U zitellu in età più grande hè un strangeru in quellu

U sicritru nascitu in a famiglia, i paisani sò incredibbili felici, tutti ridi, tuttu hè bella. È nimu spessu prende attenzioni à e làcrime da l'anziani. Inoltre, ùn anu micca esse à l'ochji, elleghjunate, ùn l'avete nottu. Chì sò spessu chì u primu toccu à sente in l'indirizzu? Qualcosa cum'è "avete digià guadatu, pudete fàtu sè stessu", "sì grande, perchè vo site per questu?", "Danu, hè chjuca!" E allura i genitori si sorprendenu sinceramente perchè u vechju, prima ghjente cusì calmatu è affettuosu , di colpu, si metti à mostra l'aggressioni, diventenu incontrollable, nervu è ùn si stindia micca sempre bè.


L'estatistichi sò silenziu: ogni morti 4u di un criaturu finu à un annu hè da causa di un zitellu maiò. Ùn per a so intruduzioni accidintali, ma per a so influenza deliberata. Questu ùn hè micca solu di i celosa nustrale, ma una devenza seria in a psique. E sò culpèvule per questu, ùn importa ciò chì hè difficiule à ricanuscià, i so parenti. Sempre. I disastri pò esse evitati, i zitelli ponu esse amici per a vita. E facenu ancu prima di u nascita di u più chjucu. Avaremu prima, micca dopu.

Aggressioni di l'anzianu. Perchè vene questu ?

U nàscita di un fratellu hè a so rivoluzione cardinali in a vita di u primu natu. E, à ogni età. U zitellu in età più grande hè cunvinta è scantatu, perchè avà hè duvitatu u so spaziu persunale, i ghjucarii favoriti è più impurtante - di dividinu per dui l'amuri di a so mamma è u babbu. Eccu a cume principale per capisce: un zitellu pudarete riesce questi cambiamenti, perchè ellu. Chjesa di ghjucà (a distinzione di un adultu) sempre genere amore. Se u zitellu ùn hè micca capaci di amà, ùn ùn vi manca signalli di ghjilosu. Ci hè solu ghjilosu ùn impone crucifetta è agressione! Pensate chì l'agressione di zitiddina hè normale, affinchì questu "passà per ellu stessu" hè u destinatu d'adulti chì anu riittatu di l'intelligettu.

L'età di u zitellu hè scantificatu per esse imbuttatu in u sfondate. Ancu sè anziani, dòdeci, quindicina, hà bisognu à sentu necessariu è impurtante, amatu è significativu. Mentre era l'unicu in a famiglia, hà pussutu bè è hà avutu l'assistenza parentale, ognunu in a punta di u so sviluppu, hà datu u tempu à a più frecce. A famiglia per u zitellu hè l'universu, è u primu natu sempre si senti cum'è u so centru. E apparissi chì qualchissia pretendiente per esse più impurtante, più significante è adatta. Parechji maddi caghjonanu: "U mo anzianu hè già grande, capisce tuttu è ùn ci hè micca ghjianu di l'pocu". Believe, micca cusì. Hè un sbagliu di a maiò parte adulti per crede chì l'anzianu hà criscenu è ùn ne necessite micca cura è cura.

In i primi anni 3-6 anni, u nàscita di un ziteddu razza i razzi internu, dicenu, a parrocchiale hà datu nascita à un second hijo - Ùn piaciunu micca. U più senior pensendu chì ùn hè micca bè, perchè mamma è dadu decide di sustituìssinu cù l'altru. Hè u stessu stessu chì i genitori stessi spessu sottumessu din cumplicamentu cù i so propii sessi. Per esempiu, a mo mamma s'exclameghja à l'indirizzu di u zitellu: "Ciò chì un cumpagnu fabuloso, guariscenza è astringente, hà intesu cusì beni! Ma (u nome di u primu) a so età ùn puderia micca fà chì ". Questu hè un colpu sottu à u cinturione per u figliolu maiò, perchè ùn pò micca tornatu è "riparà" u so sbagghiu, cambiassi, diventenu megliu è più sviluppatu. U zitellu hè cascatu in un state depressu, suffrissi, hè male è ferite. Stu resinimentu si mantene cun una persona per a vita.

I sbagghi principali di i genitori

  1. Too little diffarenza in età. U babbu di dui anni ùn hè micca cusì cusì cum'è questu cun i so teme, emozioni è emozioni. Ùn hè micca putente di rimbursà e so rigistru strettu di a so mamma, sottumette nantu à ellu (ùn chianci micca, ùn tocchi u zitellu);
  2. Mancanza d'attenzioni è cura parenti. U pusizzioni "sì grande, pudete fàtu sè stessu". Questa motivazione pò esse costosa in seguimentu di tutti i membri di a famiglia;
  3. Rispondi esistenti. Parechji parenti stanu tentativu di fà una babbone da un zitellu di età anziana. Sembra ch'elli hanu infundatu un sensu di rispunsabilità è insegni à amà i zitelli. Hè megliu ùn finta di esse genitori è micca di dumandà a massa di u ritornu.

Cumu per evitari u cunflittu trà i zitelli

  1. A diferenza trà i zitelli ùn deve esse menu di trè anni.
  2. U sicondu pezzu vulia guarì u primu zitellu.
  3. Fighjite (ùn importa ciò chì hè dura) a quantità di attenzione à i dui figlioli. Connect to this all members of the family - padre, abuela, aunts. Chì l'appiegà di l'anziani, fighjonu cù u zitellu, o vice versa - pusendu cun l'unicu, finu à parlà à u zitellu più anticu.
  4. Urge the old thought that being great is great and honorable. Per esempiu: "Pudete voi cù i vostri pai à u filmu, ma u pocu ùn pudere micca".
  5. Sì l'anzianu si deve circate d'esse un "picciottu" pocu, ùn li micca moltu in questu. Moderno, a maiurà capisce chì hè amatu è a manera chì hè. A bisognu di imitallu u picculu scurdà.
  6. Pruvà amici cù i zitelli. Pruvate l'anzianu chì pò assimilà assai cose utili à l'ucchiottu, è chì l'unicu sapè chì l'anzianu pò darà assai. Videndu chì i genitori ti amanu à ugualmente, i zitelli passanu bè.
  7. Ùn cambiassi l'abitudini di u primu, chì era furmatu prima di u nascita di u più chjucu. Se, per esempiu, l'anzianu hè accustatu à adurda adduta dopu avè un conte di fata - leghje à ellu è dopu u nascita di u zitellu.
  8. Ùn pigliate micca e cose da l'anzianu, ùn occupanu micca u so territoriu. Se vulete dà un ghjucatu à l'anziani, deve bisognu di permissione. Se u zitellu hè contru - ùn insistè micca.

I figlioli ùn anu ingeratu è micca aggressivu. Fighjemu cum'è adulte. I celoso di l'adulescente hè riversibile è micca cusì terribili, se attu di manera raghjone è bè. Cù l'sforzu, puderà fà i vostri figlioli amici veri per a tutta a vita. Per esse sicura ch'e "in casu di chì" seranu together per sempre è per sempre sustene l'uni di l'altri.