Scola: perchè u zitellu chianci, ùn lascià a so mamma

U principiu di scola hè una di e fasi più significanti in a vita di u to figliolu. À questu stage, acquistenu un novu status suciale. Addiventa un discìpulu. À questu tempu, hà amparatu novi diverni, dumande, impressioni, nova cumunicazione. Tuttu chistu hè assuciatu cù un stress estremo. Naturalment, ci vole à piglià in cuntenendu chì u zitellu passa a maiò parte di u so tempu à a scola. A scola hè veramente ghjustu da a siconda casa. Per quessa, hè necessariu preparà appena u zitellu per a prima classa emozionalmente.

I Meli di Mummia, pensu chì assai di voi dumandate a vostra manera a pregunta: "Quandu hè u tempu d'andà à a scola - perchè u zitellu chiancià è ùn permettà micca a so mamma?" I psicologiani, cunziddi di stu prublema più bien cumuni, venenu à e seguenti cunvinzioni.

Aghju ricerete u so figliolu andò à un kindergarten o si truvava cun ellu in casa. Dopu hè chjappà in un ambientu chì ùn sò micca amici. A scola prova un state di stress. Un ziteddu solu ùn hè micca in un novu ambiente, hè ancu circuncheghjatu da un gran numaru di zitelli. Ùn puderebbe simplici micca esse prestu per un certu nùmeru di carchi novi. L'adattazione in i zitelli à a scola si mette in modu diversu. Hanu bisognu di passà un tempu necessariu per usà à i cambiamenti. In average, deve dura à 5 à 8 simane. Se u vostru figliolu hè assai mobili, l'esse adattate à u novu ambiente seranu più rapidamente. I zitelli andate à a prima scola principale per l'età di sette anni. Perchè hè questu età critica per a più parte di i zitelli? À questu tempu, u zitellu hè statu attribuitu una respunsabilità supplementaria, chì ùn hà cunnisciutu micca. A scola li deve di cresce rapidamente, mentre ch'ellu hè assai interessatu di andà in un locu in u patiu. Questa situazione hè cuntrariu à a so prisenza di vita. In certu, hè difficiule per avè usatu, quì chì oghji u so ghjornu hè dipintu per l'ora, u primu-gradatore ùn pò micca ghjucà, di dorme, manghjanu sempre volse. Avà duverebbe fà tuttu in u tempu, è cù l'autorizazione di u maestru. U sensu di a nova rispunzone riceve senza ralegra.

Spessu u principiu di l'annu accadèmicu ùn hè micca solu un periudu difficili in a vita di u primu grader, ma ancu tragettu psicologicu. Ogni mamma hè preoccupata nantu à u statu di mente di u so zitellu. Se u zitellu chianci, ùn vole micca di vultà in l'scola, ùn mancà a ghjusta di a vostra mamma, avete bisognu à psicologicu sustene a vostra zitella, appruppa appena. Pruvate mette in u locu di u zitellu. Perchè duvete piace i cambiamenti chì ghjè accadutu in un ghjornu, guariscenu tutte a so vita? Avete per andà à una istituzione induve ùn hai micca cunnisciutu parechje, duv'ellu ùn nè duie nimu di sapè. Justu d'ayer, tutta l'attenzione era solu stampata solu per voi, è oghje ghjornu chì ci sò documenti d'altri figlioli. Sempre sò datu ogni direzione chì ci vole à seguità. Ci sò parechje pruibbe. Agghicà aghjunghje pussibbili cunflitti, è a stampa nantu à a scola hè furmata in a mente di u primu grader ùn hè particularmente piacevule. U zitellu hà da cambià in sè stessu, è in un tempu currettu. Tuttu chistu abbisogna gastru enormi, sia fìsica è mentale. À questu tempu u zitellu ùn dorme santu, crisci finu è hè capricioso à u mumentu di pranzu, in bocca chianci. Inoltre, u primu graduu pò esse in isolatu in ellu stessu, esprimi a so prutesta interna, ricusate di seguità a disciplina. Ùn lascià micca un sensu di ingiustizia. Stu statu di u zitellu hè più faciule per prevene micca di cambià.

Pruvate di cumincià à sviluppà in anticipu l'indipendenza di u zitellu. Disse cumincià à inizià a decisione. Allora sarà autentificatu. Ùn avemu a sviluppà un scantu di qualcosa per ùn mancà, un scantu di fà i sbagli. Oghje chì i zitelli ùn ponenu nanzu novu, perchè elli ùn vulianu micca vede a pena in u sughjettu di l'altri figlioli. Dunque, u sviluppu di u zitellu di un sensu di l'indipendenza in a decisione hà da aiutà à fà più fà fà un novu passu in a so vita, chjamatu "scola". Pruvate per fà u regnu di u ghjornu di u zitellu. Chì l'aiutavamu in questu. Dopu à quandu ellu ci vole à svegliate, frasca i so denti, fate l'esercitazioni, finisci cù u tempu di u sonnu. Determina cù u to figliolu quandu site esattamente per un passaghju, quantu ti darà un pocu tempu; quantu puderebbe ghjucà i ghjoculi di computer; quantu duverebbe spent watching TV. Avete bisognu à sente cun cura per u zitellu, cumprati cù i so prublemi è e so spirienzi. Chì compartirà cun voi l'emozioni di l'oghje. Ùn fate micca forza di u primu passageru per esse situatu per lezioni. S'assittava à l'esiliu per un ghjornu di a scola sana. Avà hè bisognu à restà. Play in i ghjocelli attivi. Hè bisognu à scrive emozioni, rinfriscà a tensione è a fatigue dopu à a ghjurnata di a scola. Ùn mai fà a so opara per un zitellu. U vostru còmpiu hè di vede cumu fà cumerciate bè cù una cartera, duva a mette l'uniforme di a scola. Ma hà da fà tuttu ciò per u so propiu. U zitellu ùn mancà a so cumpagnie, cusì avete bisognu di accunsentà cù anticipate. Pruvate micca di criticà dinò u zitellu. Sceglite e parolle in tale manera, per ùn offend him, ùn privà micca di u desideriu di cuntinuà i so studii. Ricurdativi, un zitellu ùn avissi vedutu in micca micca un maestru, ma una mamma. Invece di insignà, aiutà. Sì chianci, pruvate d'alcanza a essenza di u prublema. Pigliate u cantu di u so amicu, quale ellu pudemu puderemu à esse in ogni mumentu. Sò quì chì stabiliscia u zitellu per studià, è per a scola com'è un ingrossu. Discuss with the child what exactly expects from school, from study, from communication with classmates. Sì i so brami ùn anu micca cunnessu cù a realtà, fate gradually e delicatamente e vostre correczione. Avete bisognu di fà ciò finamente, per ùn privà micca u zitellu di u desideriu di amparà.

Aghjunghjite a quistione: "scola: perchè u zitellu chiancià, ùn lascià à a so mamma? "Pudemu di cunfidenza:" tuttu hè in manu ". Avete averà u vostru pocu chì capiscenu: ùn importa ciò chì studia, hè sempre amatu in casa. E li qualifici falluti ùn anu micca a vostri attrazzioni versu ellu.