Classi di ioga per una bella figura

I classes di ioghja per una bella figura ti aiutà aiutà di i porsi è u stress in ogni situazione vita.

Fate ioga è realizanu i classes di yoga per una bella figura hè dispunibilià ogni ghjornu per 1 ora. Se ùn ci hè micca pussibule di fà questu ogni ghjornu, hè necessariu di cumportamentu e classi, almenu trè volte à simana. Attu supra u principiu: megliu spessu, ma pocu à pocu, assai, ma raramenti.


Per una effizione più grande, hè bisognu di cambià a vostra rutina ghjurnata, perchè e classi sò parti di u vostru ritmu di vita. Per quessa, hè vulintà à furmà à u stessu tempu. Per principianti, hè megliu per fà quì à e notte, quandu i musculi sò "purcidu".

Pagau attente à a vostra dieta durante i classi di ioga per una bella figura. Pudete bè manghjanu bè da 3-4 ore, o avete un manghjà pranzu per un 1.5-2 hours before classes start. Dopu qualchì entrenamentu, pudete manghjà in mezzu ora. Ùn avete bisognu di teme chì voi riclamà, perchè ancu i simule in eserciziu in yoga necessanu altri costi di energia. Pudete voi direttamente prima di praticà ioga per una bella figura o dopu ad elli, ma micca in u prublema di fà esercitazioni. Prima di furmazione, duvete piglià un spaziu chinu è frescu, ma assicuratevi chì l'acqua ùn hè micca calda o, perversi, u ghjacciu.


Per praticà a yoga per una bella figura, bisognu:

- Forma di sport còmicu, preferibile di materiali naturali;

- mat matpicu o polipropilinè mat.

Mentre site intrattenetu, ùn devi esse micca moltu: Ioga prupone una certa cuncintrazione, è se pensi à esse distractatu distrughjtu, i risultati ùn saranu micca boni cumu avete esse espertu. In u futuru, questa pratica vi aiutavutu à i praticanti iorgu per una bella figura: perdona di porsi è fobie; megliu centra l'attinzioni; cuntrolla di pisu corpu; sguassà rapidamente a tensione in ogni situazione vita; diventà sempri più energicu.


U respiru Smooth

Stannu rightu, petti in una distanza di 12 cm l'una di l'altri, calce di fronte, palmi connected à u livellu di u core. A volta hè diretta. Certeghjate i vostri ochji è state à sente a ceca di u vostru core, stà à sente i sopranimi è l'exhalazione. Sentite l'aria chì respira u so corpu vibrà. Stand diretta, sta pustera simbulizante a fiducia. Respire à u nostru nasu. Lentamente inhale in contu 5 è ancu in i 5. Ripetizione l'exercitu 10 volte.


Pose di forza

A inalazione, susciteghja i vostri braccia forward à un angolo di 45 gradi, pappà. À l'exhalazione, fate i vostri ghjinochje è fate un muvimentu cum'è se sè nantu à una sedia. I peri ci sò paralleli à l'altri. Assicuratevi chì i vostri ghjinochji sò in u nivellu di i vostri puntelli. Esperimentu per chì u corpu di ghjinochju ùn si cunfone micca. A postura aveva sustegnu, invece di creà stress in u corpu. Dopu avè truvatu a pusizione più bona, fiscale è fate 3 sternu.

À l'exhalazione da una posizione 2 braccia o di a manu, fendu un ghjinochju à u pettu, a Direzione trasversale. Cumu spieghjanu, volte à pusizione 2. Postura alternante 2 è postura 3. Hè aiuterà: rinfurzà i musculi di a stampa, i brazzu è i ghjambi; sviluppà a coordination of movement; hè megliu per guardà u equilibriu. Posture alternate 2 è 3 tanti volti chì vulete. Pudemu l'alternazione di l'eseriti posture 2.


U primu prisentanu un guirreru

Da a postura 2, stabilisce a volta di u ghjornu drittu vicinu à 1 m per chì a diritta ghjusta hè in un angolo di 45 ° à rispettu à u pianu. Guarda e so u ghjinochju di a riga di u ghjornu era in u livellu di u calcariu. Mantene e to manu dirittamenti. Fix the pose è 3-5 3-5. L'Esercitu ai aiuta: fate persistente; energice, particularmente se stanu fughjiti.

Second Pose di u Guirreru

Dite pose 4 in exhalation, allargate a vostra diritta in fronte di voi, è piglià a to manu turnata. Gira a cadenti in a manca. U ghjinochju ghjucatu vole à u nivellu di u piuvale. Fate l'energia chì passa per i dete. Fix the pose è 3-5 3-5.


A bassa dopu

Da a pose 5, impose e mani in u pianu. Archeghju nantu à i punta di i vostri ditti, stenderà a perna e dritta. U ghjinochju di a perna al'aviae hè aggrottu. Allora pigliate u calcariu di u to pianu. In questu casu, a gamma sò stà squadra. Se trova difficiuli di fà un tali exercitu, ci hè una seconda, una facila più faciule. Inoltre, misure u ghjinochju di u pede per u peddu. Fix the pose è pigliate 1-2 sustegni in profonda.

Per pose 6 in aspirazione, impose a to manu diritta nantu à u pavimentu, vultate à a destra, stenderà u so bracciu da mancu. Cintura, malatie è e so ammi sò immobbli. Trea a to palme è vede. U ghjinochju di a perna upposta hè guaritu in ligna cù a coscia. Se hè difficiule per voi per guardà u vostru equilibriu, fate i vostri ghjornu à u core. Pigliate è facenu 5 insicures prufondi.


Tilt forward

Da u 7 pose, mette e mani in u pianu è magre à u pianu. Pigliate un passu cù u so pede per u dirittu chì hè vicinu à a manca. Fasce i vostri ghjinochje addipatente è daveru. Nota chì a curbula di u corpu ùn deve esse in a zona di a còscia, micca a cintura, perchè a vostra stima pò stà più longa in una pusizioni fixa, senza miserabbili. Fasce i vostri brazzi in i coddi è mantene à i cori di i coddi. Relax your neck, spalle è testa. Fix the pose è pigliate 5 flussu di respirazioni.


Stretching of the chest and springs in una inclinazione avanti

Da u 8 pinsà, fate i vostri fogghi, pusau e mani darrere a volta è fate i vostri ditte in u lock. Tire di i minchali. Pigliate e to manu è pianu pianu pianu di u vostru spinu. I musculi di e mani sò deve tene assai. Pruvate micca di impegnà e mani in forza. Probabbilmente, pudete piglià a manu di u vostru spartimentu nè più di 3 cm. Ùn tentate d'incrementà stu intervalu, hè megliu di cuncentrazione di a vostra respirazione. Chjama a vigna è ferite 3 suttime.


Salto da un trampu

Da a posture 9 cun inspirazione, fate i vostri ghjinochje un poco più, pull the spine in tale manera chì a spalle è parallelu à u pianu. Pigliate e vostre mani chjappi in u lock. Avete bisogna à voi cumu site per saltà da un trampu. Quandu esmuzione, tornanu à l'impersonale 9. Ripetendu parechji volte, pigliate una impiegata à ispirazione 10, quandu l'exhaling, tornanu à a pose 9.


Mudellu

Da a posture 9, quandu chjese l'exhale, scumpete i vostri brazzi è i calà i bassa sottumessi à i lati, si allora liberi. Pigliate qualchi sforzu. Girva lentamenti. Quandu difende, "sentite" ogni virtula. In l'ultimu turnu, pianu lentamente a testa. Dopu facemu ripetiri tutti l'esercizii, cuminciannu cù a pose 4, solu cù l'altra parte.