Signs at the funeral: chì ùn pò micca esse fattu per ùn porta micca un novu disastru

A vita hè una cosa fragili è impurtante. Nuvembre o dopu, tutti parenze davanti à Diu, è ùn ci hè nunda più misteriosu è mitologicu chì morte. In a religione cristiana, cù morte è riti funerali, ci sò parechje signos e supersticiones. A so diversità è e reguli di cumplessu devenu di u paese è a so regione specifica. In parechji casi, puderanu varià appena, ma a maiò parte chì hè accettata assuciata à i funerali sò unu per tutti i cristiani cristiani.

I signali di i funerali di i principali persone

A tradizione di ritu funeraria hè rigulari regulatu. Tutti i staddi di u funebri sò accumpagnati micca solu da i rituali è i canoni di l'eglise, ma ancu da una quantità di signalli, chì a rispettazione hè fatta di facilità a transizione di l'anima di u mortu à un altru mondu è per assicurà a pace è a prosperità à a vita. I signali principali chì i nostri babbi cosevanu è seguità sò basati in observazioni longu di i persone è l'alta probabilidade di a so implementazione in cunnessione cù a forza forte di a morte. Da tempu immemorial, prima di tuttu u funerale:

Signs durante a preparazione è cunducta di u ritu funeraria

Tutti i prucessi di preparazione per funerali è di funerali di u corpu di u mortu seguenu cù i segni obligatorii:
  1. Dopu à a morte di una persona, i specchi è tutte e terre di l'ispruzzi in a casa sò stati colpi cù un tile densu. Mirti sò cunziddi una "trappula", in quale non solu l'ànima di u mortu pò esse riflittendu, ma hè statu ancu stata prima di andà in un altru mondu. Mirrors specchiati sò deve esse quaranta ghjorni, o ancu in quelli ghjorni chì ricorda di u mortu.
  2. L'acqua da aduprà u fane hà cunsideratu maglicamente forte è hè un attribu potente per spiegà l'esprime. Cusì, dopu lavatu u corpu di u mortu, l'acqua hè spressu in i piazze induve a ghjente ùn cammina micca, è saponu, un pente è altri oggetti chì anu stati usati in u prucessu di lavare sò stati sottu un casculu.

  3. In a casa induve si trovanu u poviru mortu, u ramu di spruce o pinu sò colpi à a casa per prutezzione di e persone da l'energia di a morte chì venite per passà a ultima via di u mortu. L'agulla pussete a pruprietà di tena l'energia negativa, è a ghjente ùn porta micca a morte à a so casa.
  4. Cadei, taburete o banche nantu à u quale era u mortu, dopu avè infittutu u falonu da a casa, sò vultatu. Pò esse tornati in a so postu d'un ghjornu. Allora l'ispìritu di u mortu ùn avarà micca un locu à quale pudere dinò. Per "cut" l'energia di a morte in questu locu aiutà l'ax, chì ancu deve esistassi quì per un ghjornu.
  5. U pianu in a casa per u mortu hè lavatu da l'acqua di primavera per chì u spiritu di morte pò esse sguassatu di u locu cù energia vigorosa. Lavori in tutti i stanzi in a direzzione da a corner à a porta di a porta. A morte ùn torna à a casa, sì u mortu sprinkles a via di u centu.

  6. Ùn pudete micca cresce a strada di una prucissioni funeraria di qualcunu altru, chì si ritrova in a strada. Hè cresce chì a persona chì hà presenti hè assai prubabile di malà è di morte, o di diceranu addiu à a vita per altri razze. In ogni casu, siddu sta regula ùn hè micca viulunata, po esse scontri à u lunghju per a manera chì u luttu hè cunsideratu un bon sigulu è prumetti a bona furtuna.
  7. I parechji di u poviru mortu ci vole à annunzià a fossa nantu à a tappa di u cane per un pezzu di terra. Stu ritu rende l'energia viva è morta, è i parenti di a persona morta trovan a pace. Hè cresce chì quandu a terra da e mani di i parenti è l'amichi tocanu a superficia di u cascasu, l'anima di u mortu hè parti cù u corpu per sempre.
  8. Dopu à u funerali, i panchili cû chiancennu li lacrimi eranu stati scurdati, per ùn purtari a pena in la casa. Cimiteru di terra cù i scarpi sgrossati per a listessa razzione. Quandu torna in casa, u dulore, duluri è dolore di perdita di e mani è a faccia sò ancu lavati.