilitu vicinu à l'altare, nantu à quale u libru di u presentatore hè stata posta cù u testu di a festa di a matrimoniu. U testu pò esse qualcosa. Puderia esse preparatu cù i ghjovani o scritte da u presentatore.

Per fà l'originalità in a festa di a matrimoniu hè pussibule cun l'aiutu di i ghjudiziori di i novi omi chì si dà à l'altri. E parolle per un ghjuntu pò esse assai diversu. Per esempiu, a sposa è u sposu ponu esse tistimoniu i so sentenzi è i tistimoni nantu à a so secunna parti è a so vita di famiglia futura. Speak such juramenti in l'amministrativu di registrazione hè micca pussibuli, perchè a ceremonia hà un struttura rigurosamente formale.

A salla hè una strada di catina, chì pò esse decorata cù petali di fiori naturali, è à u quali a sposa vene à l'arcu. U ghjovanu pruvucà à u sposu, chì deve aspittà d'avè aspittatu sottu à l'arcu, a so mamma è u babbu. Prima di a sposa sò i zitelli chì si sparghje u fioru nantu à a strada, è per darrere - i so amichi. Dopu chì a prucissiò s'acchjica à l'arcu, i genitori sitate in a fila di prima, è e duminadore da u so standu vicinu à l'arcu. Allora u presentatori di a ceremma leghje u testu, dopu chì u ghjovanu si dà l'altru votu. Allora, à u suggerimentu di u locu, l'armata di u sposu è u sposu scontrani è aghjunghjenu a sindicazione cù un bacio.

I ospiti sò traversati per ogni u lice di a tapitula. I ospiti à u sposu è i clientni nantu à a parte di a sposa sò attribuiti i loci adatti. Se u banquet di a matrimonio hè ppulatu in altre locu, dopu à a fine di a ceremonia, i novi in ​​a tapitina andemu in l'annunziu di casando. E se a cuntinuazione di u casu hè ghjucatu quì nantu à a spiaghja, i ghjovani, avvicinendu a tavola di castagione, devenite l'invitati, dopu à quelli cumincianu per ricevi felicità. In più, u banquet di a matrimonio ùn hè micca diffirenti da ogni festa tradiziunale - festa, brindisi, ballu è divertente.